JEST DOSTEPNA.....FJ PICK UP
Moderator: luk4s7
JEST DOSTEPNA.....FJ PICK UP
STAN OK.
Zgadza się, że trzeba włożyć sporo pracy ale łatwiej jest mieć oryginalną bazę niż wychodzić z tego samego poziomu i mieć jeszcze do kupienia drugie pół samochodu.
Za dwa tygodnie będziemy mieli już dostepne blachy do czterdziestek. Moja prawdopodobnie przypłynie ze stanów. Poszukiwania rozpoczęte. No chyba że cos trafi sie fajnego bliżej. Ten Pick-up co jest u mnie na stronie był kupiony za niewiele wiecej a jego stan jest nie do porównania na korzyść straży pożarnej.
http://www.wyprawa4x4.pl/go/_gallery/sh ... .php?id=69
W trzecim rzędzie.
Za dwa tygodnie będziemy mieli już dostepne blachy do czterdziestek. Moja prawdopodobnie przypłynie ze stanów. Poszukiwania rozpoczęte. No chyba że cos trafi sie fajnego bliżej. Ten Pick-up co jest u mnie na stronie był kupiony za niewiele wiecej a jego stan jest nie do porównania na korzyść straży pożarnej.
http://www.wyprawa4x4.pl/go/_gallery/sh ... .php?id=69
W trzecim rzędzie.
Ponieważ o restauracji aut wiem pewnie tyle co wy o toyotach, to napiszę tylko trzy rzeczy:
1. Auto na bazę do odbudowy nie może być "skundlone" bo zazwyczaj takie kundlenie powoduje mase kolejnych zmian w aucie. ( często przerobienie mocowań, zaczepów, usuwanie oryginalnych otworów), więc do odbudowy lepiej kupić "rozsypkę" niż auto po tuningu jakimkolwiek.
2. Zbudowanie auta na tiptop w polskich warunkach jest bardzo proste bo mamy fachowców od wszystkiego, jednak robienie tego u pana mietka odradzam.
3. Podliczyłem sobie budowę 40 i jak bym nie liczył w 100 się nie zamknie.
No chyba że ma to tylko być do lansu przed kolegami z forum a nie piękna replika do lansu na zlotach starych aut.
1. Auto na bazę do odbudowy nie może być "skundlone" bo zazwyczaj takie kundlenie powoduje mase kolejnych zmian w aucie. ( często przerobienie mocowań, zaczepów, usuwanie oryginalnych otworów), więc do odbudowy lepiej kupić "rozsypkę" niż auto po tuningu jakimkolwiek.
2. Zbudowanie auta na tiptop w polskich warunkach jest bardzo proste bo mamy fachowców od wszystkiego, jednak robienie tego u pana mietka odradzam.
3. Podliczyłem sobie budowę 40 i jak bym nie liczył w 100 się nie zamknie.
No chyba że ma to tylko być do lansu przed kolegami z forum a nie piękna replika do lansu na zlotach starych aut.
Ja to raczej farta miałem. Adam za swoją też zapłacił grubo ponad dwadzieścia tysi i to bliżej trzydziestu. Emsiego też coś koło dwudziestu paru. Handlarze wiedzą co sprzedają a ilość chętnych jest spora i często cena rośnie w górę. Znam w Polsce przypadek gdzie cena ładnego egemplarza wzrosła chyba o 15 tysi w stosunku do wystawionej. Goście się licytowali. Ja tez już miałem ofertę kupna mimo, że jeszcze do mnie nie zajechała.
Re: JEST DOSTEPNA.....FJ PICK UP
już za chwileczkę już za momencik kółko z pankracym zacznie się kręcić.
Re: JEST DOSTEPNA.....FJ PICK UP
Skrzyzowanie fajnego picupa z XVwiecznym galeonem. jaks lanserska stolarska wiocha, fuj.
Re: JEST DOSTEPNA.....FJ PICK UP
klimat może i ma ale z tyłu to wyglada jak dupa galeonu. te plastiki do wurstów od Tom'sa też mają takie tyły. Mnie się to nie podoba. Pamiętaj nie rób takiego kuku swojej 40
Re: JEST DOSTEPNA.....FJ PICK UP
ten długi picup ( 2 link) to coś fajnego na budowę wyprawówki; szkoda, że ja buduję ....dom a kredyt się skończył..... bo bym kupił " na zaś"
Re: JEST DOSTEPNA.....FJ PICK UP
tył musi mieć tak scięty bo to przecież samochód TERENOWY i kąt zejścia musi MIEĆ !hashid pisze:klimat może i ma ale z tyłu to wyglada jak dupa galeonu. te plastiki do wurstów od Tom'sa też mają takie tyły. Mnie się to nie podoba. Pamiętaj nie rób takiego kuku swojej 40