Z uwagi, że często się przesiadam między różnymi autami, a te póki co wszystkie mają automatyczne kierunkowskazy ( lub jak to nazwać) i bardzo lubię tę funkcję (tak, należę do tej grupy społeczeństwa, która wie do czego służą ) to postanowiłem, że założę do swojego LC odpowiedni moduł. Takowe można nabyć od 60zł i trzeba je wpiąć w instalację. Przy poszukiwaniach trafiłem jednak na coś takiego:
https://allegro.pl/oferta/przekaznik-ko ... 9423930954
pisze, że P&P co na pewno ułatwia życie i oszczędza ingerencji w oryginalną wiązkę. Czy ktoś tutaj próbował takiej "przeróbki"?
Mały update. Doczytałem, że np do Avensisa oryginał w Toyocie to ok 150zł. Może ktoś z Was się orientuje czy będzie pasował z Avensisa lub innego modelu?
Moduł komfortu kierunkowskazów
Moderator: luk4s7
Re: Moduł komfortu kierunkowskazów
A ja... znam kogoś ktoś taki moduł do 120’tki i... sam jestem ciekaw co dalej bo na początku trochę działał a trochę nie. W prawo chyba zawsze grało ale w lewo już skręcać nie bardzo chciał. W sensie nie migał jak trzeba.
[mention]Beduin [/mention] wypowiedz się jak to jest. Ustabilizowało się działanie?
[mention]Beduin [/mention] wypowiedz się jak to jest. Ustabilizowało się działanie?
- Jake
- Moderator
- Posty: 2411
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: Moduł komfortu kierunkowskazów
A manetka w 120 ma te "pol-pozycje" do potrojnego blysku na przelaczniku?
Re: Moduł komfortu kierunkowskazów
Ho, ho, ho...
Dzień dobry, już spieszę z odpowiedzią.
Moduł mam Toyotowy i działa bez zarzutu. Rzeczywiście na początku miał jakiś problem z „zakodowaniem” lub „nauczaniem się” ale to był problem, który pojawił się zaraz po instalacji. Od dnia instalacji uwag nie mam, korzystam z zadowoleniem i bez dwóch zdań warte to to swojej ceny.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dzień dobry, już spieszę z odpowiedzią.
Moduł mam Toyotowy i działa bez zarzutu. Rzeczywiście na początku miał jakiś problem z „zakodowaniem” lub „nauczaniem się” ale to był problem, który pojawił się zaraz po instalacji. Od dnia instalacji uwag nie mam, korzystam z zadowoleniem i bez dwóch zdań warte to to swojej ceny.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Moduł komfortu kierunkowskazów
Wszystko fajnie, ale chyba się trochę zapędziłem. W J9 prawdopodobnie jest przerywacz na 3 piny (dzisiaj to sprawdzę) i rozwiązania P&P raczej nie będzie. W takim przypadku pozostaje tylko ingerencja w kabelki.
Moduł komfortu kierunkowskazów
Z tą toyotowością tego modułu to bym za bardzo nie szalał - nie jest to fabryczna cześć a aftermarketowe rozwiazanie sprzedawane przez dealerów i może nawet pobłogosławione przez TMPL. Nic mu to oczywiście nie ujmuje.
Jeśli dobrze pamietam to 120’tka nie ma tego wyczuwalnego „kliku” na dźwigni kierunkowskazów po którym miga 3x. Po prostu macha się dźwignią nie do samego końca i wtedy załapuje moduł dając mignięcie 3x.
Osobiście uważam tę funkcję za bardzo przydatną i korzystam z niej bardzo często. Choć w J9 nie miałem i nie brakowało mi jej dopóki ktoś mi nie uświadomił tego braku Nie kombinowałem jednak ze zmianą tego stanu.
Jeśli dobrze pamietam to 120’tka nie ma tego wyczuwalnego „kliku” na dźwigni kierunkowskazów po którym miga 3x. Po prostu macha się dźwignią nie do samego końca i wtedy załapuje moduł dając mignięcie 3x.
Osobiście uważam tę funkcję za bardzo przydatną i korzystam z niej bardzo często. Choć w J9 nie miałem i nie brakowało mi jej dopóki ktoś mi nie uświadomił tego braku Nie kombinowałem jednak ze zmianą tego stanu.