UZJ 40 by Rokfor
Moderator: luk4s7
-
- Posty: 2200
- Rejestracja: 16 paź 2009, 00:25
- Auto: VW T4 Syncro- Osio?ek, ale jak w domu si? czuj?
- Kontakt:
Re: trochę inne fj40 - renowacja
Się z lekka nie zgodzę co do Cooperów- na razie nie narzekam, a staram się ostatnio strucla wyprowadzać częściej na spacery. I nawet daje se radę ta gumka w miejscach gdzie ostatnio chłopaki drewno ściągali. Ale dla Pluma przydały by się dwa zestawy kół. Coś na pozajdówki "cywilizowane" i tu fajne były by General Grabery (przypomnę, że Rokfor opykał na tych oponach prawie cały Campowy roadbook), i coś na wyjazdy by Franc Edition, czyli jakieś MT produkcji Maxxixa, np. Creepy Crawler.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8463
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: trochę inne fj40 - renowacja
Cooper STT ma dosyć gęsty bieżnik - więc do jazdy w błocie wymaga solidniejszego obniżenia ciśnienia. Wtedy jedzie. W tym przypadku felgi będą przygotowane po mojemu - czyli z opcją jazdy na niemal zerowym ciśnieniu.
No a poza tym - auto będzie lekkie, i z mocnym silnikiem. W zasadzie powinno jechać na dowolnym typie bieżnika, bo z zaklejaniem nie powinno być problemu ...
Dodatkowa spawa - to nie wózek do wyczynu. Nie musi mieć mega trakcji, trochę driftu w terenie mu nie zaszkodzi, a zachowanie na czarnym jest jednak dosyć istotne.
No a poza tym - auto będzie lekkie, i z mocnym silnikiem. W zasadzie powinno jechać na dowolnym typie bieżnika, bo z zaklejaniem nie powinno być problemu ...
Dodatkowa spawa - to nie wózek do wyczynu. Nie musi mieć mega trakcji, trochę driftu w terenie mu nie zaszkodzi, a zachowanie na czarnym jest jednak dosyć istotne.
Re: trochę inne fj40 - renowacja
Nie tundra, a tacoma, nie Coopery, tylko zimówki. Ale reszta się zgadzaAddams pisze:Tundra na wośpie. Chyba ze coś mi się popitoliło.
Re: trochę inne fj40 - renowacja
czyli nic nie pasuje z wywodu Adamsa, tak ploty sie rodzą.
On tak chyba z zazdrości chciał mnie pozbawić tych pięknych opon.
Adam one maja wyglądac ładnie a nie jeździć.
Do jeżdżenia w teren to podjade do Ciebie i Simext pożyczę.
pawel
On tak chyba z zazdrości chciał mnie pozbawić tych pięknych opon.
Adam one maja wyglądac ładnie a nie jeździć.
Do jeżdżenia w teren to podjade do Ciebie i Simext pożyczę.
pawel
Re: trochę inne fj40 - renowacja
Aaaa! Wygląd faktycznie znakomity Patrol Franca i HJ61 Nixona świetnie wyglądały stojąc w błocie jak je mijaliśmy na trakcji
Re: trochę inne fj40 - renowacja
Ale ta rura będzie w chromie
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8463
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: trochę inne fj40 - renowacja
Nie. Czarny półmat.
Re: trochę inne fj40 - renowacja
Szkoda
A autko jakie?
A autko jakie?
Re: trochę inne fj40 - renowacja
ral1014
Re: trochę inne fj40 - renowacja
made by Pyrka
Tylko mój mechanik powiedział że w kolory to on sie nie będzie bawi ł.
Paweł
Tylko mój mechanik powiedział że w kolory to on sie nie będzie bawi ł.
Paweł
Re: trochę inne fj40 - renowacja
Adaś a przypadkiem ty nie miałeś wtedy na swoim aucie Simexów albo coś podobnego?Aaaa! Wygląd faktycznie znakomity Patrol Franca i HJ61 Nixona świetnie wyglądały stojąc w błocie jak je mijaliśmy na trakcji
Pamiętaj też to co pisał Janusz, uzj będzie ważył połowę tego co w/w przez Ciebie monstra. A to chyba też ma znaczenie
Paweł
Re: trochę inne fj40 - renowacja
Gdyby taki był to bym zazdraszczał
Re: trochę inne fj40 - renowacja
O żesz ładny , klasaplum76 pisze:made by Pyrka
Tylko mój mechanik powiedział że w kolory to on sie nie będzie bawi ł.
Paweł
U mnie były Maxxisy których tez nikomu nie polecam Simexów się pozbyłem bo nie mają tych białych napisów a więc wyglądają żenująco nieprofesjonalnie
BFG MT- to je to
Ale oczywiście to Ciebie Paweł ma bawić
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8463
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: trochę inne fj40 - renowacja
Żadnych pasków ... To auto ma być kwintesencją skrótu SUV - sportowo użytkowe. Pirerwszą część zapewnia silnik i zmodyfikowany zawias - natomiast drugie - cała reszta ... Dlatemu lakier jednobarny i jednopowłokowy. W razie uszkodzeń łatwo to naprawić. I dwa kolory - kość słoniowa (karoseria), i czarny (detale i dokładki).
A kapcie ... jak się umie jeździć - to A/T też wystarczają ... Wszystkich pieczątek na campie nie zrobiłem tylko dlatemu, że się przeciągnęło, i mi załoga ( w moim i w zespołowym) na ryj zaczęła lecieć ... A te sześć ostatnich to tak do dwóch godzinek ekstra by pochłonęło (zostały te na ostatniej piaskowni - w kałużach - i te w lesie z bagienkiem).
Mała masa i sensowny silnik - nie ma porównania do Francowego kloca (z tego co mówił to dobrze obszyte 3 tony), Niksonowa to samo.
A kapcie ... jak się umie jeździć - to A/T też wystarczają ... Wszystkich pieczątek na campie nie zrobiłem tylko dlatemu, że się przeciągnęło, i mi załoga ( w moim i w zespołowym) na ryj zaczęła lecieć ... A te sześć ostatnich to tak do dwóch godzinek ekstra by pochłonęło (zostały te na ostatniej piaskowni - w kałużach - i te w lesie z bagienkiem).
Mała masa i sensowny silnik - nie ma porównania do Francowego kloca (z tego co mówił to dobrze obszyte 3 tony), Niksonowa to samo.
Re: trochę inne fj40 - renowacja
Ależ tak!
Natomiast polski pilot to nawet na drzwiach od stodoły...
Ale aeroplanem łatwiej
Rokforku Ty będziesz malował też?
Natomiast polski pilot to nawet na drzwiach od stodoły...
Ale aeroplanem łatwiej
Rokforku Ty będziesz malował też?