Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
Moderator: luk4s7
Re: Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
Autem chcę pojeździć bardzo dlugo , przywiązuje się do aut, polecam oglądnąć video z tym autem to dużo wyjaśni, np to że już zostały poprawione wszystkie błędy młodości które zostały popełnione przy budowaniu auta, osoby które budowały to auto to moim przyjaciele, spis częsci jest, Jestem zadowolony z tego co kupiłem
LJ70 nie miał blokady tak samo jak tylni most z 4r który był w tym aucie, ale są wstawione główki z ori blokadami od toyoty
wiele więcej modyfikacji a aucie już nie będzie przeprowadzone, szczerze to nawet tej blokady aż tak nie potrzebuje bo auto i bez niej robi cholerną robotę w terenie, ale z drugiej strony szkoda nie mieć jak jest
Co najważniejsze auto jest z 91 a blacharka i rama jest w stanie idealnym, na ramię nie ma nawet nalotów rdzy co dla mnie też było mega ważne .
LJ70 nie miał blokady tak samo jak tylni most z 4r który był w tym aucie, ale są wstawione główki z ori blokadami od toyoty
wiele więcej modyfikacji a aucie już nie będzie przeprowadzone, szczerze to nawet tej blokady aż tak nie potrzebuje bo auto i bez niej robi cholerną robotę w terenie, ale z drugiej strony szkoda nie mieć jak jest
Co najważniejsze auto jest z 91 a blacharka i rama jest w stanie idealnym, na ramię nie ma nawet nalotów rdzy co dla mnie też było mega ważne .
Re: Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
fotofeil pisze: ↑13 kwie 2020, 18:42Autem chcę pojeździć bardzo dlugo , przywiązuje się do aut, polecam oglądnąć video z tym autem to dużo wyjaśni, np to że już zostały poprawione wszystkie błędy młodości które zostały popełnione przy budowaniu auta, osoby które budowały to auto to moim przyjaciele, spis częsci jest, Jestem zadowolony z tego co kupiłem
LJ70 nie miał blokady tak samo jak tylni most z 4r który był w tym aucie, ale są wstawione główki z ori blokadami od toyoty
wiele więcej modyfikacji a aucie już nie będzie przeprowadzone, szczerze to nawet tej blokady aż tak nie potrzebuje bo auto i bez niej robi cholerną robotę w terenie, ale z drugiej strony szkoda nie mieć jak jest
Co najważniejsze auto jest z 91 rama jest w stanie idealnym, na ramię nie ma nawet nalotów rdzy co dla mnie też było mega ważne .
Re: Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
kilka filmów z tym autem teraz i kiedyś jak jeździło na 35"simexach
https://youtu.be/_R_wF16QFJE
https://youtu.be/3tyZutoFVEM
https://youtu.be/LzEG-hzxacY
a taka było 10 lat temu )))
https://youtu.be/ZIjRmepfehA
https://youtu.be/_R_wF16QFJE
https://youtu.be/3tyZutoFVEM
https://youtu.be/LzEG-hzxacY
a taka było 10 lat temu )))
https://youtu.be/ZIjRmepfehA
Re: Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
To już masz wyższą szkołę modyfikacji, a blokady masz pneumatyczne a nie elektryczne. Nie wiadomo do końca jakie ani od czego, ale zapewne z J8, jak pisze Rokfor, chociaż...
Z ostatnich postów rozumiem, że wcale nie chcesz zmieniać blokady przedniej, tylko sterowanie od niej, więc będzie kolejna modyfikacja do kompletu.
Będzie ciekawie. Koniecznie rób zdjęcia. Wrzucaj posty, jestem bardzo ciekaw rozwiązań w tym projekcie.
Mercedes G miał sterowanie trzech blokad na linkach i działało, jestem tylko ciekaw, jak to zrobić w Toyocie. Sterowanie blokad to wrażliwy temat w Toyocie a dobre, niezawodne i tanie rozwiązanie, wciąż czeka na odkrycie
Myślę, że poza Rokforem, niewiele osób będzie w stanie ogarnąć taki "miszmasz".
Miszmasz to dobre słowo do rozważań nad tym autem, rzuć okiem na synonimy i antonimy.
Synonimy:
(1.1) mieszanina
(1.2) pot. bałagan, bigos, dom wariatów, galimatias, kocioł, kociokwik, kołomyja, kołowacizna, kołowanina, kołowrotek, koniec świata, meksyk, mętlik, młyn, obłęd, pomieszanie z poplątaniem, przewalanka, sajgon, sądny dzień, szurum-burum, urwanie głowy; neutr. bezład, nieład, chaos, dezorganizacja, kakofonia, nieporządek, rozgardiasz, zamęt, zamieszanie; przest. kweres
Antonimy:
(1.1) jednolitość
(1.2) porządek, uporządkowanie
Trzymam kciuki i życzę powodzenia!
O.Radek lj73 2LT-II
Z ostatnich postów rozumiem, że wcale nie chcesz zmieniać blokady przedniej, tylko sterowanie od niej, więc będzie kolejna modyfikacja do kompletu.
Będzie ciekawie. Koniecznie rób zdjęcia. Wrzucaj posty, jestem bardzo ciekaw rozwiązań w tym projekcie.
Mercedes G miał sterowanie trzech blokad na linkach i działało, jestem tylko ciekaw, jak to zrobić w Toyocie. Sterowanie blokad to wrażliwy temat w Toyocie a dobre, niezawodne i tanie rozwiązanie, wciąż czeka na odkrycie
Myślę, że poza Rokforem, niewiele osób będzie w stanie ogarnąć taki "miszmasz".
Miszmasz to dobre słowo do rozważań nad tym autem, rzuć okiem na synonimy i antonimy.
Synonimy:
(1.1) mieszanina
(1.2) pot. bałagan, bigos, dom wariatów, galimatias, kocioł, kociokwik, kołomyja, kołowacizna, kołowanina, kołowrotek, koniec świata, meksyk, mętlik, młyn, obłęd, pomieszanie z poplątaniem, przewalanka, sajgon, sądny dzień, szurum-burum, urwanie głowy; neutr. bezład, nieład, chaos, dezorganizacja, kakofonia, nieporządek, rozgardiasz, zamęt, zamieszanie; przest. kweres
Antonimy:
(1.1) jednolitość
(1.2) porządek, uporządkowanie
Trzymam kciuki i życzę powodzenia!
O.Radek lj73 2LT-II
Re: Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
to nie żaden misz masz takie przeróbki w usa czy kanadzie to standard
Wszystko jest zrobione z głową i jest niezawodne bo zostało zrobione 8-9 lat temu, zostało zweryfikowane i w cieżkim terenie i w wyprawach po europie Będzie dobrze Gdybym nie znał auta na pewno bym nie kupił auto po takich modyfikacjach bo nie wiadomo kto i jak to zrobił, ale tutaj wiedziałem co kupuję i kto auto robił;)
Wszystko jest zrobione z głową i jest niezawodne bo zostało zrobione 8-9 lat temu, zostało zweryfikowane i w cieżkim terenie i w wyprawach po europie Będzie dobrze Gdybym nie znał auta na pewno bym nie kupił auto po takich modyfikacjach bo nie wiadomo kto i jak to zrobił, ale tutaj wiedziałem co kupuję i kto auto robił;)
Re: Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
na tył poszło załączanie od ORE na kompresorze z BMW, plus presostat do sterowania ciśnieniem, jedyny prąd jaki mamy teraz to plus i minus
- Załączniki
-
- 93619685_2999650860114512_5094509590255501312_n.jpg (28,84 KiB) Przejrzano 3653 razy
-
- 93118446_755832558279551_4634300855191863296_n.jpg (33,41 KiB) Przejrzano 3653 razy
-
- 92850566_150535073066503_8530716128383598592_n.jpg (31,23 KiB) Przejrzano 3653 razy
Re: Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
a tak było wcześniej z tyłu czyli sterowanie podciśnieniem z silnika
- Załączniki
-
- 93302065_2653717934906709_7883418123984961536_n.jpg (34,35 KiB) Przejrzano 3651 razy
-
- 92989809_2558182084395428_1044739606362193920_n.jpg (31,28 KiB) Przejrzano 3651 razy
-
- 92844399_3023131104388794_8322122868330594304_n.jpg (29,67 KiB) Przejrzano 3651 razy
Re: Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
patent na przód na linkę
wypałki już wcześniej zrobione przed radzikona i maćka
choć nie ukrywam że sterowanie ciśnieniem było bo wygodniejsze
wypałki już wcześniej zrobione przed radzikona i maćka
choć nie ukrywam że sterowanie ciśnieniem było bo wygodniejsze
- Załączniki
-
- 93096523_2582785361937146_7448000477024747520_n.jpg (33,89 KiB) Przejrzano 3650 razy
-
- 93010067_221621598940851_5823431433774956544_n.jpg (28,9 KiB) Przejrzano 3650 razy
Re: Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
Jak by ktoś kiedyś zastanawiał się czy wtryski do 5vz-fe pasują ( są dwa rodzaje ) to podpowiem że i jeden i drugi pasuje nie ważne jaki rocznik silnika
a obecnie auto kończę składać przedni most, bo zmieliły się przełożenia 4.1 sporo zębów poleciało, prawdopodobnie któryś już się ukruszył wcześniej i zarobił bałaganu ostatnio już do końca , przy okazji zmiana łożyska w piaście bo wałeczki już popękały.
Na dniach wpada też fotel kierowcy nowy
Będę informować o dalszych pracach
a obecnie auto kończę składać przedni most, bo zmieliły się przełożenia 4.1 sporo zębów poleciało, prawdopodobnie któryś już się ukruszył wcześniej i zarobił bałaganu ostatnio już do końca , przy okazji zmiana łożyska w piaście bo wałeczki już popękały.
Na dniach wpada też fotel kierowcy nowy
Będę informować o dalszych pracach
- Załączniki
-
- 91996342_239038627489671_5776549550751744000_n.jpg (46,07 KiB) Przejrzano 3648 razy
-
- 93108635_543304539705143_2850251743436996608_n.jpg (57,75 KiB) Przejrzano 3648 razy
-
- 89342310_540188276601127_8348411847753334784_n (1).jpg (35,37 KiB) Przejrzano 3648 razy
Re: Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
Super! Mi się podoba.
O.Radek lj73 2LT-II
O.Radek lj73 2LT-II
Re: Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
jako że fabryczne światła w toyce świecą dość kiepsko wsadziłem ledowe, jest o niebo lepiej, oczywiście tak łatwo nie było bo trzeba było na każdym świetle obrócić polaryzację i zrobić 2 przekaźniki na światło.
Chińczyk wyskrobał homologacje na hiszpanie, miałem już dwie kontrole policyjne uwagi nie zwrócili.
Chińczyk wyskrobał homologacje na hiszpanie, miałem już dwie kontrole policyjne uwagi nie zwrócili.
- Załączniki
-
- Bez nazwy-1.jpg (29,41 KiB) Przejrzano 3613 razy
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 03 lis 2019, 08:06
- Auto: HDJ80 4.2TD
Re: Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
Petarda, bardzo mi się podoba ten kierunek w którym podążasz. Dużo przemyślanych patentów i droga pod prąd. Z lektury tego forum często się dowiesz że jedyny słuszny kierunek to ASO. A reszta rozwiązań to druciarstwo.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Re: Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
Pożyjemy, zobaczymy.
O.Radek lj73 2LT-II
O.Radek lj73 2LT-II
Re: Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
Auto przez jakieś 7 lat po przeróbkach, już pojeździło i zobaczyło...
Przejechało pół Europy i było ciorane na poligonie na 35calowym simexie. Wiec co może się dziać na 33 calowym Ateku
Podpowiem tylko dokładnie z bezawaryjnym załączaniem blokad pneumatycznych bo Łukasz aż tak się nie orientuje.
Standardowo w blokadzie np ARB mamy kompresor który załączany jest czujnikiem przez przekaźnik a powietrze zapodaje się elektro zaworami sterowanymi włącznikiem i kolejnym przekaźnikiem. I tu ma się co zepsuć bo dużo tego prądu.
U Łukasza jest rozwiązanie stosowane przez nas w rajdach przeprawowych:
Cała instalacja elektryczna pod dwie blokady mostów, ma tylko dwa kabelki: masa do budy oraz plus, który załączany jest presostatem mechanicznym. Koniec elektryki
Blokady załączane są zwykłym ręcznym zaworkiem pneumatycznym. A przy główce mostu mamy siłownik pneumatyczny. Nie mogę napisać co może się zepsuć bo od kilku lat, odkąd to stosujemy, jeszcze nigdy nic się nie zepsuło. Ogólnie nadciśnienie i pneumatyka jest bardzo bezawaryjna podczas pracy np w błocie po klamki i nie zassie wody do silnika jak oryginalne sterowanie podciśnieniem.
Re: Toyota 4runner IIg 3.4 v6 lj70
Całe te okablowanie z czujnikami, elektro zaworami itp można było usunąć.