Pytanie, czy po odkręceniu korków spustowych manualnej skrzyni i reduktora spływa cały olej?
Czy taka wymiana jest tylko częściowa?
Spuszczanie oleju z manualnej skrzyni i reduktora
Moderator: luk4s7
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: Spuszczanie oleju z manualnej skrzyni i reduktora
Tylko odkręć też korek zalewowy. I pamiętaj o utylizacji starego oleju
Re: Spuszczanie oleju z manualnej skrzyni i reduktora
Panowie, dzięki!
Od zalewowego zaczynam, bo gdyby później nie udało się go odkręcić to musiałbym odwracać samochód do góry kołami i byłby potem bałagan w środku
Olej czeka na moją wizytę w pszoku.
Po wymianie słychać lekki szum na piątce. (reduktor = N puszczone sprzęgło) Przed było zdecydowanie gorzej. Od 1 do 4 jest idealnie. Az podejrzanie
Dodam, że mam słuch upierdliwy a resztę załatwią demony w mojej głowie i bez posłuchania innych skrzyń się nie obejdzie
Od zalewowego zaczynam, bo gdyby później nie udało się go odkręcić to musiałbym odwracać samochód do góry kołami i byłby potem bałagan w środku
Olej czeka na moją wizytę w pszoku.
Po wymianie słychać lekki szum na piątce. (reduktor = N puszczone sprzęgło) Przed było zdecydowanie gorzej. Od 1 do 4 jest idealnie. Az podejrzanie
Dodam, że mam słuch upierdliwy a resztę załatwią demony w mojej głowie i bez posłuchania innych skrzyń się nie obejdzie
Re: Spuszczanie oleju z manualnej skrzyni i reduktora
Podgloś radio. To rozwiązuje wiele problemów.