J15 - okiem użytkownika
Moderator: luk4s7
Re: J15 - okiem użytkownika
To też napisałem kdds to co innego niż zawias pneumatyczny.
- atnet
- Posty: 50
- Rejestracja: 14 gru 2017, 04:05
- Auto: Czekam na now? 150, pierwsze moje auto 4x4 z prawdziwego zdarzenia
- Kontakt:
Re: J15 - okiem użytkownika
Mam to auto i jestem super zadowolony. Silnik może i trochę dychawiczny ale w trasie 140 jedzie bez problemu w ciszy i full komforcie. Spalanie w okolicach 10l nie szokuje. I ta jakość wykonania. Po roku i 40tys/km wszystko działa a to w porównaniu do niemieckich aut jest szok. Mało tego każda śrubka uszczelka jest na swoim miejscu. Auto wykorzystuję sporadycznie na gorszych drogach gdzie nawet nie jęknie, nic nie odpada itp.... Jedynie co bym chciał zamiast 150 to V8, tyle że mi tak duże auto nie jest do niczego potrzebne.
- atnet
- Posty: 50
- Rejestracja: 14 gru 2017, 04:05
- Auto: Czekam na now? 150, pierwsze moje auto 4x4 z prawdziwego zdarzenia
- Kontakt:
Re: J15 - okiem użytkownika
[quote="Damian88"]Witam
Właśnie stanąłem przed podobnym dylematem. Q7 po doposażeniu i z pakietem gwarancyjnym na 5 lat powoli dobijalo do ceny 400tys. Do tego długo czas oczekiwania jak to u Niemców. Podobnie nowy Tuareg.
Tuareg w nowej wersji to straszna tandeta w środku. Fotele kierownica i inne elementy są wspólne dla golfa. Jedynie co to ma wielki wyświetlacz i fajną obsługę multimediów oraz nawigacji. W VW jedynie audi ma ładne środki ale też podstawowe wersje to bida. Dopiero z jakimś tam pakietem co robi cenę 400+ mają sens. Volvo zapomnij, obecnie najwiekszy silnik w XC90 to biturbo 2.0, co owocuje tym że turbiny się wymienia częściej niż swiece zapłonowe w benzynie ( kolega ma i klnie, bez pakietu serwisowego zapomnij). Ogólnie ładne auto z bardzo wysilonym silnikiem. Powtórzę kolejny raz w cenie 400+ jest Toyota V8 która rozwala te popierdziawki w każdym calu.
Właśnie stanąłem przed podobnym dylematem. Q7 po doposażeniu i z pakietem gwarancyjnym na 5 lat powoli dobijalo do ceny 400tys. Do tego długo czas oczekiwania jak to u Niemców. Podobnie nowy Tuareg.
Tuareg w nowej wersji to straszna tandeta w środku. Fotele kierownica i inne elementy są wspólne dla golfa. Jedynie co to ma wielki wyświetlacz i fajną obsługę multimediów oraz nawigacji. W VW jedynie audi ma ładne środki ale też podstawowe wersje to bida. Dopiero z jakimś tam pakietem co robi cenę 400+ mają sens. Volvo zapomnij, obecnie najwiekszy silnik w XC90 to biturbo 2.0, co owocuje tym że turbiny się wymienia częściej niż swiece zapłonowe w benzynie ( kolega ma i klnie, bez pakietu serwisowego zapomnij). Ogólnie ładne auto z bardzo wysilonym silnikiem. Powtórzę kolejny raz w cenie 400+ jest Toyota V8 która rozwala te popierdziawki w każdym calu.
Re: J15 - okiem użytkownika
Otóż to, gdybym szukał auta do lisingu to całkiem możliwe, że wzialbym volvo, a po 3 latach zmienil np na toyote, ale kiedy chce się kupić samochód dla siebie na dlugie lata to trzeba troszkę inaczej spojrzeć na wszystko.
J15 - okiem użytkownika
No stress. Polski język, trudna język. Jest różnica pomiędzy „mieć zwykle” a „mieć zwykłe”. Niby kreseczka, ale odczytać można różnie.Damian88 pisze:To też napisałem kdds to co innego niż zawias pneumatyczny.
Wiele osób myli te ustrojstwa.
Re: J15 - okiem użytkownika
ja tak króciutko o 150 z silnikiem 2.8 wersja prado. otóż przejechałem juz 100000 km i zero problemów. żadnej awarii . do 60 tys brał niewiele oleju ale to się uspokoiło i od wymiany do wymiany już nie uzupełniam choc tam na miarce z 3 mm schodzi. . auto serwisowane regularnie i używane głównie na drogach . jedyny mankament który czasami doprowadza mnie do szału to słaba reakcja ekranu nawigacji na dotyk. czasami muszę parę razy dotykać . reszta bez zastrzeżeń. o komforcie się nie wypowiadam bo każdy ma inną dupę i inaczej odczuwa.
Re: J15 - okiem użytkownika
Raymund a jak oceniasz ten silnik pod kątem dynamiki? Myślisz po gwarancji o chipie na 200KM i 450Nm?
Re: J15 - okiem użytkownika
ja mam 58 lat i nie potrzebny mi dynamiczny samochód. to co daje ten silnik dla mnie jest wystarczające i nawet przez mysl mi nie przeszło by go czipowac. poza tym czytając inne fora wiem ze czip nie jest dobrym rozwiązaniem . jak chcesz sobie szybko pojezdzic to kup sobie jakies ferrari ewentualnie touarega z mocnym silnikiem. jezdzę tez motocyklem i to on daje mi prawdziweą przyjemnosc z dynamicznej jazdy, ale to juz pisanie nie na temat.
Re: J15 - okiem użytkownika
Dla mnie wyglądowo i jeśli chodzi o wnętrze to LC mi się bardziej podoba. Może w tym VW kokpit i ekrany są bardziej "nowoczesne" ale dla mnie to takie świecidełka. Aktualnie śmigam touaregiem II generacji ale III raczej już nie kupię na rzecz LC.
Re: J15 - okiem użytkownika
nie wiem jakie są teraz touaregi. miałem kiedys v10 5,0 diesel. wieczna walka z tym autem. a to wieszały sie zawory turbin, wał napędowy wymagał regeneracji co 40 tys km. odpusciłem sobie badziewie i szybko zapomniałem.
Re: J15 - okiem użytkownika
A do wymiany łańcucha rozrządu albo turbin wyciąganie silnika tam było konieczne:(
Re: J15 - okiem użytkownika
przepraszam ale skonczmy na forum publicznym w tym wątku temat touarega bo admin nas wykopie. jest nietaktem dyskutowac o innej marce na tym forum. pzdr
- atnet
- Posty: 50
- Rejestracja: 14 gru 2017, 04:05
- Auto: Czekam na now? 150, pierwsze moje auto 4x4 z prawdziwego zdarzenia
- Kontakt:
Re: J15 - okiem użytkownika
Widzę że kolega raymund60 ma identyczny zestaw. R1200GSW daje mi dość przeżyć związanych z odczuwaniem predkości i przyspieszenia, a auto po prostu mi służy do przemieszczania się. Wiadomo fajnie by było mieć ze sto kuni więcej ale w życiu bym nie zamienił LC na niemiecki szrot.
Re: J15 - okiem użytkownika
ten chip to można o dupę potłuc lepiej i taniej zrobić dobra mapę na hamowni ... przy okazji niemile się rozczarować ile ma tak "naprawdę" pod maskastan1906 pisze:Raymund a jak oceniasz ten silnik pod kątem dynamiki? Myślisz po gwarancji o chipie na 200KM i 450Nm?
Re: J15 - okiem użytkownika
Nie znam się za bardzo na elektronicznym tuningu chodziło mi po prostu o podkręceniu silnika który przypuszczam w tym przypadku jest bezpieczny. Jeśli to to coś ma około 160km z 2,8 pojemności to do 200KM pownno udać się wycisnąć aby jakoś przyspieszało