Filtr paliwa od diesla do benzyny.

... czyli jak usprawnić swoją Toyotę

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
Jake
Moderator
Posty: 3586
Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Kontakt:

Filtr paliwa od diesla do benzyny.

Post autor: Jake »

Pytanie za 100 punktow. Szukalem wytrwale i nie znalazlem odpowiedzi. Moral z tego taki ze moze nikt nie ma takich glupich pomyslow jak ja?
Nie lubie filtrow paliwa montowanych w czelusciach podwozia - koszmarny dostep. Dodatkowo jako ze moja linia paliwowa jest doszczetnie przegnita i trzeba ja zrobic od nowa prosciej bedzie zrobic ja z jednego kawalka bez filtra po drodze. Chcialem zamiast tego dac podstawe filtra w komorze silnika tak jak wystepuje w prawie kazdym dieslu:
Hea2b1b99779048dabe6b3fef9914b1e32.jpg
Hea2b1b99779048dabe6b3fef9914b1e32.jpg (28.91 KiB) Przejrzano 2355 razy
Do tego filtr Mann WK731 albo WK712/2.
Czy jest jakis powod dla ktorego nie nalezy tego robic albo istotna wada takiego rozwiazania? Mysle ze jakosc filtracji nie spadnie. Zastanawiam sie nad przeplywem. Jednak w ukladach EFI z wysokocisnieniowa pompa w baku jest o wieeeeele wiekszy przeplyw benzyny na listwe niz przy dieslu ktory sobie zaciaga i chlipie rope pompka mechaniczna. Z drugiej strony ten filtr ma o wiele wieksza srednice wewnetrzna niz fabryczna malizna, wiec z drugiej strony nie powinien stawiac wiekszego oporu.... a moze jednak?
ODPOWIEDZ