Strona 1 z 6

Cooper Discoverer S/T Maxx

: 06 lut 2013, 14:47
autor: Emek
Ktoś miał lub ma do czynienia i może podzielić się wiedzą na temat tych opon?

Re: Cooper Discoverer S/T Maxx

: 08 lut 2013, 17:02
autor: grzes
podobno wytrzymale na uszkodzenia mechaniczne - tak mi powiedzial sasiad co diluje oponami i mial je juz, w niemcowni podobno zaczynaja schodzic z hurtowni, z agresywnoscia bieznika to tak sobie bym rzekl - widzialem na zywo, szalu ni ma d..y nie urywa, taki troszke bardziej agresywny AT, ze scieralnoscia pojecia nie mam..

Re: Cooper Discoverer S/T Maxx

: 08 lut 2013, 17:16
autor: Emek
Rozpatruję pod kątem ewentualnej alternatywy dla Duratraców. Jak oceniasz Coopery w porównaniu z tym co masz jeśli chodzi o bieżnik? Na pewno cooper ma ciut głębszy tak przynajmniej wynika ze specyfikacji, śnieżynka jest obecna jak w duratracu.

Re: Cooper Discoverer S/T Maxx

: 08 lut 2013, 17:27
autor: grzes
Duratrack'i wysoko oceniam, a Coopery nie mam pojecia, wszystko kwestia jak sie beda zuzywac a tu nie wiadomo...
Za malo opinii od uzytkownikow, u nas w zasadzie zero takich opinii...

Re: Cooper Discoverer S/T Maxx

: 10 lut 2013, 09:00
autor: zygi
Latałem jeden sezon na tych oponach,radziły sobie bardzo dobrze w ciężkim terenie a jeszcze lepiej zimą na śniegu i śliskiej nawierzchni ,kolega namówił mnie na AII-Terrain tla Goodrich ,super opony porą letnią w sezonie zimowym lepiej zmieniać je zimówki ,stwierdził to nawet mój kolega,który na sezon zimowy zakłada po prostu zimówki.Z oponami to jest tak jak z amorkami należy dobierać je indywidualnie w zależności po jakim terenie będziesz się poruszał ja osobiście wybrał bym cooper ponieważ typowe zimówki to tylko na drogi,co w moim przypadku nie wchodzi w grę ponieważ latam więcej po poligonie jak po drogach asfaltowych.

Re: Cooper Discoverer S/T Maxx

: 10 lut 2013, 10:15
autor: Emek
A jak ze zużyciem bieżnika w porównaniu choćby z BFG AT, hałas na czarnym?

Re: Cooper Discoverer S/T Maxx

: 10 lut 2013, 11:59
autor: zygi
Cooper trochę głośniejsze słychać że jedzie terenówka,zużycie bieżnika podobne.

Re: Cooper Discoverer S/T Maxx

: 14 mar 2013, 10:08
autor: Emek
Opony właśnie dotarły. Po montażu podrzucę wrażenia z jazdy i ewentualne problemy z wyważaniem. Wizualnie super, sporo mięcha, ale nie taki kartofel jak typowe MT, niebieski napis z boku ( :shock: OCB?). Sztuka waży 24,5 kg dla rozmiaru 265/75R16. Load index E 123.
IMG00424-20130314-0913.jpg
IMG00426-20130314-0913.jpg

Re: Cooper Discoverer S/T Maxx

: 14 mar 2013, 10:23
autor: plum76
jak karczerem przejedziesz po nich to niebieski może zamienić sie w biały napis. Na BFG tez tak miałem, wygląda to jakby jakaś warstwa ochronna była na białej farbie.
pawel

Re: Cooper Discoverer S/T Maxx

: 14 mar 2013, 10:28
autor: Emek
Właśnie tak to wygląda jakby ktoś na niebiesko biały napis zapaćkał.Zmyjemy niebieski razem z białym do czarności :lol:

Re: Cooper Discoverer S/T Maxx

: 14 mar 2013, 12:44
autor: Remiołek
Biały napis Ci zostanie. Teraz to taki standard paćkanie niebieskim jako warstwą ochronną (przed czym to nie wiem). Nie mam żadnego doświadczenia z tą oponą, ale per analogiam do Coopera STT mogę mniemać, że śniegu to ona bać się nie będzie. Kolega ma nowe STT i po zastosowaniu dobrych rad wujka Rokfora na temat ciśnienia, podpartych moim skromnym doświadczeniem, parokrotnie był tej zimy u mnie i trudności (poza jednym przypadkiem) w jeździe nie miał.

Re: Cooper Discoverer S/T Maxx

: 14 mar 2013, 12:58
autor: Emek
Znamy ten przypadek :wink: . STT to inna bajka ale widziałem jak się sprawują w warunkach śniegowych ostatnio na jurze i stanęło na tym że Patrol na STT z obniżonym ciśnieniem nie miał problemów nigdzie i wydłubywał z problemów wszystkich pozostałych. Fakt że jedyne 35 cali miały :wink: .

Re: Cooper Discoverer S/T Maxx

: 14 mar 2013, 19:50
autor: grzes
Remiołek pisze:Biały napis Ci zostanie. Teraz to taki standard paćkanie niebieskim jako warstwą ochronną (przed czym to nie wiem). Nie mam żadnego doświadczenia z tą oponą, ale per analogiam do Coopera STT mogę mniemać, że śniegu to ona bać się nie będzie. Kolega ma nowe STT i po zastosowaniu dobrych rad wujka Rokfora na temat ciśnienia, podpartych moim skromnym doświadczeniem, parokrotnie był tej zimy u mnie i trudności (poza jednym przypadkiem) w jeździe nie miał.
jakie cisnienie najlepsze w STT na zime ?


A co do ST Maxx to pisz wrazenia bo opona calkiem ciekawa jako caloroczna... moze kiedys zanabede :-)

Re: Cooper Discoverer S/T Maxx

: 14 mar 2013, 19:54
autor: Remiołek
Nie ma uniwersalnej odpowiedzi na Twoje pytanie. Warunki są różne i to determinuje wartość ciśnienia. Najniższe na jakim jechałem wynosiło 0,2. Najwyższe w okolicach 0,8. Niezła rozpiętość, nie :wink: .

Re: Cooper Discoverer S/T Maxx

: 14 mar 2013, 20:17
autor: Emek
grzes pisze:A co do ST Maxx to pisz wrazenia bo opona calkiem ciekawa jako caloroczna... moze kiedys zanabede :-)
Nie wydaje mi się że będzie robiła dobrze jako całoroczna. Tu raczej twoje Duratraki zimą pokażą przewagę, bo jednak ilość tych drobnych lamelek co pomagają na śniegu i lodzie w GY jest nieporównywalnie większa więc na oponę całoroczną chyba bym wolał Dura. Coopery to bardziej agresywne ATeki na moje oko coś między AT i MT, miałem dzisiaj montować ale ma sypać a ja tam uważam że na zimę to zimówka.
Remiołek pisze:Nie ma uniwersalnej odpowiedzi na Twoje pytanie. Warunki są różne i to determinuje wartość ciśnienia. Najniższe na jakim jechałem wynosiło 0,2. Najwyższe w okolicach 0,8. Niezła rozpiętość, nie :wink: .
Remiołek a mógłbyś coś przybliżyć na jakie warunki niższe a na jakie wyższe ciśnienie (kopny/mokry/zlodowaciały śnieg) czy może temperatura lub inne czynniki mają znaczenie?