Witajmaar.adv pisze: ↑09 gru 2021, 12:23W nowym modelu skrzynia biegów ma zdecydowanie lepszy refleks. Szybciej reaguje przy wyprzedzaniu i w porównaniu do 3.0 nowy silnik naprawdę jest bardzo żwawy i zdecydowanie bardziej ekonomiczny. LC 3.0 rzadko spalał w trasie mniej niż 11l/100km. teraz bez problemu schodzę do 8,5l. Silnik wydaje się bardziej cichy ale możliwe że całe auto jest lepiej wygłuszone bo w 2012 było cicho ale w nowym jest jeszcze lepiej. W zakrętach prowadzi się dużo stabilniej ale na to mogą mieć wpływ większe felgi i bardziej szosowe opony. Podsumowując, to dalej ta sama sprawdzona konstrukcja tylko po sterydowej kuracji odmładzającej.
Pozwolę sobie zadać Ci pytanie.
Jak oceniasz elektroniczne systemy tzw. komfortu, czyli rozpoznawanie znaków itd.
Pytam ponieważ mam okazję przejąć zamówienie LC 150 Executive , a nigdy nim nie jeździłem i nie mam jak tego zrobić ( trochę to szaleńcza decyzja. Do tej pory użytkowałem Audi Q5 TDI jako kolejne audi i powiem szczerze już mam dość czekania na lawety assistance, niestety tego w reklamach Audi nie ma )))
Czy nie bałeś się, że to już "schyłkowy" model, w pewnym sensie wkrótce "oldtimer" ?
Mam mnóstwo wątpliwości, ale ciągle chcę ten samochód.
Jedyne czego się obawiam bo gamie modeli Audi to usterek, które kończą się na lawecie.
Pozdrawiam serdecznie