HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
Moderator: luk4s7
HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
Witam. Samochód jak w opisie silnik 2H foto w najbliższej okazji. A jak na razie temat króćca od pompy wody i może ktoś zna nr katalogowy. Wszystkie informacje które dotyczą tego auta z uwagą wysłucham i przyjmę. Jak ktoś ma na zbyciu manuala do tego auta proszę na emaila. Piwo zemnie:). Na dzień dzisiejszy poszukuję oryginalnego sprzęgła wiskotycznego.
- Załączniki
-
- 20130704019.jpg (94,36 KiB) Przejrzano 7718 razy
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
87251-30200
-
- Posty: 2200
- Rejestracja: 16 paź 2009, 00:25
- Auto: VW T4 Syncro- Osio?ek, ale jak w domu si? czuj?
- Kontakt:
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
Manuale w niecie do ściągnięcia (I tak na marginesie- temat o manualach jest na forum- szukajka pomaga):
http://daemon4x4.org/portal/downloads.php?dcid=17" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.peoplehelp.com.au/landcruise ... H_12HT.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://daemon4x4.org/portal/downloads.php?dcid=17" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.peoplehelp.com.au/landcruise ... H_12HT.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
Ruszam z odbudową mojej Toyoty. Jeśli ktoś ma dobre pomysły to poproszę. Potrzebuję na dzień dzisiejszy podłogę, blachy grodziowe oraz prawy błotnik itd.
- Załączniki
-
- 20130831038.jpg (85,64 KiB) Przejrzano 7361 razy
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
z rockforem się skontaktuj i z gałką )) na pewno coś u nich znajdzieszHJ75 pisze:Ruszam z odbudową mojej Toyoty. Jeśli ktoś ma dobre pomysły to poproszę. Potrzebuję na dzień dzisiejszy podłogę, blachy grodziowe oraz prawy błotnik itd.
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
hej
witamy w klubie,
napisz do Rokfora32 bo takie cudo pol roku temu rozebraliśmy na czesci i troche zostało może się dogadacie.
pawel
witamy w klubie,
napisz do Rokfora32 bo takie cudo pol roku temu rozebraliśmy na czesci i troche zostało może się dogadacie.
pawel
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
Czytam temat Gałki i się uczę. Powoli nie na hura. Dziś pojechały pierwsze elementy no ocynku oraz chłodnica na wymianę rdzenia. Gość z cynkownie około 70-letni marudził że to pierdoły i nie będzie robił ale ostatecznie ok zrobi i resztę też mogę przywozić w małych sukcesywnych ilościach.
Pytania.
1. Czy taki model RP-MRQ był w ogóle obecny na rynku Europy.
2. Nie rozumiem instalacji akumulator 12V a wyjście zapalniczkowe 24V to jaka tu jest instalacja?
Pytania.
1. Czy taki model RP-MRQ był w ogóle obecny na rynku Europy.
2. Nie rozumiem instalacji akumulator 12V a wyjście zapalniczkowe 24V to jaka tu jest instalacja?
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
A ile masz akumulatorow?
powinno byc 2x bateria 12v i instalacja 24v
powinno byc 2x bateria 12v i instalacja 24v
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
Wg informacji o kodach produkcyjnych tylko w Australii (kierownica po prawej), źródło: http://www.off-road.com/trucks-4x4/tech ... 19413.htmlHJ75 pisze:...Czy taki model RP-MRQ był w ogóle obecny na rynku Europy...
HJ75
RV-MRQ 2H 11/84-1/90 AUS 5F HT TROOP
RV-RRQ 2H 11/84-1/90 AUS 5F HT PIC
RV-MRQ3 2H 11/84-1/90 AUS 5F HT PIC IV
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
Wydaje mi się że jeden ale pewnie poprzedni właściciel coś to rzeźbił. Ja bym wolał przywrócić ustawienia fabryczne z drobną zimną (kierownica) która jest już po prawidłowej stronie.
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
Czy istnieje rozpiska układu wiązek, elektrycznego bardziej czytelnego niż w tym ogólnie dostępnym manualu. Zastanawiam się jak gość od którego kupiłem zmienił instalację z Anglika (Australijczyka) na Europejczyka. Może ktoś ma pomysł a może instalacja jest oryginał z innego europejskiego auta ale tak to czy to możliwe. Może ktoś się zna i coś zaproponuje.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8463
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
Tak żebyś miał rozrysowane tory prowadzenia kabelków - to nie
Jeżeli wiązka nie nosi śladów mega kopania - to najprawdopodobniej faktycznie jest zmieniona. Acz niekoniecznie dawcą musiał być J7 HD Wiązki nie są uniwersalne (między modelami), ale są uniwersalne w ramach typu. Innymi słowy - wiązka z LJ będzie taka sama do wersji LX, VX, GX. Po prostu zbędne wtyczki są zataśmowane.
Natomiast w różnych typach jest różne rozmieszczenie osprzętu w komorze silnika - i kabelkologia się różni nieco. Ale baza (część wiązki w kabinie) jest w zasadzie taka sama.
Jeżeli wiązka nie nosi śladów mega kopania - to najprawdopodobniej faktycznie jest zmieniona. Acz niekoniecznie dawcą musiał być J7 HD Wiązki nie są uniwersalne (między modelami), ale są uniwersalne w ramach typu. Innymi słowy - wiązka z LJ będzie taka sama do wersji LX, VX, GX. Po prostu zbędne wtyczki są zataśmowane.
Natomiast w różnych typach jest różne rozmieszczenie osprzętu w komorze silnika - i kabelkologia się różni nieco. Ale baza (część wiązki w kabinie) jest w zasadzie taka sama.
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
Pierwsze ozdoby choinkowe, na Święta Bożego Narodzenia jak znalazł. Według zasady pomału bez pośpiechu.
- Załączniki
-
- DSC_0329.jpg (87,75 KiB) Przejrzano 7007 razy
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
Nie wszystko udaje mi się porównać z katalogami. Może ktoś kojarzy co to jest za czujnik przy filtrze i czemu nie ma go w toyodiy.
- Załączniki
-
- 20130930050.jpg (89,18 KiB) Przejrzano 6894 razy
Re: HJ75RP-MRQ ZŁOMEK
To czujnik zapylenia filtra.
Gdy filtr jest zapchany wzrasta podciśnienie w układzie dolotowym które rurką trafia do czujnika i włącza kontrolkę na desce rozdzielczej.
Miałem taki układ w arabskiej HZJ
Gdy filtr jest zapchany wzrasta podciśnienie w układzie dolotowym które rurką trafia do czujnika i włącza kontrolkę na desce rozdzielczej.
Miałem taki układ w arabskiej HZJ