FJ40 vs Patrol - top Gear Australia
Moderator: luk4s7
FJ40 vs Patrol - top Gear Australia
Miłego oglądania
Ostatnio zmieniony 01 maja 2012, 23:13 przez Remiołek, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Poprawiłem link do YT.
Powód: Poprawiłem link do YT.
Re: FJ40 vs Patrol - top Gear Australia
@kylon !
i jeszcze w twoich kolorach, co?
i jeszcze w twoich kolorach, co?
Re: FJ40 vs Patrol - top Gear Australia
40-tka spokojnie nie tylko by zjechała z tej ostatniej górki, ale by na nią wjechała ( a jak nie 40-tka, to swoją 70-tką bym to opycił )
Re: FJ40 vs Patrol - top Gear Australia
istotny niezmiernie jest łącznik między pedałami a kierownicą
Re: FJ40 vs Patrol - top Gear Australia
On zjeżdżał używając hamulców zamiast reduktora.... 40 tka będzie miała lepsze parametry od Patrola gdy jest krótsza...
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: FJ40 vs Patrol - top Gear Australia
Porównanie troche mało obiektywne, powinni porównywać samochody o zbliżonych parametrach..ale dla mnie i tak stare 4x4 sa najlepsze:)
Re: FJ40 vs Patrol - top Gear Australia
Chciałbym zobaczyć tez jakiegoś HZJ krótkiego z silnikiem 4.2 i Patrola krótkiego z silnikiem 4,2... To by było fajne porównanie
Re: FJ40 vs Patrol - top Gear Australia
Obawiam się, że znam wynik tego porównania
Re: FJ40 vs Patrol - top Gear Australia
Jak dla mnie Toyka... A ty masz Kylon inne zdanie....?? Co prawda Patrol jest chyba trochę cięższy i szerszy...
Re: FJ40 vs Patrol - top Gear Australia
Wystarczy się troszku pokręcić w terenie na kilku imprezach i widać iż Toyota jedzie do przodu, a Patrol do jądra ziemi.
Re: FJ40 vs Patrol - top Gear Australia
Też mi się tak wydaje
Ale wolę zapytać eksperta w tej dziedzinie
Ale wolę zapytać eksperta w tej dziedzinie