MT do 120
Moderator: luk4s7
Re: MT do 120
Km2 maja bardzobdobra opinie.
Re: MT do 120
Podobnie jak KL71. Kumho szybciej znika i jest bardziej agresywna, BFG to lepszy ATek. Tam gdzie ja na BFG się zalepiałem kolega na Kumho KZJtem przejeżdżał.
Do 120 bralbym BFG
Do 120 bralbym BFG
Re: MT do 120
Husky a do czego ci to MT?
masz zamiar w ogóle jeżdzić w ciężkim terenie?
z wątku http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f=35&t=7347 raczej wynika że Twoj samochód bedzie rasową wyprawówką. Jeżeli tak to AT w większości wystarczą a w dużym błocie ( a nie daj Boże w glinie) to tylko opony klasy Simex ci pomogą. A jak na rajdzie będziesz jechał jako ostatni to i te opony mogą nie dać rady.
Jeżeli kupujesz dla wyglądu aby auto ładniejsze było to rozumiem Twój dylemat.
Paweł
ps:
ja racjonalnie dokonałem wyboru AT i wyciągarka. Jak narazie się sprawdza http://polskioffroad.com/SPRA/111125_An ... ndex2.html
masz zamiar w ogóle jeżdzić w ciężkim terenie?
z wątku http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f=35&t=7347 raczej wynika że Twoj samochód bedzie rasową wyprawówką. Jeżeli tak to AT w większości wystarczą a w dużym błocie ( a nie daj Boże w glinie) to tylko opony klasy Simex ci pomogą. A jak na rajdzie będziesz jechał jako ostatni to i te opony mogą nie dać rady.
Jeżeli kupujesz dla wyglądu aby auto ładniejsze było to rozumiem Twój dylemat.
Paweł
ps:
ja racjonalnie dokonałem wyboru AT i wyciągarka. Jak narazie się sprawdza http://polskioffroad.com/SPRA/111125_An ... ndex2.html
Re: MT do 120
plum76, dylemat to ja miałem zanim kupiłem AT, na których obecnie jeżdżę, a w piwnicy mam komplet zimówek i letnich, pomysł na MT narodził się po ostatnim weekendzie,
wiesz to tak jak z butami: mam trampki, gumowce, lakierki, trapery, bo nie można do lasu w mokasynach iść, tak myślę ale może się mylę?
dla wyglądu to chciałbym białe auto
wiesz to tak jak z butami: mam trampki, gumowce, lakierki, trapery, bo nie można do lasu w mokasynach iść, tak myślę ale może się mylę?
dla wyglądu to chciałbym białe auto
-
- Klubowicz
- Posty: 1889
- Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
- Auto: 4Runner
- Kontakt:
Re: MT do 120
Zrobisz co chcesz , twoja kasa , ale chyba auto jest na stardardowym zawieszeniu. Jeżeli tak jest to ta guma którą chcesz założyć da niewiele w stosunku do posiadanej obecnie. W tym miejscu na filmie moim zdaniem nawet posiadając te agresywne gumy zostałbyś w podobnym miejscu . Twojemu pojazdowi brakuje prześwitu i niepotrzebnie wozisz tą nadwagę z przodu. Guma w rozmiarze który proponujesz, bazuję na wiadomościach T4R zbudowanym na tej samej platformie, jest maksymalną którą można włożyć ale już z pewnymi konsekwencjami , którymi może być przycieranie przy zakrętach. Jak dodamy do tego małą ilość miejsca na błoto które będzie się zbierać w nadkolach to za moment masz slicka. Patrząc na to miejsce wydaje mi się że moje auto poradziłoby sobie bez specjalnym problemów , pamiętajmy że u mnie jest niedoceniany system A-track .
Najpierw bym podniósł, a później pewnie nie będziesz potrzebował MT , chyba.
PozdrawiaM
Najpierw bym podniósł, a później pewnie nie będziesz potrzebował MT , chyba.
PozdrawiaM
Re: MT do 120
mówisz o rurce? - jest lżejsza od zderzaka stalowego + wyciągarka, więc nie ma znaczenia w tym układzieconsigliero pisze:i niepotrzebnie wozisz tą nadwagę z przodu.
ee, jest chyba różnica pomiędzy AT a MT ?consigliero pisze: Jeżeli tak jest to ta guma którą chcesz założyć da niewiele w stosunku do posiadanej obecnie.
nie na zakrętach tylko przy maxymalnym skręcie, i nie może tylko jest to faktconsigliero pisze: jest maksymalną którą można włożyć ale już z pewnymi konsekwencjami , którymi może być przycieranie przy zakrętach.
były tam dwa T4R, odpuścili sobie to miejsce. ja powalczyłem - stempelek zdobyłemconsigliero pisze: Patrząc na to miejsce wydaje mi się że moje auto poradziłoby sobie bez specjalnym problemów , pamiętajmy że u mnie jest niedoceniany system A-track .
Najpierw bym podniósł, a później pewnie nie będziesz potrzebował MT , chyba.
Re: MT do 120
będzie okazja u gorola , zaprezentujesz system A-track, chybaconsigliero pisze: Patrząc na to miejsce wydaje mi się że moje auto poradziłoby sobie bez specjalnym problemów , pamiętajmy że u mnie jest niedoceniany system A-track .
Najpierw bym podniósł, a później pewnie nie będziesz potrzebował MT , chyba.
PozdrawiaM
może wezmę swojego psiaka
-
- Klubowicz
- Posty: 1889
- Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
- Auto: 4Runner
- Kontakt:
Re: MT do 120
Nie chciałem abyś odebrał to jako przytyk do czegoś, napisałem co wiem z doświadczenia . O kołach czytałem i masz rację źle się wyraziłem , oczywiście przy maksymalnych skrętach. Nie chodzi mi też o to że mam sobie czy komuś coś udowadniać , do tego byłem zmuszony na Ukrainie i w Macedonii. Zdaję sobię sprawę z różnicy pomiędzy MT i AT ale napisałem też że bez zwiększenia prześwitu raczej nie wykorzystasz ich potencjału. Ostattnia sprawa jeżeli weźmiesz psa to napisz czy to on czy ona lub kastrat. Bo jeśli on to ja swojego zostawię w domu aby był spokój , na miejscu właścicielka ma sukę , a nie chciałbym żeby psy też sobie coś udowadniały .
PozdrawiaM
PozdrawiaM
- Transporter
- Posty: 141
- Rejestracja: 09 sty 2011, 19:20
- Auto: KDJ 120
- Kontakt:
Re: MT do 120
Panowie, tak w temacie AT-ków , napiszcie mi jakie dajecie ciśnienie do opon yokohama geolandar 265/65 r17
Na drzwiach wyczytałem że 2.0 przód/tył przy małym obciążeniu
W wulkanizacji stwierdzili ze dobre będzie 2.2
Dlatego myślę że najlepiej zapytam fachowców. Jazda obecnie typowo szosowa
Na drzwiach wyczytałem że 2.0 przód/tył przy małym obciążeniu
W wulkanizacji stwierdzili ze dobre będzie 2.2
Dlatego myślę że najlepiej zapytam fachowców. Jazda obecnie typowo szosowa
Re: MT do 120
opcja szukaj. http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f ... +w+oponach" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: MT do 120
Jak producent napisał, że 2.0 to po co kombinujesz? Skąd wulkanizator ma wiedzieć lepiej niż producent jakie powinno być ciśnienie? Testował to auto przez setki tysięcy kilometrów przed wproadzeniem do produkcji? A to 2.2 to będzie do dobre, bo??? Tak im się wydaje? Czy myślą, że się lepiej prowadzi na 2.2? Staje się nagle evo dziesięć na proflexie? Większość wulkanizatorów jest tak tępa, że aż strach im dawać te opony do wymiany. Pierwsi do mędrkowania, a fachowość ich usług jest żenująca. Dobrze, że nie zaproponowali 3.8, ale tylko azotem.