Bfg ko2 problem

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
Krzysztof
Posty: 329
Rejestracja: 12 wrz 2008, 20:06
Auto: były HDJ80,HDJ100, Previa4x4, teraz Tundra 5.7v8
Kontakt:

Bfg ko2 problem

Post autor: Krzysztof »

Hej. Moje dwuletnie BFG AT KO2 mają popękane boki :( .W jednym miejscu pęknięcie jest głębokie że widać druty :shock: . Opony są na gwarancji więc pojechały na ekspertyzę. Ciekawe jak to się rozwiąże. Miałem z 4 BFG AT ko1 I 2 komplety MT KM1 I KM2 ale żadne się nie rozleciały. Zawsze do końca było ok. Miał ktoś problem z KO2 ?

Awatar użytkownika
rolkos
Klubowicz
Posty: 2063
Rejestracja: 21 lis 2015, 15:24
Auto: FJ Cruiser, 4Runner
Kontakt:

Re: Bfg ko2 problem

Post autor: rolkos »

Fotki opon Kryśka poniżej.
Załączniki
received_1214150975621932.jpeg
received_1214150975621932.jpeg (37,83 KiB) Przejrzano 4274 razy
received_3134932423219403.jpeg
received_3134932423219403.jpeg (35,33 KiB) Przejrzano 4274 razy
received_540166940013488.jpeg
received_540166940013488.jpeg (31,22 KiB) Przejrzano 4274 razy

Awatar użytkownika
Michu_1
Posty: 191
Rejestracja: 02 cze 2013, 21:58
Auto: J 95
Kontakt:

Re: Bfg ko2 problem

Post autor: Michu_1 »

Też mi się tak na jednej zrobiło - KM2. Podejrzewałem że po jeździe przez super dziurawą drogę na Ukrainie zaznaczoną na mapie jako krajowa (równolegle do granicy z RO). Ale jak teraz widzę może nie od tego. Opony trochę starsze bo 5-letnie.

Awatar użytkownika
Jake
Posty: 2018
Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Kontakt:

Re: Bfg ko2 problem

Post autor: Jake »

Ale masakra! Mialem KO1, stare i wytarte, prawie 10 letnie i zadnych pekniec, teraz katuje KM2, 40-50% bieznika i zadnych uszkodzen bokow czy korpusu... Wierzylem w jakosc BFG zawsze.

Awatar użytkownika
Krzysztof
Posty: 329
Rejestracja: 12 wrz 2008, 20:06
Auto: były HDJ80,HDJ100, Previa4x4, teraz Tundra 5.7v8
Kontakt:

Re: Bfg ko2 problem

Post autor: Krzysztof »

Ja też wierzyłem, na fotkach jest to największe uszkodzenie, oprócz tego jest z kilkadziesiąt mniejszych pęknięć. :shock: , kurier zabrał zobaczymy BFG ma 5 lat gwarancji

Awatar użytkownika
Jake
Posty: 2018
Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Kontakt:

Re: Bfg ko2 problem

Post autor: Jake »

Pozostaje liczyc ze rozpatrza gwarancje jak nalezy. Ale wciaz to mega upierdliwe - zdejmowanie opon, pakowanie, wysylka... No i troche czlowiek traci wiare w renomowanego producenta. Teraz poki to strzeli w PL i ma sie drugi komplet kol zeby na czyms postawic auto to tylko upierdliwe, ale niech to sie wydarzy na wyprawie gdzies w Azji...

jezus
Posty: 1807
Rejestracja: 05 lut 2009, 20:58
Auto: IVECO 168M11
Kontakt:

Re: Bfg ko2 problem

Post autor: jezus »

Kurde mam ponad 12-to letnie AT jedynki Bfg i co roku robię na nich ze dwa/cztery tysie km . Mają z 90% mięsa i wyglądają jak nowe.

Awatar użytkownika
Krzysztof
Posty: 329
Rejestracja: 12 wrz 2008, 20:06
Auto: były HDJ80,HDJ100, Previa4x4, teraz Tundra 5.7v8
Kontakt:

Re: Bfg ko2 problem

Post autor: Krzysztof »

Reklamacja uznana. Teraz wymiana towaru lub zwrot kasy. Który atek ma górkę z śnieżynką? Bo nie wiem czy brać raz jeszcze BFG

Awatar użytkownika
Krzysztof
Posty: 329
Rejestracja: 12 wrz 2008, 20:06
Auto: były HDJ80,HDJ100, Previa4x4, teraz Tundra 5.7v8
Kontakt:

Re: Bfg ko2 problem

Post autor: Krzysztof »

A Yokohamy nie chcę.

Awatar użytkownika
sebastian44
Posty: 2141
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Kontakt:

Re: Bfg ko2 problem

Post autor: sebastian44 »

Teraz Cooper ST Maxx jest bardzo popularny ale snieżynki niet. Można jeszcze spojrzeć na łagodniejsze Cooper AT3.

Awatar użytkownika
zombi
Posty: 704
Rejestracja: 17 mar 2014, 20:48
Auto: kzj95

Re: Bfg ko2 problem

Post autor: zombi »

na początku roku miały sie pojawić AT3 XLT. Wyglądają solidniej niż AT3 lt i wydają się bardziej komfortowe na czarnym niż maxx, ale jeszcze nie znalazłem u naszych dystrybutorów.

Awatar użytkownika
sebastian44
Posty: 2141
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Kontakt:

Re: Bfg ko2 problem

Post autor: sebastian44 »

Na czarnym Maxxy są naprawdę w porządku, jeżdzę na nich na codzień i w trasy. Minimalnie je słychać ale to nie przeszkadza a wrecz jest przyjemne bo jednak przypomina że jedziemy terenówką ;)

Awatar użytkownika
Krzysztof
Posty: 329
Rejestracja: 12 wrz 2008, 20:06
Auto: były HDJ80,HDJ100, Previa4x4, teraz Tundra 5.7v8
Kontakt:

Re: Bfg ko2 problem

Post autor: Krzysztof »

Maxxy biorę pod uwagę, A BFG KM3 jak z hałasem. Jak mam zrezygnować z śnieżynki to moze w takiego mt pójść :roll:

Awatar użytkownika
Jake
Posty: 2018
Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Kontakt:

Re: Bfg ko2 problem

Post autor: Jake »

O! Cale szczescie, ze uznana. A jakos odniesli sie do tego, ze nowa opona badz co badz firmy z wyrobiona marka takie jaja? Mialem KO1 i KM2, pierwsze takie se, ale to bylo wielokrotnie mowione ze klocki pekaly i sie scieraly, KM2 bardzo przyjemne, to lekki MTek, nie sa zbyt glosne na czarnym, fajnie robia w lekkim terenie i w rozciapanym blocie posniegowym. Na mokrej nawierzchni mocno tak sobie, na lodzie i sliskiej nawierzchni jeszcze gorzej.
Niektore AT3 Coopera maja sniezynke, niektore nie, bylo kilka typow tego modelu. Sa jeszcze Rotiiva AT od Nokiana, bardzo dobre na asfalcie i zima, ale maja podobne wady co Yokohamy - lekkie, delikatne z dosc slaba sciana boczna. Do turystyki pierwsza klasa, do terenu na pewno sie nie nadaja.

Awatar użytkownika
sebastian44
Posty: 2141
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Kontakt:

Re: Bfg ko2 problem

Post autor: sebastian44 »

Z moich doświadczeń miałem KM2 i mam Coopery Maxx. W błocie podobnie za to na mokrym asfalcie jest przepaść, KM2 miały dużą tendencje do poślizgu, w zimie też była tragedia. Nie wiem jak KM3 ale bieżnik maja bardzo podobny. Ja teraz jeżdże cały rok na Maxx i nie narzekam, w deszczu byłem zaskoczony jak dobrze te opony trzymaja sie drogi.

ODPOWIEDZ