Bfg ko2 problem
Moderator: luk4s7
- Krzysztof
- Posty: 329
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 20:06
- Auto: były HDJ80,HDJ100, Previa4x4, teraz Tundra 5.7v8
- Kontakt:
Bfg ko2 problem
Hej. Moje dwuletnie BFG AT KO2 mają popękane boki .W jednym miejscu pęknięcie jest głębokie że widać druty . Opony są na gwarancji więc pojechały na ekspertyzę. Ciekawe jak to się rozwiąże. Miałem z 4 BFG AT ko1 I 2 komplety MT KM1 I KM2 ale żadne się nie rozleciały. Zawsze do końca było ok. Miał ktoś problem z KO2 ?
Re: Bfg ko2 problem
Fotki opon Kryśka poniżej.
- Załączniki
-
- received_1214150975621932.jpeg (37,83 KiB) Przejrzano 4473 razy
-
- received_3134932423219403.jpeg (35,33 KiB) Przejrzano 4473 razy
-
- received_540166940013488.jpeg (31,22 KiB) Przejrzano 4473 razy
Re: Bfg ko2 problem
Też mi się tak na jednej zrobiło - KM2. Podejrzewałem że po jeździe przez super dziurawą drogę na Ukrainie zaznaczoną na mapie jako krajowa (równolegle do granicy z RO). Ale jak teraz widzę może nie od tego. Opony trochę starsze bo 5-letnie.
- Jake
- Moderator
- Posty: 2411
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: Bfg ko2 problem
Ale masakra! Mialem KO1, stare i wytarte, prawie 10 letnie i zadnych pekniec, teraz katuje KM2, 40-50% bieznika i zadnych uszkodzen bokow czy korpusu... Wierzylem w jakosc BFG zawsze.
- Krzysztof
- Posty: 329
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 20:06
- Auto: były HDJ80,HDJ100, Previa4x4, teraz Tundra 5.7v8
- Kontakt:
Re: Bfg ko2 problem
Ja też wierzyłem, na fotkach jest to największe uszkodzenie, oprócz tego jest z kilkadziesiąt mniejszych pęknięć. , kurier zabrał zobaczymy BFG ma 5 lat gwarancji
- Jake
- Moderator
- Posty: 2411
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: Bfg ko2 problem
Pozostaje liczyc ze rozpatrza gwarancje jak nalezy. Ale wciaz to mega upierdliwe - zdejmowanie opon, pakowanie, wysylka... No i troche czlowiek traci wiare w renomowanego producenta. Teraz poki to strzeli w PL i ma sie drugi komplet kol zeby na czyms postawic auto to tylko upierdliwe, ale niech to sie wydarzy na wyprawie gdzies w Azji...
Re: Bfg ko2 problem
Kurde mam ponad 12-to letnie AT jedynki Bfg i co roku robię na nich ze dwa/cztery tysie km . Mają z 90% mięsa i wyglądają jak nowe.
- Krzysztof
- Posty: 329
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 20:06
- Auto: były HDJ80,HDJ100, Previa4x4, teraz Tundra 5.7v8
- Kontakt:
Re: Bfg ko2 problem
Reklamacja uznana. Teraz wymiana towaru lub zwrot kasy. Który atek ma górkę z śnieżynką? Bo nie wiem czy brać raz jeszcze BFG
- Krzysztof
- Posty: 329
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 20:06
- Auto: były HDJ80,HDJ100, Previa4x4, teraz Tundra 5.7v8
- Kontakt:
Re: Bfg ko2 problem
A Yokohamy nie chcę.
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: Bfg ko2 problem
Teraz Cooper ST Maxx jest bardzo popularny ale snieżynki niet. Można jeszcze spojrzeć na łagodniejsze Cooper AT3.
Re: Bfg ko2 problem
na początku roku miały sie pojawić AT3 XLT. Wyglądają solidniej niż AT3 lt i wydają się bardziej komfortowe na czarnym niż maxx, ale jeszcze nie znalazłem u naszych dystrybutorów.
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: Bfg ko2 problem
Na czarnym Maxxy są naprawdę w porządku, jeżdzę na nich na codzień i w trasy. Minimalnie je słychać ale to nie przeszkadza a wrecz jest przyjemne bo jednak przypomina że jedziemy terenówką
- Krzysztof
- Posty: 329
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 20:06
- Auto: były HDJ80,HDJ100, Previa4x4, teraz Tundra 5.7v8
- Kontakt:
Re: Bfg ko2 problem
Maxxy biorę pod uwagę, A BFG KM3 jak z hałasem. Jak mam zrezygnować z śnieżynki to moze w takiego mt pójść
- Jake
- Moderator
- Posty: 2411
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: Bfg ko2 problem
O! Cale szczescie, ze uznana. A jakos odniesli sie do tego, ze nowa opona badz co badz firmy z wyrobiona marka takie jaja? Mialem KO1 i KM2, pierwsze takie se, ale to bylo wielokrotnie mowione ze klocki pekaly i sie scieraly, KM2 bardzo przyjemne, to lekki MTek, nie sa zbyt glosne na czarnym, fajnie robia w lekkim terenie i w rozciapanym blocie posniegowym. Na mokrej nawierzchni mocno tak sobie, na lodzie i sliskiej nawierzchni jeszcze gorzej.
Niektore AT3 Coopera maja sniezynke, niektore nie, bylo kilka typow tego modelu. Sa jeszcze Rotiiva AT od Nokiana, bardzo dobre na asfalcie i zima, ale maja podobne wady co Yokohamy - lekkie, delikatne z dosc slaba sciana boczna. Do turystyki pierwsza klasa, do terenu na pewno sie nie nadaja.
Niektore AT3 Coopera maja sniezynke, niektore nie, bylo kilka typow tego modelu. Sa jeszcze Rotiiva AT od Nokiana, bardzo dobre na asfalcie i zima, ale maja podobne wady co Yokohamy - lekkie, delikatne z dosc slaba sciana boczna. Do turystyki pierwsza klasa, do terenu na pewno sie nie nadaja.
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: Bfg ko2 problem
Z moich doświadczeń miałem KM2 i mam Coopery Maxx. W błocie podobnie za to na mokrym asfalcie jest przepaść, KM2 miały dużą tendencje do poślizgu, w zimie też była tragedia. Nie wiem jak KM3 ale bieżnik maja bardzo podobny. Ja teraz jeżdże cały rok na Maxx i nie narzekam, w deszczu byłem zaskoczony jak dobrze te opony trzymaja sie drogi.