FJ Cruiser - ewolucja/rewolucja?
Moderator: luk4s7
takie pytanko odnosnie tych ledow na dachu.Peter4x4 pisze:http://www.ttora.com/forum/showthread.p ... ost1310038
Przyklad ewolucji zza oceanu. Niektore patenty sa ciekawe i moze przydadza sie przy kolejnych naszych pracach .
w tym aucie przegieli troche ale zastanawialem sie kiedys nads zrobieniem porzadnego oswietlenia " wokol auta walanie z ledow. Jakas alternatywa do tradycyjnych roboczych lamp.
Testowal ktos z was moze jakies ciekawe? ( jakies male, bo te z linku sa straszne)
No i wzielismy sie za progi Tak jak wczesniej pisalem te z ARB oryginalne nie za bardzo mi podpasowaly wiec postanowilismy zrobic cos na miare. Projekt juz jest , wczoraj zaczelismy przy tym dlubac i jak dobrze pojdzie to w przyszlym tygodniu bedzie mozna wrzucic kilka fotek juz gotowych zamontowanych na autku.
- potrzeba
- Posty: 591
- Rejestracja: 05 paź 2007, 11:41
- Auto: 80'tka by?a przefajna... co by tu teraz...
Yamaha Grizzly 700 EPS :-) - Kontakt:
Peter, tak zupełnie poza tematem. Napisz mi proszę jakiś kontakt do siebie bo mam sprawkę: jmikita@go2.plPeter4x4 pisze:No i wzielismy sie za progi Tak jak wczesniej pisalem te z ARB oryginalne nie za bardzo mi podpasowaly wiec postanowilismy zrobic cos na miare. Projekt juz jest , wczoraj zaczelismy przy tym dlubac i jak dobrze pojdzie to w przyszlym tygodniu bedzie mozna wrzucic kilka fotek juz gotowych zamontowanych na autku.
najchętniej telefon
Re: FJ Cruiser - ewolucja/rewolucja?
No i mamy kolejny postep przy motaniu, mianowicie pojawila sie wyciagarka Warn 9,5 XP zamontowana na plycie pasujacej idealnie do firmowego zderzaka. Efekt koncowy powiem szczerze przerosl moje oczekiwania a przed praca wlozona w montaz calosci chyle czola. Wlacznik wyciagarki zostal umieszczony w srodku kabiny zaraz obok dzwigni biegow i reduktora. Miejsce poreczne i wizualnie bardzo dobrze wyglada. Wylacznik tak jak pozostale dodatkowe sterujace oswietleniem ze stajni ARB. Sterowanie jest dwojakie : mozna to robic z kabiny przy pomocy przyciskow swobodnie siedzac za kierownica auta lub tez z zewnatrz przez firmowe sterowanie Warna. Gniazdo do wpiecia sterowaniem umieszczone zostalo na zderzaku na jego prawym rogu. Przy montazu zastosowalismy przekazniki HD w pelni wodoodporne i troche miejsze niz tradycyjne. Calosc znalazla miejsce na przednim pasie pod maska. Tak jak pisalem wykonanie profesjonalne. W miejsce firmowej stalowej liny zdecydowalismy sie na line syntetyczna 9,5. Zabieg ten mial na celu m.in zmniejszenie masy calosci. Teraz plyta + wyciagarka + lina nie wazy wiecej niz 45 kg. Wymieniajac wczesniej zawieszenie na OME wybralismy wersje medium ktora przewiduje dodatkowe stateczne obciazenie do 50 kg, czyli wyciagarka z plyta ale bez stalowego zderzaka. Teraz czas na sprawdzenie wszystkiego w praktyce - mam nadzieje ze zblizajacy sie weekend da taka mozliwosc.
Kylon, moze bys wrzucil jeszcze tu ze 2-3 zdjecia zeby zobrazowac godziny Waszej ciezkiej pracy ?
Kylon, moze bys wrzucil jeszcze tu ze 2-3 zdjecia zeby zobrazowac godziny Waszej ciezkiej pracy ?
Re: FJ Cruiser - ewolucja/rewolucja?
Fotki z kolejnego postępu:
Re: FJ Cruiser - ewolucja/rewolucja?
Łeee - syntetyk Dynema
Szkoda na ten syf kasy - juz po jednym rajdzie strzepi sie jak sznurek do snopowiazalki !
Trzeba bylo kupic Master Pull, lub chociaz Viking Line ....
Szkoda na ten syf kasy - juz po jednym rajdzie strzepi sie jak sznurek do snopowiazalki !
Trzeba bylo kupic Master Pull, lub chociaz Viking Line ....
Re: FJ Cruiser - ewolucja/rewolucja?
Ja mam takie zdanie o Amsteel Blue ale Dynama jest raczej dobra. Sam teraz przetestowałem na Zmocie i jestem zachwycony. Nic się nie strzępi i jest git. Przeszła na prawdę gigantyczne katorgi. Z nami jechało autko, które miało przód i tył Dynemy - też kierownik jest bardzo zadowolony a ma ją już sporo. Hmm - no nie wiem Viking Line ma fajne końcówki a i owszem tylko cenią się bardzo. Większość lin pochodzi i tak od kilku producentów światowych. Moja Dynema na ten przykład była firmy Master Pull Lina miała metkę sprzedawcy i producenta
- Northern Sun
- Posty: 251
- Rejestracja: 20 sty 2008, 07:09
- Kontakt:
Re: FJ Cruiser - ewolucja/rewolucja?
dziewica jeszcze z metka moze to i ladnie wyglada, ..
Re: FJ Cruiser - ewolucja/rewolucja?
Zdjecie potraktuj juz jako archiwalne z ta metka. Pierwszy weekend po zalozeniu miala okazje sie zwrocic wyciagajac w okolicach kielc FJ z wawozu z plynacym stumieniem.Wtedy powiedzialem : warto bylo
Do zadan jakie przed nia stawiam wydaje mi siue ze w zupelnosci wystarczy - w koncu to auto wyprawowe a nie przeprawowe.
Do zadan jakie przed nia stawiam wydaje mi siue ze w zupelnosci wystarczy - w koncu to auto wyprawowe a nie przeprawowe.