J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Moderator: luk4s7
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Gdyby klienci woleli benzyny to kupowaliby benzyny. Sprzedaz benzyn jest marginesem. Popytaj nawet na tym forum, klekocik jest dobry, wszyscy zadowoleni. Nawet wsrod wlascicieli wranglerow znajdziesz zwolennikow crd...
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Jak karwa kawka dobry? Oczko niżej jest temat z zatkanym DPFem. Wymiana niech będzie 7000zł i już różnica w spalaniu za 35 000km w plecy. Na samym DPFie. A przecież w klekocie będzie więcej problemów niż sam DPF. Przecież to jest strzał w stopę Toyoty Polska - lud będzie jeszcze więcej samochodów sprowadzał z Dubaju z ominięciem europejskiej dystrybucji. A papierologii aż tyle być nie może - większe egzotyki są w Europie w sprzedaży. Ja rozumiem gdyby musieli na UE opracować nowy silnik czy cokolwiek - ale ten silnik już jest. Wystarczy go przykręcić w fabryce zamiast klekota.
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Nikt nie bedzie nic sprowadzal w ilosci zmieniającej w jakimkolwiek stopniu rynek. Popatrz- stoi ledwo kilka sztuk i chetnych nie ma, ani na j200 ani na j7. Auta z Zatoki mają gorszą konfiguracje (przyjzyj sie uwaznie wyswietlaczowi, desce i przyciskom przy lewarku), sa drozsze (stoi np takie g- dwuseta z 4.0 i pazdzierzem w srodku za 415 tys) i nikt nie honoruje gwarancji. Jedyne wyjscie to rynek rosyjski, ale tam benzyn za duzo tez nie ma.
Tmp ma generalnie wywalone i powinienes to wiedziec. Sprobuj wziac na jazde testową v6 lub v8 w benzynie. Nie ma takiej opcji, czasem ktos z forum uzyczy.
Tmp sprzedaje yarisy, corolle i tym podobne. Klient przychodzi po hybryde i niezawodnosc w pazdzierzu. To nie jest klient z półki premium, to nie jest Inchcape, samochód jaki tylko wymarzysz i dowóz pod dom z kokardą na dachu. Najdrozsze auto to okolice 450tys, czyli dopiero dól tego co jest klasą premium. Decydujesz sie pan bo jest kolejka i tmp nie bedzie sie wysilać. Sprzedala tyle ile doplynelo czyli koło 20 sztuk j200, nie wiem ile 150tek ale na pewno excelem to nie wstrzasnelo. Wstrzasnac moze sprzedaz avensisów do flot.
A ze diesle z normą euro 5 i 6 to z zalozenia problem to wszyscy normalni ludzie wiedzą.
Tmp ma generalnie wywalone i powinienes to wiedziec. Sprobuj wziac na jazde testową v6 lub v8 w benzynie. Nie ma takiej opcji, czasem ktos z forum uzyczy.
Tmp sprzedaje yarisy, corolle i tym podobne. Klient przychodzi po hybryde i niezawodnosc w pazdzierzu. To nie jest klient z półki premium, to nie jest Inchcape, samochód jaki tylko wymarzysz i dowóz pod dom z kokardą na dachu. Najdrozsze auto to okolice 450tys, czyli dopiero dól tego co jest klasą premium. Decydujesz sie pan bo jest kolejka i tmp nie bedzie sie wysilać. Sprzedala tyle ile doplynelo czyli koło 20 sztuk j200, nie wiem ile 150tek ale na pewno excelem to nie wstrzasnelo. Wstrzasnac moze sprzedaz avensisów do flot.
A ze diesle z normą euro 5 i 6 to z zalozenia problem to wszyscy normalni ludzie wiedzą.
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Jeśli zmiana to może czas na nią. (?)
Oddam swoją TLC Prado XII 2016 .
Szczegóły w dziale giełdowym.
Oddam swoją TLC Prado XII 2016 .
Szczegóły w dziale giełdowym.
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Złe wieści z tym brakiem 4.0 V6 w Polsce. Liczę, że jednak będzie dało się kupić. Wg Toyoty ma być ten silnik w Europie wschodniej. Pytanie teraz jak interpretują położenie Polski.. do tej pory był ten silnik więc może jednak....
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Jeździłem wczoraj nową 150tką.
Na plus :
1.wygląd deski i wszelkich pstryczków ,podświetlanie w drzwiach ,pod klamkami , na nogi itp. - dobra zmiana z wyjątkiem licznika - zamiast tub jest plaskaty jak w Corsie - taki kompletnie bez wyrazu (wygląd określam na tandetny !)
2.kierownica ma lepszy "chwyt"
3.skórzane fotele podgrzewane i wentylowane/postęp/ - to jest fajne dla skóry - dla weluru bez znaczenia
4.przód - to mniejsza "200"-tka. Najbardziej zaskakujące jest wrażenia z fotela kierowcy. Auto z przodu jest niby tylko 6 cm dłuższe ale siedząc za kierownicą masz wrażenie ,że maska wydłużyła się o pół metra i zdaje ci się ,że siedzisz w Lincolnie albo w Gelendzie a nie w Landku. Wizualnie jest baaardzo dłuuuuga ! Zupełnie inne wrażenia z jazdy .
5.światła przednie ledowe - temat znany nie wymaga opisu
6.Generalnie to to samo co było tylko nieco bardziej "zmiękczone".
Minusy :
1.Jazda na kołach 19" przy moich 17" to jak jazda taczką. Dla oka super ale dla doopy już nie
2.Jeśli dla kogoś ma to znaczenie to nowy beż jest siny , smutny i robi wrażenie zużytego.
Coś jak lentex z Lublińca
Wcześniejszy miał barwę i był żywy./kwestia gustu/
Ogólnie jako całość - na plus - ale rewolucja to to nie jest.
Auto "tradycyjne" dla określonej grupy użytkowników (..i całe szczęście ,że mentalnie nie jest dla wszystkich !!!)
Na plus :
1.wygląd deski i wszelkich pstryczków ,podświetlanie w drzwiach ,pod klamkami , na nogi itp. - dobra zmiana z wyjątkiem licznika - zamiast tub jest plaskaty jak w Corsie - taki kompletnie bez wyrazu (wygląd określam na tandetny !)
2.kierownica ma lepszy "chwyt"
3.skórzane fotele podgrzewane i wentylowane/postęp/ - to jest fajne dla skóry - dla weluru bez znaczenia
4.przód - to mniejsza "200"-tka. Najbardziej zaskakujące jest wrażenia z fotela kierowcy. Auto z przodu jest niby tylko 6 cm dłuższe ale siedząc za kierownicą masz wrażenie ,że maska wydłużyła się o pół metra i zdaje ci się ,że siedzisz w Lincolnie albo w Gelendzie a nie w Landku. Wizualnie jest baaardzo dłuuuuga ! Zupełnie inne wrażenia z jazdy .
5.światła przednie ledowe - temat znany nie wymaga opisu
6.Generalnie to to samo co było tylko nieco bardziej "zmiękczone".
Minusy :
1.Jazda na kołach 19" przy moich 17" to jak jazda taczką. Dla oka super ale dla doopy już nie
2.Jeśli dla kogoś ma to znaczenie to nowy beż jest siny , smutny i robi wrażenie zużytego.
Coś jak lentex z Lublińca
Wcześniejszy miał barwę i był żywy./kwestia gustu/
Ogólnie jako całość - na plus - ale rewolucja to to nie jest.
Auto "tradycyjne" dla określonej grupy użytkowników (..i całe szczęście ,że mentalnie nie jest dla wszystkich !!!)
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Jest szansa na 4.0 z importu poza tmp. Pojedyncze egzemplarze na zamowienie. Tmp sprzedaje to co akurat ktos wklepie w arkusz kalkulacyjny i to co drozej sie serwisuje.stan1906 pisze:Złe wieści z tym brakiem 4.0 V6 w Polsce. Liczę, że jednak będzie dało się kupić. Wg Toyoty ma być ten silnik w Europie wschodniej. Pytanie teraz jak interpretują położenie Polski.. do tej pory był ten silnik więc może jednak....
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Tu bym się nie zgodził.dohap pisze:Jest szansa na 4.0 z importu poza tmp. Pojedyncze egzemplarze na zamowienie. Tmp sprzedaje to co akurat ktos wklepie w arkusz kalkulacyjny i to co drozej sie serwisuje.stan1906 pisze:Złe wieści z tym brakiem 4.0 V6 w Polsce. Liczę, że jednak będzie dało się kupić. Wg Toyoty ma być ten silnik w Europie wschodniej. Pytanie teraz jak interpretują położenie Polski.. do tej pory był ten silnik więc może jednak....
Po prostu nie chcą się zajmować czymś co się nie sprzedaje. Ta sama historia co z 200tką.
Czysta kalkulacja a marketing pro kliencki jest tylko wtedy gdy się ...sprzedaje.
Czyste wyliczanki a reszta to teoria dla poprawienia humoru
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Czy ktoś jeszcze może potwierdzić że najnowszy Land Cruiser z salonu nie ma reduktora? Jeżeli tak to dla mnie wtopa jakich mało i ogólna porażka modelu. Wolałbym avensisa w hybrydzie, nie musiałbym sie wstydzić przed użytkownikami starszych modeli
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Wydaje mi się, że na dolnej gałce widziałem L4. Wczoraj przyjechała jedna pokazówka do Wrocka. Ogólnie tak jak wyżej, poprawne auto, rewolucji jednak brak. Jak dla mnie to i tak odpada jak tylko w dieslu.
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Drugie pokrętło od góry to H4/L4. Jak na załączonym obrazku.
- Załączniki
-
- lc_150_2018_4L.jpg (45,04 KiB) Przejrzano 4686 razy
-
- Posty: 104
- Rejestracja: 15 maja 2017, 14:19
- Auto: LEXUS LX450 vel( Toyota FZJ80)
- Kontakt:
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Zawsze można kupić blizniaczy model Land Cruisera J15 Lexusa GX 460 z v8 w pb.Cruiser pisze:
Wydaje mi się, że na dolnej gałce widziałem L4. Wczoraj przyjechała jedna pokazówka do Wrocka. Ogólnie tak jak wyżej, poprawne auto, rewolucji jednak brak. Jak dla mnie to i tak odpada jak tylko w dieslu.
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Czyli jednak mój wzrok jeszcze w formie. Ale blokady tyłu już nie było w pokazówce. I raczej jest bez pneumatyki.
Nad Lexem to już kiedyś myślałem ale dowiedziałem się, że jest bardziej zestrojony na amerykańskie pupska. I jeszcze więcej plastiku miał do pourywania dookoła.
Nad Lexem to już kiedyś myślałem ale dowiedziałem się, że jest bardziej zestrojony na amerykańskie pupska. I jeszcze więcej plastiku miał do pourywania dookoła.
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
Blokadę harropa dołożysz bez problemu reduktor już gorzej. Swoją drogą ciekawe kiedy dojdzie do tego co z 4R w US. Napęd tylko na tył i reduktor tylko w wersji TRD Pro za kupę szelestów.Cruiser pisze:Czyli jednak mój wzrok jeszcze w formie. Ale blokady tyłu już nie było w pokazówce. I raczej jest bez pneumatyki.
Nad Lexem to już kiedyś myślałem ale dowiedziałem się, że jest bardziej zestrojony na amerykańskie pupska. I jeszcze więcej plastiku miał do pourywania dookoła.
--
Paweł
Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !
I jest wersja dla prawdziwych facetów
3 litrowy diesel
koło na tylnej klapie
zero zbędnego szpeja
http://dubazar.com/automobiles/cars/toy ... m-uae_i708
3 litrowy diesel
koło na tylnej klapie
zero zbędnego szpeja
http://dubazar.com/automobiles/cars/toy ... m-uae_i708