HJ 61 by nixon
Moderator: luk4s7
Re: HJ 61 by nixon
moje HD powodowały za duży rozjazd pomiędzy budą a mostem. Zapodałem o średniej twardości. Z tym obciążeniem to prawda, dzis na tylnej klapie usiadło trzech chłopa i samochód obsiadł zaledwie 2 cm
Re: HJ 61 by nixon
..No i mam małego zonka, albo niewiadomą jak ktoś chce...dziś prędziutko uporałem się ze zbieżnością...i byłbym szczęśliwy gdyby nie następujący problem..auto podczas jazdy wpada w wibracje (poduszki silnika sprawdzone, wały wyważone), dołączając przód wibracje są jeszcze większe...za cholerę nie mogę dojsć co jest powodem...wiem że na odległość trudno takie rzeczy ocenić , ale może kto podpowie coś mądrego??
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: HJ 61 by nixon
sprzęgiełka tam masz ?? czy też przedni wał kręci się niezależnie od zapiętego przodu ?
Re: HJ 61 by nixon
A czemu ten amorek skrętu tak dziwnie na takim trzpieniu
Re: HJ 61 by nixon
przedłużyłem bo inaczej mocno skoszony był względem ory... sworznia. Tak to wyglądało ory...kylon pisze:A czemu ten amorek skrętu tak dziwnie na takim trzpieniu
Ostatnio zmieniony 06 mar 2014, 19:11 przez nixon, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: HJ 61 by nixon
tak mam sprzęgiełka...napęd dołączam w kolejności...-sprzęgiełka-podciśnienie....czemu pytasz?seburaj pisze:sprzęgiełka tam masz ?? czy też przedni wał kręci się niezależnie od zapiętego przodu ?
Re: HJ 61 by nixon
Panhard i drążek kierowniczy powinien być w miarę równolegle ustawiony.
Re: HJ 61 by nixon
podpowiedz lepiej gdzie szukać problemu z którym się borykam
Re: HJ 61 by nixon
- A dobrze poskręcali łożyska zwrotnic i łożyska piast? Nie ma luzów?
- banał w postaci krzywej felgi albo opony -raczej nie
- spróbuj wywalić dla testu tą przedłużkę amorka skrętu
- nie ma luzu na tej regulowanej końcówce? Może za słabo jest skręcona główna nakrętka ze sprężyną.
- przy rozpiętych sprzęgiełkach - wał jak rozumiem się nie obraca?
- podnieś auto i odpal. Zobacz czy widoczne są te wibracje na stojąco.
- banał w postaci krzywej felgi albo opony -raczej nie
- spróbuj wywalić dla testu tą przedłużkę amorka skrętu
- nie ma luzu na tej regulowanej końcówce? Może za słabo jest skręcona główna nakrętka ze sprężyną.
- przy rozpiętych sprzęgiełkach - wał jak rozumiem się nie obraca?
- podnieś auto i odpal. Zobacz czy widoczne są te wibracje na stojąco.
Re: HJ 61 by nixon
o której końcówce mówisz?...kylon pisze: - nie ma luzu na tej regulowanej końcówce? Może za słabo jest skręcona główna nakrętka ze sprężyną.
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: HJ 61 by nixon
pytam, bo zastanawiam się w kwestii wibracjinixon pisze:
tak mam sprzęgiełka...napęd dołączam w kolejności...-sprzęgiełka-podciśnienie....czemu pytasz?
inaczej byłoby, gdybys miał przód na zabierakach - wtedy przedni wał by się kręcił cały czas
a tak niby się nie kręci, ale wibrację są - po czym dopinasz przód - (wał przedni ZACZYNA się kręcić) - i wibracje sa większe
ergo - w moje opinii - do dupy masz wałkarzy, czy li specjalistów od wałów
albo krzywa rura, albo niewyważone wały (tylny, a również przedni)
Re: HJ 61 by nixon
Będę eliminowal po kolei punkty...muszę zakładać również to co piszesz...choć przód nie tylko wyważałem ale i wymieniałem cały wielowpustseburaj pisze:pytam, bo zastanawiam się w kwestii wibracjinixon pisze:
tak mam sprzęgiełka...napęd dołączam w kolejności...-sprzęgiełka-podciśnienie....czemu pytasz?
inaczej byłoby, gdybys miał przód na zabierakach - wtedy przedni wał by się kręcił cały czas
a tak niby się nie kręci, ale wibrację są - po czym dopinasz przód - (wał przedni ZACZYNA się kręcić) - i wibracje sa większe
ergo - w moje opinii - do dupy masz wałkarzy, czy li specjalistów od wałów
albo krzywa rura, albo niewyważone wały (tylny, a również przedni)
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: HJ 61 by nixon
idź do innych specjalistów od wałów
Re: HJ 61 by nixon
Znaków zapytania odnośnie problemu mnóstwo...a a on sam okazał się w miarę prozaiczny, otóz poluzowała się nakrętka flanszy na wyjściu z tylnego mostu. Było bicie stąd wibracje..dociągnięta o pół obrotu i po sprawie.
Po uporaniu się z powyższym szybki skok na niedalekie "piaski":
Po uporaniu się z powyższym szybki skok na niedalekie "piaski":