Lift + MT ???
Moderator: luk4s7
Lift + MT ???
Witam, ciężko coś wybrać z aktualnie wystawionych LC120. A pojawiła się ciekawa (tak myślę ) LC150. Kupując takie auto chciałbym zrobić lift 2 cale oraz założyć opony MT. Ma ktoś tu taki zestaw?
Re: Lift + MT ???
A co konkretnie chcesz wiedzieć? Bo zasadniczo czy 120 czy 150 to lift i koła wiele się nie różnią.
Re: Lift + MT ???
2 cale liftu OME to jakie max MT wejdą?
Czy do tego jakieś dystanse?
Czy do tego jakieś dystanse?
- roro
- Posty: 52
- Rejestracja: 20 wrz 2019, 14:11
- Auto: był: Land Cruiser 150 2012r. 3.0 190 KM
będzie: na pewno kiedyś jakiś LC :)
Re: Lift + MT ???
Jeśli poruszony jest ten temat to zastanawiam się na liftem 2” w LC150 ale mam KDSS. Czy to jakoś idzie w parze? Czy droższa zabawa jak bez KDSS? Jeśli był taki temat to sorry będę szukał.
Re: Lift + MT ???
Da się liftować auta z KDSSem. Tutaj przykład dla zawierzenia TT dla J15 https://www.terraintamer.com/images/pdf ... /SK092.pdf
- roro
- Posty: 52
- Rejestracja: 20 wrz 2019, 14:11
- Auto: był: Land Cruiser 150 2012r. 3.0 190 KM
będzie: na pewno kiedyś jakiś LC :)
Re: Lift + MT ???
luk4s7 thx
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 lut 2020, 12:36
Re: Lift + MT ???
Witam kolegow.
W LC150 lift OME 2" opony 33/10,5 r18 auto z KDSS .
Wszystko ladnie pracuje i nic nie ociera.
Mozesz spokojnie dzialac.
W LC150 lift OME 2" opony 33/10,5 r18 auto z KDSS .
Wszystko ladnie pracuje i nic nie ociera.
Mozesz spokojnie dzialac.
Re: Lift + MT ???
A bez KDSS tez wejdzie taki zestaw tj. oME 2"+ 33/10.5r18 ?Wisnia1111 pisze: ↑12 maja 2021, 20:55Witam kolegow.
W LC150 lift OME 2" opony 33/10,5 r18 auto z KDSS .
Wszystko ladnie pracuje i nic nie ociera.
Mozesz spokojnie dzialac.
Re: Lift + MT ???
Nie widzę powodu dla którego miałoby nie wejść. KDSS to hydrauliczne sterowanie łącznikami stabilizatorów (tak w uproszczeniu) więc sprężyny i amortyzatory zostają takie same jak w wersji bez KDSS.
Re: Lift + MT ???
Tydzień po zakupie wleciały - nie MT ale AT (pogląd jest) - BFGoodrich AT KO2 265/70/R17 na stalowej feldze 17x8 6x139,7 ET 0 - ( szukam alusów w tym rozmiarze - jakby ktoś miał na zbyciu 5 szt to proszę o info).
1 Foto - bez liftu - opony ocierały przy zakręcaniu. Pomogło nieznacznie zdjęcie chlapaczy.
2 Foto - lift 2" - na ocieranie pomogło podgrzanie nadkoli nagrzewnicą i mocniejsze ich wyprofilowanie i jest na styk.
LC bez KDSS
1 Foto - bez liftu - opony ocierały przy zakręcaniu. Pomogło nieznacznie zdjęcie chlapaczy.
2 Foto - lift 2" - na ocieranie pomogło podgrzanie nadkoli nagrzewnicą i mocniejsze ich wyprofilowanie i jest na styk.
LC bez KDSS
- Załączniki
-
- IMG_4364.jpg (42,23 KiB) Przejrzano 2915 razy
-
- IMG_689411111.jpg (20,55 KiB) Przejrzano 2915 razy
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 25 paź 2022, 19:03
- Auto: TLC J15
- Kontakt:
Re: Lift + MT ???
Operator, mam pytanie. Czy dobrze rozumiem iż po lifcie nadal koła w tym rozmiarze miały problem z ocieraniem? Będę wdzięczny za odpowiedź bo planuję takie zmiany w swojej TLC.
Re: Lift + MT ???
FYI, nie sugeruj sie tylko rozmiarem opony i wysokoscia liftu. Dodaj do tego offset felgi.
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 25 paź 2022, 19:03
- Auto: TLC J15
- Kontakt: