Luźne rozmowy o J25
Moderator: luk4s7
Re: Luźne rozmowy o J25
Tak. Klapka nadal zamyka schowek.
- Jake
- Moderator
- Posty: 3586
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: Luźne rozmowy o J25
No to elegancko!
Re: Luźne rozmowy o J25
Żuk może nie, ale widziałem zlany olej po 15k km z nowego Audi i wyglądało to kiepsko, więc jestem ciekawy jak tutaj. Ty wymieniasz dopiero jak wg instrukcji po 15k km??kylon pisze: 31 sty 2025, 06:50 Opiłków szukacie w nowych samochodach. To nie Żuk. Przecież to nie jest nowa konstrukcja tylko istniejąca od 2015 roku.
Re: Luźne rozmowy o J25
Ja we wszystkich swoich autach wymieniam co 10.
Re: Luźne rozmowy o J25
Ja zalałem Toyotowy 5W-30 C2. Pierwsze 1500 km to wypalanie co 150-180 km, wypaliłem 1/4 AdBlue( chociaż serwis napisał, że 7 litrów weszło) . Jeździłem na Vervie.przemekka pisze: 30 sty 2025, 10:11 1600km zrobione i jadę na wymianę oleju. I teraz odwieczne pytanie - co zalać?![]()
W instrukcji jest 0W20 lub 0W30 i biorąc pod uwagę to, że jeżdżę głównie w trasie wolałbym tę drugą opcję.
Drugie pytanie - jak często wypala się u was DPF? Bo u mnie średnio co 180km i jest to częściej niż w Hiluxie z tym samym silnikiem, gdzie wypalanie jest między 250 a 300km.
Po wymianie oleju , wypalanie co 250 - 300 km, AdBlue niby full po przejechaniu kolejnych 1500 km. Jeżdżę na BP Ultimate. Po pierwszym miesiącu zrobione 3000 km
To jeszcze zadam swoje pytanie o łańcuchy śniegowe ( bo gdzie-niegdzie wymagane przepisami ) czy pewag brenta C 4x4 da radę ?
Re: Luźne rozmowy o J25
cudowny ten traktor jest
Dach na czarno cały w PPF, jakieś 18" na AT i można w krzaki.
Chlapacze FIRST EDITION - no fajne są
Problem z centralnym gorącym nawiewem - jest, co ciekawe klocki do tyłu na razie nie piszczą...lubię ją od momentu pokazania na foto przez Toyotę. I mówcie co chcecie, lepszego traktora, w lepszym specu za tą kwotę na rynku (nowego) nie kupisz.
Także, ujeżdżam i pozdrawiam wszystkich

Dach na czarno cały w PPF, jakieś 18" na AT i można w krzaki.
Chlapacze FIRST EDITION - no fajne są

Problem z centralnym gorącym nawiewem - jest, co ciekawe klocki do tyłu na razie nie piszczą...lubię ją od momentu pokazania na foto przez Toyotę. I mówcie co chcecie, lepszego traktora, w lepszym specu za tą kwotę na rynku (nowego) nie kupisz.
Także, ujeżdżam i pozdrawiam wszystkich

- Załączniki
-
- 20250206_110117_resized.jpg (47.11 KiB) Przejrzano 5361 razy
-
- 20250206_110103_resized.jpg (46.31 KiB) Przejrzano 5361 razy
-
- 20250206_110052_resized.jpg (54.24 KiB) Przejrzano 5361 razy
- Jake
- Moderator
- Posty: 3586
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: Luźne rozmowy o J25
Wygodnego SUVa moze nie, ale traktorow to jest akurat sporo xD 70tka chocby.
Re: Luźne rozmowy o J25
No i już oficjalnie są.












- Jake
- Moderator
- Posty: 3586
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: Luźne rozmowy o J25
A te szesciokaciki po lewej to dekoracyjne czy jakas funkcje spelniaja?
Re: Luźne rozmowy o J25
To moje logo kochaniutki 

- Jake
- Moderator
- Posty: 3586
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: Luźne rozmowy o J25
O! Wyprawa ma logo? A to nowe logo czy jestem ignorantem i nigdy nie ogarnalem ze ono istnieje?
Re: Luźne rozmowy o J25
To jest logo produktów made by Kylon.......Jake pisze: 13 lut 2025, 22:52 O! Wyprawa ma logo? A to nowe logo czy jestem ignorantem i nigdy nie ogarnalem ze ono istnieje?
- Jake
- Moderator
- Posty: 3586
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: Luźne rozmowy o J25
Okej XD Marka wlasna. Rozumiem zagadnienie 

Re: Luźne rozmowy o J25
Służy to do wetknięcia sobie różnych rozmiarów końcówek imbusowych i pokręcenia grzechotką w celu sprawdzenia poprawnego dźwięku jej pracy.
- Jake
- Moderator
- Posty: 3586
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: Luźne rozmowy o J25
kylon pisze: 14 lut 2025, 10:54 Służy to do wetknięcia sobie różnych rozmiarów końcówek imbusowych i pokręcenia grzechotką w celu sprawdzenia poprawnego dźwięku jej pracy.
