FJ40 1978 "Ślicznotka"
Moderator: luk4s7
Re: FJ40 1978 "Ślicznotka"
Silnik, skrzynia biegów, reduktor i ....................
- Załączniki
-
- IMG_0497.jpg (52,16 KiB) Przejrzano 2219 razy
-
- IMG_0495.jpg (27,8 KiB) Przejrzano 2219 razy
-
- IMG_0493.jpg (54,32 KiB) Przejrzano 2219 razy
Re: FJ40 1978 "Ślicznotka"
Bardzo ładna
Re: FJ40 1978 "Ślicznotka"
Kolejne fotki mam nadzieje ze nie przekręcone.
- Załączniki
-
- PHOTO-2023-05-08-13-33-54.jpg (54,73 KiB) Przejrzano 2172 razy
-
- PHOTO-2023-05-08-13-33-18.jpg (50,53 KiB) Przejrzano 2172 razy
-
- PHOTO-2023-05-08-13-32-55.jpg (43,43 KiB) Przejrzano 2172 razy
Re: FJ40 1978 "Ślicznotka"
Piękna.
Re: FJ40 1978 "Ślicznotka"
na Camp będzie?
paweł
paweł
Re: FJ40 1978 "Ślicznotka"
Chyba Camp będzie nieosiągalny.
Bedą jeszcze poprawki lakiernicze, drobne nowe części.
A potem generalna próba.
Jeszcze trochę fot umieszczam.
Informacja dla Kylona.
Śruby zewnętrzne i wewnętrzne są ocynkowane.
Na tych fotach są w kolorze karoserii ale będą zmieniane.
Lakiernicy pomalowali osobno te śruby i na razie pozostały.
Bedą jeszcze poprawki lakiernicze, drobne nowe części.
A potem generalna próba.
Jeszcze trochę fot umieszczam.
Informacja dla Kylona.
Śruby zewnętrzne i wewnętrzne są ocynkowane.
Na tych fotach są w kolorze karoserii ale będą zmieniane.
Lakiernicy pomalowali osobno te śruby i na razie pozostały.
- Załączniki
-
- 15916367-5329-4517-ab4a-aefe84c835e3.JPG (37,33 KiB) Przejrzano 2092 razy
-
- 3220f456-16d5-49db-a449-406be5bc1bdc.JPG (52,26 KiB) Przejrzano 2092 razy
-
- 3bba7559-b920-45ad-b3a5-ec9005f8397e.JPG (57,69 KiB) Przejrzano 2092 razy
Re: FJ40 1978 "Ślicznotka"
Jeszcze trochę fot
- Załączniki
-
- 29696aae-bbe9-427a-b79b-96594f2d3333.JPG (43,11 KiB) Przejrzano 2033 razy
-
- 7e5daacd-5de0-4cf0-b9e1-cdf3a2fe2a3f.JPG (53,88 KiB) Przejrzano 2033 razy
Re: FJ40 1978 "Ślicznotka"
Poproś Panów o odwrócenie białego grila. Jest zamontowany do góry nogami
Re: FJ40 1978 "Ślicznotka"
Już niedługo, już długo jeszcze parę śrubek.
Jedne pasuje inne nie.
Do końca miesiąca powinna być złożona.
Jedne pasuje inne nie.
Do końca miesiąca powinna być złożona.
- Załączniki
-
- IMG_0667.jpg (77,9 KiB) Przejrzano 1850 razy
-
- IMG_0666.jpg (69,84 KiB) Przejrzano 1850 razy
-
- IMG_0664.jpg (74,52 KiB) Przejrzano 1850 razy
Re: FJ40 1978 "Ślicznotka"
Prześliczny
-
- Posty: 296
- Rejestracja: 11 mar 2019, 19:55
- Auto: Toyota Land Cruiser KDJ95 2001 5D.
- Kontakt:
Re: FJ40 1978 "Ślicznotka"
Oryginał Toyoty, to oryginał. Dla mnie coraz piękniejsza.
Na YT można obejrzeć co z FJ40 robi Austin Niemela.
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... jvZ_mtW48v
nie dość, że wsłapował jakiś dziwny silnik, to teraz jeszcze przerabia zawieszenie i napęd .
Można i tak.
Na YT można obejrzeć co z FJ40 robi Austin Niemela.
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... jvZ_mtW48v
nie dość, że wsłapował jakiś dziwny silnik, to teraz jeszcze przerabia zawieszenie i napęd .
Można i tak.
Re: FJ40 1978 "Ślicznotka"
Już tuż, tuż..............
- Załączniki
-
- 82e1606c-2558-4b26-9a58-c931673bccf3.JPG (47,84 KiB) Przejrzano 1531 razy
-
- 2c9781cf-a809-4fff-b8ce-565b1fc9d396.JPG (35,22 KiB) Przejrzano 1531 razy
Re: FJ40 1978 "Ślicznotka"
Gratulacje Adam. Sobie bym chyba tego orurowania nie zakładał.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8438
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: FJ40 1978 "Ślicznotka"
Oryginał - ma swoje "mankamenty" czaasami ...
A tak w komentarzu do drugiego zdjęcia - ustawianie zbieżności "na laserach" przy tego typu zawieszeniu - to taki lekki przerost formy. Starcza zwykła miarka (taśma miernicza). Zwyczajnie - nie da się w tym zawieszeniu nic skopać (pochylenia koła, kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy - a do diagnozy tych parametrów służy własnie takie jak na zdjęciu stanowisko).
Zbieżność ustawia się zwyczajną miarką (i tak to zresztą opisuje manual serwisowy) - pomiar na oponie przed osią ma być o 2 - 3 mm mniejszy - niż za osią (liczone w płaszczyźnie poziomej, na wysokości osi koła). Żadna filozofia, nawet dla laika - i przydatna w dodatku po każdej zabawie z wymianą końcówek drążków (tylko one mają wpływ na zbieżność kół).
Niemniej, raz na jakiś czas - z profi testu też warto korzystać. Ale nie po to, żeby "zbieżność" ustawiać - bo samemu można to zrobić w kilka minut na podwórku - ale po to, żeby sprawdzić czy most jest prosty.
W terenie czasem zdarza się w coś mostem przywalić niekoniecznie delikatnie. I wtedy - taka kontrola pozwala wyłapać, czy pochwa mostu nie uległa skrzywieniu.
A tak w komentarzu do drugiego zdjęcia - ustawianie zbieżności "na laserach" przy tego typu zawieszeniu - to taki lekki przerost formy. Starcza zwykła miarka (taśma miernicza). Zwyczajnie - nie da się w tym zawieszeniu nic skopać (pochylenia koła, kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy - a do diagnozy tych parametrów służy własnie takie jak na zdjęciu stanowisko).
Zbieżność ustawia się zwyczajną miarką (i tak to zresztą opisuje manual serwisowy) - pomiar na oponie przed osią ma być o 2 - 3 mm mniejszy - niż za osią (liczone w płaszczyźnie poziomej, na wysokości osi koła). Żadna filozofia, nawet dla laika - i przydatna w dodatku po każdej zabawie z wymianą końcówek drążków (tylko one mają wpływ na zbieżność kół).
Niemniej, raz na jakiś czas - z profi testu też warto korzystać. Ale nie po to, żeby "zbieżność" ustawiać - bo samemu można to zrobić w kilka minut na podwórku - ale po to, żeby sprawdzić czy most jest prosty.
W terenie czasem zdarza się w coś mostem przywalić niekoniecznie delikatnie. I wtedy - taka kontrola pozwala wyłapać, czy pochwa mostu nie uległa skrzywieniu.
Re: FJ40 1978 "Ślicznotka"
Toyota powróciła do domu.
Po trzech latach.
Po trzech latach.
- Załączniki
-
- PHOTO-2023-09-19-08-14-31.jpg (33,48 KiB) Przejrzano 1306 razy
-
- IMG_0846.jpg (56,68 KiB) Przejrzano 1306 razy