Teseven we Francji :-(

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Teseven we Francji :-(

Post autor: kylon »

Firma która produkowała nadwozia do czterdziestek i zajmowała się odbudową tych aut na bardzo wysokim światowym poziomie. Dziś spotkała ich tragedia.

Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
Jake
Posty: 2019
Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Kontakt:

Re: Teseven we Francji :-(

Post autor: Jake »

O rany! Straszny widok, te plonace 40tki. Okropna szkoda!

Awatar użytkownika
oradek
Posty: 805
Rejestracja: 06 lis 2017, 19:46
Auto: Lj73 po 1990

Re: Teseven we Francji :-(

Post autor: oradek »

W Łodzi w czasach kryzysu była to powszechna praktyka.

Myślę, że wkrótce zobaczymy więcej takich... pożarów.

O.Radek lj73 2LT-II


Awatar użytkownika
Jake
Posty: 2019
Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Kontakt:

Re: Teseven we Francji :-(

Post autor: Jake »

Nie sądzisz chyba ze sami spalili swoja fabryke i te wszystkie 40tki?

Awatar użytkownika
oradek
Posty: 805
Rejestracja: 06 lis 2017, 19:46
Auto: Lj73 po 1990

Re: Teseven we Francji :-(

Post autor: oradek »

Ja nic nie wiem, ale gdy widzę tak ogromny pożar, w czasach gdy zaczynają już padać firmy z powodu wirusa, albo raczej nie z powodu wirusa, tylko z powodu zamknięcia rynku z powodu wirusa, to po prostu mam pewne skojarzenia. Gdy się jeszcze przyjrzy człowiek firmie, to już skojarzenia nabierają kształtów.

Czy sadze, że spalili "Swoją fabrykę" i "swoje 40ki"?
Na pewno nie.

Fabryka nie jest ich, podobnie, jak samochody.

Pierwsze co mi się kojarzy, to że historia się często powtarza.

Drugie - pasjonaci są dobrzy do pracy ale od finansów powinni mieć fachowców a firmy, które tego nie dopilnują, w pierwszych 5 latach działania padają lub przy pierwszym kryzysie. Ta firma działa od 2016... 1, 2, 3, 4...

Kolejne skojarzenia, to zawsze gdy nastaje kryzys, nagle, częściej niż wcześniej, zaczynają się palić fabryki i magazyny.

Piękny przykład takiej "kryzysowej logiki biznesu" mieliśmy w Polsce w Łodzi.

Co do tej firmy, to jej dane wskazują na kryzys jeszcze w 2019 roku, gdy po 3 latach właściciel i prezes powołuje nowego dyrektora firmy a firma zostaje dofinansowana z 75 do 147 tys Euro.
Nie wskazuje to na nic dobrego.

Może finanse nie są ich mocną stroną ale praca, którą wykonują jest imponująca. Pytanie tylko, czy jest też opłacalna?

Revenue as of November 30, 2018 (12 month period) in millions USD
ANNUAL REVENUE 2018
$.03USD
EMPLOYEES (THIS SITE) - 3
SALES (MIL USD) 0,03 mln USD

O.Radek lj73 2LT-II



Ostatnio zmieniony 11 kwie 2020, 19:01 przez oradek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8298
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: Teseven we Francji :-(

Post autor: Rokfor32 »

To niestety nie jest wcale takie nieprawdopodobne.

Pasja pasja - a kasa kasą. I wcale nie chodzi o zarobek - a żeby nie zostać na dnie z kupą długów. Niestety kryzysy tak mają - i wiele już podobnych przypadków w podobnych okolicznościach było. Taki lajf, niestety.

Niemniej - jeżeli faktycznie przypadek - to szczerze współczuję.

Awatar użytkownika
oradek
Posty: 805
Rejestracja: 06 lis 2017, 19:46
Auto: Lj73 po 1990

Re: Teseven we Francji :-(

Post autor: oradek »

Każdy z nas chyba wie, jak to jest zarobić, ale nie zobaczyć swojej kasy, bo klient nie zapłacił. Wykończyło to już wiele znakomitych firm.

Rokfor - idealna pointa: pasja pasją a kasa kasą.

O.Radek lj73 2LT-II


Awatar użytkownika
Cruiser
Posty: 959
Rejestracja: 29 maja 2010, 23:31
Auto: one fifty, Hilux DC 2.5
Kontakt:

Re: Teseven we Francji [emoji20]

Post autor: Cruiser »

Akurat tu podobno przyczyna była „podobno” bardzo prozaiczna: sąsiad.

ODPOWIEDZ