Dane techniczne
Moderator: luk4s7
Re: Dane techniczne
Potrzebuję znać średnicę płytek zaworowyc i zakres grubości. Silnk 1kd-ftv. 3.0 d-4d 2007 173km. Mam dostęp do 28mm i 2,5-3,5 grubych, i pomysł na miłe spędzenie soboty.
Re: Dane techniczne
Potrzebuję się dowiedzieć u Was jak macie automaty w dieslach to przy jakich obrotach sinika zmienia wam bieg ?
Re: Dane techniczne
4.100Lopex pisze:Panowie, czy ktoś wie jakie przełożenie w mostach ma J12 D4D 2003r?
Trochę późna odpowiedź
Też szukałem informacji o przełożeniach i znalazłem taką stronę
http://www.marks4wd.com/transmission-ratio-information" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dane techniczne
Może komuś się przyda,
instrukcja serwisowa silnika 1KD-FTV:
http://gershon.ucoz.com/_ld/0/3_1KD-FTV_Prado-2.pdf
instrukcja serwisowa silnika 1KD-FTV:
http://gershon.ucoz.com/_ld/0/3_1KD-FTV_Prado-2.pdf
Re: Dane techniczne
Poniżej linki do PDFów z zebranymi danymi między innymi na temat:
- jaki olej i ile (silnik, skrzynia, most),
- jaka powinna być kompresja,
- jak sprawdzić wtryski (raczej nie wykonalne bez odpowiedniego sprzętu),
- ile mm na krzywkach wałka (szczeliny),
- prawidłowa geometria,
- ciśnienie w oponach
- płyn chłodniczy,
- płyn hamulcowy,
- z jakim momentem dokręcać (między innymi):
* śruby spustowe,
* kolektor,
* głowicę,
* wtryskiwacze,
* koła,
* i inne.
Nie wypisałem wszystkiego co tam jest, można zajrzeć.
Instrukcja od Toyoty więc wiarygodna.
Benzyna:
http://1drv.ms/1ODGYX4" onclick="window.open(this.href);return false;
Diesel:
http://1drv.ms/1Pob0gK" onclick="window.open(this.href);return false;
- jaki olej i ile (silnik, skrzynia, most),
- jaka powinna być kompresja,
- jak sprawdzić wtryski (raczej nie wykonalne bez odpowiedniego sprzętu),
- ile mm na krzywkach wałka (szczeliny),
- prawidłowa geometria,
- ciśnienie w oponach
- płyn chłodniczy,
- płyn hamulcowy,
- z jakim momentem dokręcać (między innymi):
* śruby spustowe,
* kolektor,
* głowicę,
* wtryskiwacze,
* koła,
* i inne.
Nie wypisałem wszystkiego co tam jest, można zajrzeć.
Instrukcja od Toyoty więc wiarygodna.
Benzyna:
http://1drv.ms/1ODGYX4" onclick="window.open(this.href);return false;
Diesel:
http://1drv.ms/1Pob0gK" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dane techniczne
Fajne - najbardziej się zdziwiłem, ze jest LJ120 i KZJ120
Re: Dane techniczne
Jaki rozmiar podkładki/uszczelki/flanszy jak zwał tak zwał jest potrzebny pod korki w manualnej skrzyni biegów i mostu? Takie same jak do spustu oleju silnika?
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8438
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Dane techniczne
Nie. Znacznie większa - 18 chyba mm w środku - ale z pamięci piszę.
Re: Dane techniczne
chciałbym pozbyć się pneumatyki z auta. Wszystko działa jak należy ale komfort psychiczny się skończy jak pojadę gdzieś dalej poza Polskę. Czy ktoś mi powie od czego zacząć szukanie mostu? Na allegro jest firma której właściciel mówi że ma 30 mostów na placu. Czym się kierować? Wiadomo że manual i automat będą robić różnice. Mam 120 kę d4d manual 5 biegów. Jak się powtórzyłem to wrzućcie mnie na właściwy temat. numer auta JTEBZ29J900046136.
Re: Dane techniczne
Patrzysz czy:
- maaz ABS?
- masz oryginalną blokadę?
Dobierasz taki sam most tylko z miejscem na sprężyny. Ostatnio to robiłem. Na allegro część ogłoszeń to ściema czyli nie przedstawia fizycznie sprzedawanej części. Również cena drastycznienrośnie jak chcesz fakturę. Czytasz ogłoszenie - wysyłka 24H. Klikasz kup teraz i nagle zonk. Gość nie wysyła ale za 300 pln Ci przywiezie.
- maaz ABS?
- masz oryginalną blokadę?
Dobierasz taki sam most tylko z miejscem na sprężyny. Ostatnio to robiłem. Na allegro część ogłoszeń to ściema czyli nie przedstawia fizycznie sprzedawanej części. Również cena drastycznienrośnie jak chcesz fakturę. Czytasz ogłoszenie - wysyłka 24H. Klikasz kup teraz i nagle zonk. Gość nie wysyła ale za 300 pln Ci przywiezie.
Re: Dane techniczne
saalar a rozwazales dospawanie gniazd sprezyn?
Mi warsztat zaproponowal taka opcje gdy rozwazalem zakup 120tki z pneumatyka.
Mi warsztat zaproponowal taka opcje gdy rozwazalem zakup 120tki z pneumatyka.
Re: Dane techniczne
Można i tak ale gniazda trzeba też pobrać z jakiegoś mostu. Żeby to porządnie zrobić to most powinien być zdemontowany. Czyli powoli zbliżamy się do takiej samej operacji.
Re: Dane techniczne
Powoli zaczynam sobie zdawać sprawę jak skomplikowane to się może stać dla zwykłego " zjadacza chleba".
Poszperałem trochę w necie w poszukiwaniu odpowiedniego mostu i wcale tak kolorowo to nie wygląda. Po pierwsze, podstawowe pytanie jakie zadaje sprzedawca to " jakie ma Pan przełożenie". Jakie?? fajnie to sprawdzić wcześniej ale auto musi już być na stole operacyjnym tak więc czasowo to nie jest temat do ogarnięcia zbyt szybko. Jak już okaże się, że sprzedający ma taki most jak potrzebujemy to kosztuje on 2,5 tysiąca a nie 1200 jak w ogłoszeniu. O fakturze też możemy zapomnieć. Szczerze to nie wiem co zrobić. Brnąć w temat czy nie??
Poszperałem trochę w necie w poszukiwaniu odpowiedniego mostu i wcale tak kolorowo to nie wygląda. Po pierwsze, podstawowe pytanie jakie zadaje sprzedawca to " jakie ma Pan przełożenie". Jakie?? fajnie to sprawdzić wcześniej ale auto musi już być na stole operacyjnym tak więc czasowo to nie jest temat do ogarnięcia zbyt szybko. Jak już okaże się, że sprzedający ma taki most jak potrzebujemy to kosztuje on 2,5 tysiąca a nie 1200 jak w ogłoszeniu. O fakturze też możemy zapomnieć. Szczerze to nie wiem co zrobić. Brnąć w temat czy nie??
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8438
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Dane techniczne
Potrzebujesz samą POCHWĘ - a nie cały most. Główkę z przełożeniem przekładasz swoją, to samo z półośkami i drążkami zawieszenia.
Re: Dane techniczne
Rokfor tylko rzadko który handlarz sprzedaje samą pochwę. Ja też musiałem ostatnio kupić całość. I jest tak jak kolega i ja napisałem. Ogłoszenie sobie a potem cena leci w górę.