35" w J8 - wady, zalety

Moderator: luk4s7

jezus
Posty: 1817
Rejestracja: 05 lut 2009, 20:58
Auto: IVECO 168M11
Kontakt:

Re: 35" w J8 - wady, zalety

Post autor: jezus »

Jak na długie trasy to 33 cala ATY sa najlepsze....ale tak na co dzien i po Polsce 35 cala MT sa w sam raz...byłem w bieszczadach i kilka razy mnie dupsko uratowały większe koła..... :mrgreen:

Emu
Posty: 644
Rejestracja: 16 paź 2008, 23:18

Re: 35" w J8 - wady, zalety

Post autor: Emu »

LEX pisze:No w sumie też się zgadzam. Do jazdy po skałkach w Moab to faktycznie fajna sprawa, ale w Polsce mamy piach i błoto. Jak samochód ma osiąść to i tak to zrobi, a te parę centymetrów różnicy nie zrobi. Nie wiem czy masz, ale jeśli nie, to lepiej zainwestuj w wyciągarkę. Wyjdzie taniej i spełni swoje zadanie lepiej niż większe opony. Albo w ogóle zaszalej i wstaw mosty od Volvo, to powiększysz prześwit nie o 3cm, ale o dobre 15cm. Wtedy mi tanio sprzedasz mosty, które masz bo ja nie mam blokad. O widzisz jaki interes dobry wymyśliłem... :D
Ostatnio mi to po głowie chodziło :) Tylko na tych mostach ze zwolnicami nie rozwinę prędkości powyżej 110, spalanie wzrośnie do 30l/100 ... Ale pomysł fajny. Prześwit się przydaje, bo jak auto siada w koleinach to często na brzuchu, wtedy nawet wyciagarka trudno wyrwac, ostatnio tak mialem i dopiero 2 wyciagarki daly rade.

Sluchajcie: jak zmodyfikowac oryginalne mosty zeby spokojnie daly rade 35" bez ryzyka zepsucia sie. Mocniejsze poloski ? Znacie jakies sprawdzone patenty/ produentow patentow ?

ODPOWIEDZ