LC 100 4.2 pytania
Moderator: luk4s7
LC 100 4.2 pytania
Panowie i panie, szybkie pytanie.
W tym tygodniu jade ogladac 2 setki 4.2. To moj pierwszy kontakt z Toyotami. Wczesniej mialem 2 Jeepy i dlatego pytam:
jak wyglada procedura zalaczenia reduktora? Trzeba sie zatrzymac? Pytam, bo w 1 Jeepie mialem tak, ze musialem sie zatrzymac, zeby wrzucic reduktor, a w 2 musialem sie toczyc 5-8 km/h.
Druga sprawa to, na co zwrocic uwage, oprocz rdzy oczywiscie?
Trzecie pytanie, to co potrzeba i ile kosztuje wywalenie AHC i wstawienie normalnego zawiasu?
Znalazlem jedna setke z tylnymi drzwiami dzielonymi (otweranie na prawo i lewo). Nie jest tak, ze to tylko LC 105 tak miala?
W tym tygodniu jade ogladac 2 setki 4.2. To moj pierwszy kontakt z Toyotami. Wczesniej mialem 2 Jeepy i dlatego pytam:
jak wyglada procedura zalaczenia reduktora? Trzeba sie zatrzymac? Pytam, bo w 1 Jeepie mialem tak, ze musialem sie zatrzymac, zeby wrzucic reduktor, a w 2 musialem sie toczyc 5-8 km/h.
Druga sprawa to, na co zwrocic uwage, oprocz rdzy oczywiscie?
Trzecie pytanie, to co potrzeba i ile kosztuje wywalenie AHC i wstawienie normalnego zawiasu?
Znalazlem jedna setke z tylnymi drzwiami dzielonymi (otweranie na prawo i lewo). Nie jest tak, ze to tylko LC 105 tak miala?
- Zibi
- Posty: 659
- Rejestracja: 02 lis 2008, 11:16
- Auto: By?o BJ73, 2xHDJ80 XTR 3", HDJ80
jest LC100, HDJ80, rajd?wka Escape, zmota Escape - Kontakt:
Re: LC 100 4.2 pytania
jeśli automat - to zatrzymujesz się, wrzucasz luz i przełączasz reduktor.
rdza to podstawa.
drzwi dzielone były w 105 i raczej nie wystepowały w 100.
rdza to podstawa.
drzwi dzielone były w 105 i raczej nie wystepowały w 100.
Re: LC 100 4.2 pytania
Tak, automat. Zapomniałem dodać.
Dzięki.
Wiesz może, jak wygląda wyrzucenie AHC? Jakie koszty?
Dzięki.
Wiesz może, jak wygląda wyrzucenie AHC? Jakie koszty?
- Zibi
- Posty: 659
- Rejestracja: 02 lis 2008, 11:16
- Auto: By?o BJ73, 2xHDJ80 XTR 3", HDJ80
jest LC100, HDJ80, rajd?wka Escape, zmota Escape - Kontakt:
Re: LC 100 4.2 pytania
AHC? U mnie komplet zawieszenia od 3350 zł w górę.
Re: LC 100 4.2 pytania
Dzięki Zibi
Re: LC 100 4.2 pytania
W stanach były 100 z dzielonymi drzwiami jak w 105. Reduktor wrzucasz jak w jeepie przy skrzyni na luzie - żadnych różnić. Możesz się zatrzymać albo możesz się lekko toczyć. Oprócz reduktora sprawdź blokadę (załączony reduktor nie zapali kontrolki na desce ale po jeździe odczujesz czy się zapiął). Sprawdź jeszcze blokadę centralną i tylnego mostu jak jest w tym egzemplarzu.
Zweryfikuj przede wszystkim stan ramy, progów i wewnętrznej części nadkoli. Zobacz jakie masz sprężanie w silniku i temperatury. Jak duży jest luz wagonowy (jest na 100% ) Jak chcesz od razu AHC wyrzucać to nie ma sensu pisać o sposobach jego weryfikacji. Koszt wyrzucenia AHC to na przykładzie np zestawu Pedders to ok 5500 - 6000 zł + robocizna. Co do wyrzucania AHC to najpierw pojeździj trochę a potem zdecyduj (mam też jeepa i wiem co mówię )
Zobacz poniższy filmik - nie jest głupi https://www.youtube.com/watch?v=xtWYX_sZmHk&t=26s
Sugeruję też jednak podjechanie przed zakupem do któregoś z warsztatów specjalizujących się w TLC - to zupełnie inne auto niż jeep. Auta zasadniczo są mniej lub bardziej znane w lokalnym środowisku - nie wpadniesz na minę np z krzywą ramą i dziwną historią.
Udanych zakupów!
Zweryfikuj przede wszystkim stan ramy, progów i wewnętrznej części nadkoli. Zobacz jakie masz sprężanie w silniku i temperatury. Jak duży jest luz wagonowy (jest na 100% ) Jak chcesz od razu AHC wyrzucać to nie ma sensu pisać o sposobach jego weryfikacji. Koszt wyrzucenia AHC to na przykładzie np zestawu Pedders to ok 5500 - 6000 zł + robocizna. Co do wyrzucania AHC to najpierw pojeździj trochę a potem zdecyduj (mam też jeepa i wiem co mówię )
Zobacz poniższy filmik - nie jest głupi https://www.youtube.com/watch?v=xtWYX_sZmHk&t=26s
Sugeruję też jednak podjechanie przed zakupem do któregoś z warsztatów specjalizujących się w TLC - to zupełnie inne auto niż jeep. Auta zasadniczo są mniej lub bardziej znane w lokalnym środowisku - nie wpadniesz na minę np z krzywą ramą i dziwną historią.
Udanych zakupów!
Re: LC 100 4.2 pytania
RadziO dzięki bardzo za wyczerpującą odpowiedź
Re: LC 100 4.2 pytania
Podrzuc jakis link, mz byly 105 z trzema rodzajami tylnych drzwi ale 100 nie miala nigdy barn doors (chyba ze te afrykanskie jednoczesciowe skrzydlo z zapasem).
Obstawialbym raczej swap budy od 105 do bebechow z setki albo jakis inny ulep.
Koniec koncow VIN prawde nam powie
Pozdr
Re: LC 100 4.2 pytania
W koncu nie dowiedzialem sie niczego, poniewaz ogloszenie po 2 dniach zniknelo, a typ nawet nie raczyl odpowiedziec na kilka pytan.
Koniec koncow kupilem LC120
Koniec koncow kupilem LC120