Ja wprawdzie nie mam HZJ76, lecz LJ-79 gabarytami jest identyczna.
Jeśli chodzi o "stabilność w zakrętach na tak wąskich gumach", to spieszę donieść, iż nie widziałeś chyba jeszcze naprawdę wąskich opon ))
Ja jeżdżę od kilku lat na klasycznych "pizzacutterach" Michelina o rozmiarze 7,50 R16, które przy prawidłowym (w tym przypadku wysokim) ciśnieniu mają realną szerokość ok. 192 mm
Natomiast, co do samej "stabilności w zakrętach", to jazda takim autem i tak wymaga "należytego dostojeństwa", więc nie bardzo widzę sens rozważania.... Po prostu, to nie jest F1 ani Subaru, tylko "wyspecjalizowana ciężarówka"
Toyota HZJ76
Moderator: luk4s7
Re: Toyota HZJ76
Przy tym termostacie w kabinie szybko się nagrzewa i jest ciepło nawet przy - 25 ale temperatura silnika jest za niska i wtedy pali jak smok ,a to bardzo boli.Termostat miałem dostać dzisiaj , niestety nie doszedł ma być w poniedziałek Ubiegłej zimy wziąłem płyn z chłodnicy w strzykawkę i zostawiłem na dworze na ziemi było powyżej - 30 po całej nocy był płynny. Olej wymieniłem przed zimą . W temacie opon Mariusz już napisał .
Re: Toyota HZJ76
Morel, a może tak pochwalił byś się swoim autem w osobnym temacie, plis.
Re: Toyota HZJ76
Proszę oto ona.FIX pisze:Morel, a może tak pochwalił byś się swoim autem w osobnym temacie, plis.
Re: Toyota HZJ76
Faktycznie zauważyłem że nawet przy rozgrzanym silniku wskaźnik temperatury nie dochodzi do połowy skali ale uznałem to za fuszerkę skośnego montera, nie odnotowałem jakiegoś radykalnie dużego spalania.Ostatnie 700 km zrobiłem wyłącznie po mieście, dziś zatankowałem 78 litrów przy przebiegu 707 km to około 11/100km co przy 4,2 pojemności uważam za dobry wynik tym bardziej że mój poprzedni pojazd defender 90 palił minimum 11 a nie było w nim nic prócz radia, żadnej klimy, ogrzewania,elektryki słowem kompletnie nic co mogłoby wpływać na zużycie paliwa z tym że Def ma stały napęd na 4 natomiast wynik Tojki w zasadzie odnosi się wyłącznie do pracy na tylnym napędzie.Zobaczę jak będzie w zimie jak pochodzi na 4 łapach.Gonzo223 pisze:Przy tym termostacie w kabinie szybko się nagrzewa i jest ciepło nawet przy - 25 ale temperatura silnika jest za niska i wtedy pali jak smok ,a to bardzo boli.Termostat miałem dostać dzisiaj , niestety nie doszedł ma być w poniedziałek Ubiegłej zimy wziąłem płyn z chłodnicy w strzykawkę i zostawiłem na dworze na ziemi było powyżej - 30 po całej nocy był płynny. Olej wymieniłem przed zimą . W temacie opon Mariusz już napisał .
- Man With Camera
- Posty: 127
- Rejestracja: 12 cze 2020, 21:55
- Auto: KDJ120
- Kontakt: