120 z Egiptu w Polsce by Sebastian
Moderator: luk4s7
Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian
Nooo elegancko! Fajnie się to prezentuje.
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian
Dzieki:) w wekend testy w terenie i zrobie jeszcze kilka zdjec.
- szulbor
- Posty: 392
- Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
- Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
- Kontakt:
Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian
Wow, niby mała zmiana a zupełnie inne auto.
Ciekawe jak w koleinach po zmianie.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Ciekawe jak w koleinach po zmianie.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian
Kozak. Nawet moja kolorystyka!
- waldek_BB
- Klubowicz
- Posty: 506
- Rejestracja: 25 wrz 2013, 12:57
- Auto: było: KZJ95
było: GV II 1.9 DDiS
jest: SX4 4x4 ... przynajmniej się nie psuje :) - Kontakt:
Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian
zapas też w takim rozmiarze ?
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian
Zapas w planach, musze przymierzyc czy wejdzie w oryginalne miejsce pod autem
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian
Smialo moge poinformowac ze 255/80R17 w J120 z 2" liftem nigdzie nie ociera i mozna smialo montowac a co do cooper maxx, opony sa niesamowicie ciche jak na swoj bieznik ktory wyglada jak w typowych MT. Podobnie wywazenie, najgorsza opona miala 30/120 gram, reszta ponizej 100 gram na stone, wszystkie udalo sie wywazyc na zero. Brak wibracji nawet przy 140 km/h. Opona jest bardzo solidna i ma grube boki, przez co nie amortyzuje tak dobrze. Ale za to wzbudza zaufanie jako guma krora nielatwo przebic
Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian
Z tym agresywnym bieżnikiem to bym nie przesadzał, ale fakt jak na ten wzór opona bardzo cicha. Mi ich sztywność przeszkadzała, ponoć też nie tolerują tak dobrze jazdy na niskim ciśnieniu (grzanie się gumy). Więc do pomykania po szutrach jak dla mnie są takie se.. W zasadzie opona jak dla mnie trochę nijaka, być może nie robią jako wąskie gumy (miałem 235) a na szerszym kapciu i z większą mocą się sprawdza. Trochę jak bfg KM2 jako mt.
Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian
Wczoraj zrobiliśmy na tej oponie mały rajdzik dla kobiet. 3 miejsce (1 minuta różnicy i byłoby 2). Dobrze trzyma na mokrym, przez wysokie boki trochę miękka, czuć że pracuje. Wracaliśmy na upuszczonym powietrzu do 1.5 bara ekspresówką (zapomniałem dopompować). Ogólnie jestem zadowolony. Zwłaszcza z rozmiaru koła. Mam wrażenie że na piaskach robi lepiej niż Federal MT. Ogólnie w piaskownicy dawało radę wyjechać tam gdzie inni mieli problemy, tyle że to mogłabyć kwestia samohodu i kierowcy (moja żona jak się okazuje całkiem daje radę powozić w terenie )
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian
No nie jest to agresywne MT. Ale tez ma w sobie cos wiecej niz zwykle AT. Wedlug mnie fajny kompromis dla osob ktore nie chca miec 2 kompletow. No rozmiar jest super
- waldek_BB
- Klubowicz
- Posty: 506
- Rejestracja: 25 wrz 2013, 12:57
- Auto: było: KZJ95
było: GV II 1.9 DDiS
jest: SX4 4x4 ... przynajmniej się nie psuje :) - Kontakt:
Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian
a ten rozmiar też ma opcje kolcowania?
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian
Tak, jest nawet opis na oponie jakie kolce pasują. Niestety kolce o ile wiem są nielegalne w naszym kraju.
Dorzuce jeszcze kilka zdjec dla zainteresowanych:
https://drive.google.com/open?id=0B8Efh ... 11Sm5tZHFV
https://drive.google.com/open?id=0B8Efh ... BMeDBsNDVB
https://drive.google.com/open?id=0B8Efh ... NJQ2FkLWVv
Dorzuce jeszcze kilka zdjec dla zainteresowanych:
https://drive.google.com/open?id=0B8Efh ... 11Sm5tZHFV
https://drive.google.com/open?id=0B8Efh ... BMeDBsNDVB
https://drive.google.com/open?id=0B8Efh ... NJQ2FkLWVv
Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian
Mam st maxx od dwóch lat w roz. 285/75 uważam je za świetny kompromis fajne na czarnym choć z czasem zrobiły się wyraźnie głośniejsze , w terenie też dają radę choć w błotku jak by trochę słabiej . Dosyć wytrzymała na uszkodzenia , jezdziłem z ciśnieniem ok. 1 bara w terenie potem krótki przejazd na czarnym i znowu teren , dała radę . Zużycie bieżnika 2.5 - 3 mm. przy przeb. 35 tys
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian
Każda opona z czasem robi sie głośniejsza, gorzej jak od początku wyje jak potępiona
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: 120 z Egiptu w Polsce by Sebastian
Mały update jak auto zachowuje się po lifcie i z wiekszymi kołami. Tym razem jechałem w trasę autostradową. Samochód mimo przeróbek zachowuje się bardzo dobrze, bez problemu można utrzymywać prędkość 140-150 km/h non stop. Jest stabilnie i cicho. Niestety jazda z taka prędkością nie jest za darmo, 16 litrów na każde 100 km.
Przy jeździe około 120 km/h spalanie spada do 14 litrów na 100km.
Już w niedziele przekonamy sie jak autko zachowuje sie w bardziej naturalnych warunkach na Ukrainie
Przy jeździe około 120 km/h spalanie spada do 14 litrów na 100km.
Już w niedziele przekonamy sie jak autko zachowuje sie w bardziej naturalnych warunkach na Ukrainie