Poszukiwane części do J4
Moderator: luk4s7
Re: Poszukiwane części do J4
Witam was jestem nowy poszukuje szybki narożnikowej do fj45 picup 1980 i mam pytanie czy ktoś z was wie czy one są takie same w fj40 i czy różnią się wymiarami w zależności od roku.
Re: Poszukiwane części do J4
Taka sama. W rocznikach z wczesnych lat siedemdziesiątych była inna.
Re: Poszukiwane części do J4
Witaj dzięki za szybką odpowiedz teraz siostra może mi to zamówić jeszcze raz dzięki.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8440
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Poszukiwane części do J4
Taka szybka nam została z przebudowy Pałowej J4. Pisz do @plum76
Re: Poszukiwane części do J4
Witam a czy mógł byś podać mi pełen adres albo telefon bo nie wiem czy zamawiać u siorki z australi.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8440
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Poszukiwane części do J4
Plum76 jest na tym forum, i chyba codziennie zagląda. pisz do niego na pw.
Re: Poszukiwane części do J4
Panowie , może ktoś pomoże szukam do J4 ogranicznika otwierania drzwi 1szt . Sprawa jest na tyle ważna ,że jest to ostatni element który brakuje mi do ukończenia renowacji mojego cacka, pozdrawiam
Re: Poszukiwane części do J4
hej
dzis zadzwonil do mnie czlowiek ze ma 2 sztuki a własciwie 1,5 czyli 0.5 na czesci. wspominał o mechanice i blacharce. zadzwon i popytaj moze ma ogranicznik. tel 669023701 niestety sie nie przedstawil. jest z okolic wrocławia.
dzis zadzwonil do mnie czlowiek ze ma 2 sztuki a własciwie 1,5 czyli 0.5 na czesci. wspominał o mechanice i blacharce. zadzwon i popytaj moze ma ogranicznik. tel 669023701 niestety sie nie przedstawil. jest z okolic wrocławia.
- wista-wio
- Klubowicz
- Posty: 697
- Rejestracja: 05 lut 2009, 21:59
- Auto: BJ42 3,4D / BJ42 3B / BJ45
- Kontakt:
Re: Poszukiwane części do J4
już pytałem chyba wszystkich , którzy mają lub mieli czterdziestki ... ale nie zaszkodzi spytać szukam wspomagania lierownicy do czterdziestki i kontrolki hamulca ręcznego i chyba awaryjnych , taka prostokątna podwójna czerwona ...pozdrowionka
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8440
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Poszukiwane części do J4
Wspomaganie ... W oryginale - taki biały kruk ...
Jest kila opcji wyrzeźbienia - każda ma jakieś wady, niestety. W czasie najbliższym będę uskuteczniał jedną z takowych opcji dla Piekażowej BJ45 - to opisze co i jak. Ale to nie będzie temat z tych łatwych do powielenia, niestety.
Jest kila opcji wyrzeźbienia - każda ma jakieś wady, niestety. W czasie najbliższym będę uskuteczniał jedną z takowych opcji dla Piekażowej BJ45 - to opisze co i jak. Ale to nie będzie temat z tych łatwych do powielenia, niestety.
Re: Poszukiwane części do J4
Wista lapkę hamulców jest dostepna w Portugalii i wysyłaja bez problemu do PL.
czesc nr: # BJ355OEM tutaj link: http://www.megastore4x4.pt/Catalogo%204 ... trico.html
czesc nr: # BJ355OEM tutaj link: http://www.megastore4x4.pt/Catalogo%204 ... trico.html
- wista-wio
- Klubowicz
- Posty: 697
- Rejestracja: 05 lut 2009, 21:59
- Auto: BJ42 3,4D / BJ42 3B / BJ45
- Kontakt:
Re: Poszukiwane części do J4
[quote="Rokfor32"]Wspomaganie ... W oryginale - taki biały kruk ...
kruków coraz więcej ... moje dwie mają i to w oryginale , na razie szukam oryginału ... wiem kto ma , ale to straszny dziwak , bardzo trudny gość ... ma chyba wszystkie części do czterdziestek ale mu się nie chce szukać i sprzedawać ... obiecał , że dla mnie w drodze wyjątku poszuka na strychu ...
jeśli chodzi o ,,rzeźbienie,, czy dorabianie , to wszystko można . Kylon mówił mi, że dorabiał - przerabiał z 70 tki , jeśli już będę ,,zmuszony,, to zrobię to tanim kosztem i postaram się zamontować wspomaganie z Lublina ... i tak trzeba przerabiać dopasowywać itd ... a tu przynajmniej mam całość za przysłowiowe grosze ... za przeróbkę i doróbkę tak czy siak muszę zapłacić ... ale i tak zostawię to mojemu mechanikowi , to on będzie musiał zdecydować jak to zrobić , mam to szczęście , że mam jednego z najlepszych
kruków coraz więcej ... moje dwie mają i to w oryginale , na razie szukam oryginału ... wiem kto ma , ale to straszny dziwak , bardzo trudny gość ... ma chyba wszystkie części do czterdziestek ale mu się nie chce szukać i sprzedawać ... obiecał , że dla mnie w drodze wyjątku poszuka na strychu ...
jeśli chodzi o ,,rzeźbienie,, czy dorabianie , to wszystko można . Kylon mówił mi, że dorabiał - przerabiał z 70 tki , jeśli już będę ,,zmuszony,, to zrobię to tanim kosztem i postaram się zamontować wspomaganie z Lublina ... i tak trzeba przerabiać dopasowywać itd ... a tu przynajmniej mam całość za przysłowiowe grosze ... za przeróbkę i doróbkę tak czy siak muszę zapłacić ... ale i tak zostawię to mojemu mechanikowi , to on będzie musiał zdecydować jak to zrobić , mam to szczęście , że mam jednego z najlepszych
- wista-wio
- Klubowicz
- Posty: 697
- Rejestracja: 05 lut 2009, 21:59
- Auto: BJ42 3,4D / BJ42 3B / BJ45
- Kontakt:
Re: Poszukiwane części do J4
dziękuję Plum ... rzeczywiście jest ... a może wiesz czy w 45 była kontrolka włączenia reduktora , bo w moich 42 z 83 są ale tam jest zupełnie inny kokpik ,, nowoczesny,,
Re: Poszukiwane części do J4
No to zależy od rocznika raczej. Ja mam 1981 roku bez kwadratowej konsoli na desce rozdzielczej i też nie mam kontrolki.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8440
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Poszukiwane części do J4
W Piekażowej jest plan wykonania tego w sposób niemal bezinwazyjny dla oryginału. Całkiem bezinwazyjnie sie nie da - nawet ori zestaw wymaga np. korekcji długości drążka kiery - ale mój plan przewiduje właściwie niewiele ponad to. Jak się uda, i zadziała - to opisze dokładniej. Jak się nie uda - to wersja alternatywna też jest, i to w kilku opcjach. I też, pierwsza to zmiana minimalna - ale też nie ma pewności czy zadziała jak trzeba, mus jest zweryfikować doświadczalnie.
Sa wersje sprawdzone - ale one wymagają jednak sporej rzeźby ze względu na totalny brak miejsca na fabryczne rozwiązanie rodem z J6 czy J7. W J4 kolizję robi mocowanie lewego aku - i przede wszystkim mocowanie lewego amora. O ile podstawę aku można wyrzeźbić dowolnie fantazyjną - to z mocowaniem amora nic się zrobic nie da sensownie - za duże siły tam działają. Robi sie więc łamany wałek kolumny kiery - tyle że łamany minimum w trzech punktach. A to rozwiązanie wybitnie się mi nie podoba Dlatemu - najpierw test moich pomysłów ...
U Pawła i Adama było o tyle łatwiej - że oba auta miały zmieniony przedni zawias na sprężynę - więc to fatalne (dla konwersji) mocowanie fabryczne amora wylatywało - i miejsce na zapodanie systemu z J6/J7 sie robiło.
Sa wersje sprawdzone - ale one wymagają jednak sporej rzeźby ze względu na totalny brak miejsca na fabryczne rozwiązanie rodem z J6 czy J7. W J4 kolizję robi mocowanie lewego aku - i przede wszystkim mocowanie lewego amora. O ile podstawę aku można wyrzeźbić dowolnie fantazyjną - to z mocowaniem amora nic się zrobic nie da sensownie - za duże siły tam działają. Robi sie więc łamany wałek kolumny kiery - tyle że łamany minimum w trzech punktach. A to rozwiązanie wybitnie się mi nie podoba Dlatemu - najpierw test moich pomysłów ...
U Pawła i Adama było o tyle łatwiej - że oba auta miały zmieniony przedni zawias na sprężynę - więc to fatalne (dla konwersji) mocowanie fabryczne amora wylatywało - i miejsce na zapodanie systemu z J6/J7 sie robiło.