Problem z komplementacją auta w TMP.
Moderator: luk4s7
Problem z komplementacją auta w TMP.
A teraz wychodzi, że blokadę ma X oraz Prestige, pneumatykę tylko X.
A teraz wyleję swoje żale, można nie czytać.
Cała oferta J15 jest bez sensu Tak naprawdę bezsensem jest fakt, że blokady nie można zamówić do każdej wersji. Zresztą oferta Toyoty wygląda na stworzoną przez marketingowca-debila, bo Land Cruiser jest sprzedawany jak Avensis. Taka blokada tyłu jest łączona tylko z totalnie wypasionymi wersjami, jakby to było wyposażenie typu drewno na konsoli czy zmieniarka płyt. Dla mnie wodotryski w wyższych wersjach są interesujące jak ramówka polsatu. Jakby ktoś tam myślał to pewnie powstały by jakieś wersje specjalne, bardziej szosowo-SUVowe dla mamuś odwożących dzieci do szkoły i skierowane do częściej wyjeżdżających w teren z jakimiś fabrycznymi osłonami, dodatkowym oświetleniem, na trochę bardziej terenowej oponie... Tak robi np. Jeep, tak robi też Toyota... w Stanach. Po przeanalizowaniu oferty 150-ki wiem już, że gdybym wydawał te 200-300 tys. zł nigdy w życiu nie zostawiłbym ich w Toyocie i to mimo faktu, że 150-ka cholernie mi odpowiada. To, że nie mogę skojarzyć diff-lock'a z jakąś prostszą wersją jak Luna, czy Sol, przekreśla dla mnie ten samochód. Oczywiście mogę sam siebie zapytać ile bym jej używał- w J9 sporadycznie, w J12 jeszcze rzadziej, ale lubię ją mieć bo czasami ratuje tyłek. Do tego wszystkiego co innego jest katalogu, co innego w cenniku i co innego specyfikacji, a sprzedawcy to banda niedouczonych amatorów wzięta chyba z łapanki.
A teraz wyleję swoje żale, można nie czytać.
Cała oferta J15 jest bez sensu Tak naprawdę bezsensem jest fakt, że blokady nie można zamówić do każdej wersji. Zresztą oferta Toyoty wygląda na stworzoną przez marketingowca-debila, bo Land Cruiser jest sprzedawany jak Avensis. Taka blokada tyłu jest łączona tylko z totalnie wypasionymi wersjami, jakby to było wyposażenie typu drewno na konsoli czy zmieniarka płyt. Dla mnie wodotryski w wyższych wersjach są interesujące jak ramówka polsatu. Jakby ktoś tam myślał to pewnie powstały by jakieś wersje specjalne, bardziej szosowo-SUVowe dla mamuś odwożących dzieci do szkoły i skierowane do częściej wyjeżdżających w teren z jakimiś fabrycznymi osłonami, dodatkowym oświetleniem, na trochę bardziej terenowej oponie... Tak robi np. Jeep, tak robi też Toyota... w Stanach. Po przeanalizowaniu oferty 150-ki wiem już, że gdybym wydawał te 200-300 tys. zł nigdy w życiu nie zostawiłbym ich w Toyocie i to mimo faktu, że 150-ka cholernie mi odpowiada. To, że nie mogę skojarzyć diff-lock'a z jakąś prostszą wersją jak Luna, czy Sol, przekreśla dla mnie ten samochód. Oczywiście mogę sam siebie zapytać ile bym jej używał- w J9 sporadycznie, w J12 jeszcze rzadziej, ale lubię ją mieć bo czasami ratuje tyłek. Do tego wszystkiego co innego jest katalogu, co innego w cenniku i co innego specyfikacji, a sprzedawcy to banda niedouczonych amatorów wzięta chyba z łapanki.
Ostatnio zmieniony 10 sie 2012, 19:28 przez Remiołek, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Temat wydzielony z działu J15.
Powód: Temat wydzielony z działu J15.
Re: Które wersję mają blokadę tyłu? (troszku pilne pytanie)
Masz w pełni rację. Tak samo widzę ten temat. W Niemczech, o ile pamiętam, tylko wersja Tec ma blokadę tyłu i ludzie też kombinują z montażem po zakupie.
Podobno ma się to zmienić w najbliższym czasie w Toyocie i będzie można kombinować wyposażenie. Wydaje mi się, że od GT86 można będzie już samemu dobierać wyposażenie - o ile dobrze zinterpretowałem informację od pracownika Toyoty.
A sprzedawcy to najczęściej do tarcia chrzanu się nawet nie nadają. Więcej informacji można często dostać od mechaników niż od tych co ubiorą krawat i brylują po salonie.
Podobno ma się to zmienić w najbliższym czasie w Toyocie i będzie można kombinować wyposażenie. Wydaje mi się, że od GT86 można będzie już samemu dobierać wyposażenie - o ile dobrze zinterpretowałem informację od pracownika Toyoty.
A sprzedawcy to najczęściej do tarcia chrzanu się nawet nie nadają. Więcej informacji można często dostać od mechaników niż od tych co ubiorą krawat i brylują po salonie.
Re: Które wersję mają blokadę tyłu? (troszku pilne pytanie)
myślę, że swoje żale można teraz przelewać na oficjalną stronę Toyoty na FB. Może (co oczywista bardzo wątpliwe) ktoś z Polski weźmie to pod uwagę ?
Re: Które wersję mają blokadę tyłu? (troszku pilne pytanie)
Niestety znam ludzi z TMP i są korpo-dżunior-brand-manager-klapki-na-oczch. Oni wiedzą lepiej, nie ma znaczenia, że Ty jesteś klientem. Jest dużo firm robiących moim zdaniem gorsze auta, gorsze przynajmniej dla mnie, ale ofertę kierują pod klienta, a nie pod własne widzimisię. Toyota to dobry producent, 150-ka dla mnie to zarąbisty samochód, ale marketingowców i sprzedawców mają z d**y. Ale jak się dowidziałem można sobie na gwarancji założyć orurowania steelera i osłony coyot racing. Wsiowe orurowania, albo "no name'owe" dla mnie osłony w cenie renomwanego Asfira. Ooooo dzięki wam geniusze marketingu Toyoty, naprawdę odkryliście potrzeby użytkujących Land Cruisery poza asfaltem!!!
W Stanach mają teraz np. 4Runnera Trail, chociaż to jescze nie to, ale auto ma jakiś bagażniczek dachowy, czarne plastiki do porysowania dookoła, jakieś tam osłony podwozia:
Przecież to jest prosty przepis: ciut bardziej terenowe opony niż w serii (np. Latitude Cross czy nawet Yokohamy A-T/S), osłona skrzyni i silnika, blokada tyłu, czarna plastikowa listwa na rantach nadkoli i zderzaku, halogeny dachowe i bagażnik wzorem Cherokee'ego:
Do tego fajna nazwa wersji, jakieś przydatne rzeczy w środku, np. dodatkowe schowki w bagażniku. I nagle samochód terenowy staje się... terenowy. Bez hardkoru, delikatnie, tak że większości użytkowników to wystarczy. Gdyby była taka wersja to np. mój ojciec kombinowałby już jak ją kupić. A tak 150-ka mu się podoba, ale jak stwierdził: "chyba nie mogli się zdecydować dla kogo to ma być samochód".
W Stanach mają teraz np. 4Runnera Trail, chociaż to jescze nie to, ale auto ma jakiś bagażniczek dachowy, czarne plastiki do porysowania dookoła, jakieś tam osłony podwozia:
Przecież to jest prosty przepis: ciut bardziej terenowe opony niż w serii (np. Latitude Cross czy nawet Yokohamy A-T/S), osłona skrzyni i silnika, blokada tyłu, czarna plastikowa listwa na rantach nadkoli i zderzaku, halogeny dachowe i bagażnik wzorem Cherokee'ego:
Do tego fajna nazwa wersji, jakieś przydatne rzeczy w środku, np. dodatkowe schowki w bagażniku. I nagle samochód terenowy staje się... terenowy. Bez hardkoru, delikatnie, tak że większości użytkowników to wystarczy. Gdyby była taka wersja to np. mój ojciec kombinowałby już jak ją kupić. A tak 150-ka mu się podoba, ale jak stwierdził: "chyba nie mogli się zdecydować dla kogo to ma być samochód".
Ostatnio zmieniony 17 lip 2012, 17:05 przez Remiołek, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Które wersję mają blokadę tyłu? (troszku pilne pytanie)
a co się będą dla tej garstki off-roaderów zniżać ... tabelki sprzedaży tylko się liczą
Re: Które wersję mają blokadę tyłu? (troszku pilne pytanie)
Ale właśnie problem polega na tym, że to nie jest garstka off-roaderów. Tylko od cholery ludzi, którzy chcą kupić takie auto jak J15 do używania go w lekko off-roadowej turystyce czy najzwyczajneij w świecie chcą mieć terenówkę, którą czasem zjadą w lekki teren. I takim ludziom nie są potrzebne wyciągarki, metalow zderzaki i hilift. Ale jakieś niemalowane elemnty plastikowe z zewnątrz, lepsza opona czy osłona skrzyni oraz halogen już tak. Do tego myślę, że jest wielu ludzi, którzy kupując auto terenowe chcą, żeby terenowo wyglądało. Znam człowieka, który do nowego Disco zamówił w ASO snorkel (bo w LR można w ASO zamówić dedykowany, ładny snorkel, zresztą chyba robiony przez Safari). Można się z niego śmiać, bo w terenie praktycznie nie jeździ. Ale miał taki kaprys, całe życie ciężko pracował, chciął sobie kupić terenówkę do lekkiej turystyki. I LR zamiast mu wmawiać, że w off-roadowej turystyce najważniejsze są ksenony, pneumatyka i drewno na kierownicy sprzedał mu auto ze snorkelem, jakimiś osłonami, na A/T-kach i z ładnymi, firmowymi, dopasowanymi halogenami. I on wie i ja wiem, że to Disco się pewnie zepsuje parę razy, ale rozumiem dlaczego zdecydował się na nowe Disco.
Więc nie sądzę, żeby tabelki tu rządziły, myślę że lekko uterenowiona wersja J15 raczej by tym tablekom pomogła, a zwolnienie sprzedawców i naprawienie błędów w specyfikacji na stronie tym bardziej. Dla mnie problem jest taki, że TMP pozycjonuje J15 jak zwykłego SUV, Tyle, że to jest zupełnie inny segment i J15 nie ma szans jeśli się próbuje na siłę ludziom wmówić, że to konkurent Tourega, XC90 czy ML-a. Wtedy J15 jest na straconej pozycji, bo na asfalcie nie ma z nimi szans. Gdyby ktoś tam myślał i zauważył, że J15 ma ramową konstrukcję, sztywny most, rzeczywiste zdolności terenowe, blokadę centralnego dyfra to może doszedł, by do wniosku, że jednak warto uzmysłowić klientom, że to auto ma zupełnie inne zalety. A przy okazji takiego SUV-a może z powodzeniem na co dzień zastąpić. Cóż, mógłbym powiedzieć- nie mój problem, średnio mnie interesuje jak idzie sprzedaż Toyocie. Ale prawda jest taka, że znajomy rozważa terza J15, mój ojciec też się zastanawia (zastanawiał), ja pisze coś o J15 i wnisoki są takie, że dobre auto, ale oferta już nie.
Więc nie sądzę, żeby tabelki tu rządziły, myślę że lekko uterenowiona wersja J15 raczej by tym tablekom pomogła, a zwolnienie sprzedawców i naprawienie błędów w specyfikacji na stronie tym bardziej. Dla mnie problem jest taki, że TMP pozycjonuje J15 jak zwykłego SUV, Tyle, że to jest zupełnie inny segment i J15 nie ma szans jeśli się próbuje na siłę ludziom wmówić, że to konkurent Tourega, XC90 czy ML-a. Wtedy J15 jest na straconej pozycji, bo na asfalcie nie ma z nimi szans. Gdyby ktoś tam myślał i zauważył, że J15 ma ramową konstrukcję, sztywny most, rzeczywiste zdolności terenowe, blokadę centralnego dyfra to może doszedł, by do wniosku, że jednak warto uzmysłowić klientom, że to auto ma zupełnie inne zalety. A przy okazji takiego SUV-a może z powodzeniem na co dzień zastąpić. Cóż, mógłbym powiedzieć- nie mój problem, średnio mnie interesuje jak idzie sprzedaż Toyocie. Ale prawda jest taka, że znajomy rozważa terza J15, mój ojciec też się zastanawia (zastanawiał), ja pisze coś o J15 i wnisoki są takie, że dobre auto, ale oferta już nie.
Re: Które wersję mają blokadę tyłu? (troszku pilne pytanie)
na pewno tu na forum wszyscy potwierdzą Twoje słowa. Pytanie raczej jak z tym dotrzeć do TMP
Re: Które wersję mają blokadę tyłu? (troszku pilne pytanie)
może faktycznie przez zbukamilczacy pisze:na pewno tu na forum wszyscy potwierdzą Twoje słowa. Pytanie raczej jak z tym dotrzeć do TMP
jak się po ejplu trochę ludzi na fejsie przejechało, to od razu coś tam zmienili (chyba o 12 miesięczną gwarancję chodziło, czy coś)
Re: Które wersję mają blokadę tyłu? (troszku pilne pytanie)
Moja przygoda z polskimi salonami Toyoty szybko się skończyła właśnie z tych powodów jakie są opisane wyżej - krótko mówiąc - system olewczy w stronę klienta!!!
Na szczęście są salony w Europie gdzie można z wyposażeniem pokombinować, a i cena nie jest zabójcza.
W swoim J15 mam to co chciałem mimo iż u nas mówili , że się nie da
Samochód był zamówiony do produkcji i okres oczekiwania był odpowiednio dłuższy, ale jestem zadowolony i tak moim zdaniem powinien wyglądać zakup auta za 300k. TMP moze sobie jarisy lub inne małe dupowozy zamawiać z góry w określonej specyfikacji, a nie J15 w których powinna być możliwość budowy własnej specyfikacji (oczywiście zgodnie z prawami fizyki).
Na szczęście są salony w Europie gdzie można z wyposażeniem pokombinować, a i cena nie jest zabójcza.
W swoim J15 mam to co chciałem mimo iż u nas mówili , że się nie da
Samochód był zamówiony do produkcji i okres oczekiwania był odpowiednio dłuższy, ale jestem zadowolony i tak moim zdaniem powinien wyglądać zakup auta za 300k. TMP moze sobie jarisy lub inne małe dupowozy zamawiać z góry w określonej specyfikacji, a nie J15 w których powinna być możliwość budowy własnej specyfikacji (oczywiście zgodnie z prawami fizyki).
Re: Które wersję mają blokadę tyłu? (troszku pilne pytanie)
no dobra Pany, ale miast tylko "żale wylewać" lepiej byłoby jakieś "pospolite ruszenie" uskutecznić.
Jeden poruszony kamyczek potrafi lawinę wywołać
Wielu z nas ma konta na FB, więc można na profilu TMP zacząć coś kulturalnie urabiać.
Jeden poruszony kamyczek potrafi lawinę wywołać
Wielu z nas ma konta na FB, więc można na profilu TMP zacząć coś kulturalnie urabiać.
Re: Które wersję mają blokadę tyłu? (troszku pilne pytanie)
No niestety większość japońców (np. Nissan , Mitsubishi) sprzedaje samochody w paru wersjach wyposażenia i koniec. Chcesz coś domówić, nie da rady, nie chcesz np. skóry, a chcesz navi, musisz niestety dopłacać i brać oba...
Jak dla mnie jest to też troche olewanie klienta, bo albo bierzesz co jest albo spadaj.
Mnie akurat kompletacja mojej 150 odziwo spasowała, więc nie narzekam, ale w porównainiu do Disco, LC jest daleko z tyłu jeżeli chodzi o dobór akcesoriów i dodatków terenowych, nie mówiąć o wyborze dodatkowych opcji wyposażenia, których w Toyocie nie uraczysz.
Na Disco w wybranej przeze mnie kompletacji kazali mi czekać....9 miesięcy (Śmiech na sali), do tego czasu 2 razy zmienie zdanie, a Toyotę miałem w tydzień.
Wracając do głównego wątku w temacie to Pneumatyka jest tylko w wersji X.
Blokadę ma tylko Prestige (przynajmniej w 2010 tak było jak kupowałem swoją)
Jak dla mnie jest to też troche olewanie klienta, bo albo bierzesz co jest albo spadaj.
Mnie akurat kompletacja mojej 150 odziwo spasowała, więc nie narzekam, ale w porównainiu do Disco, LC jest daleko z tyłu jeżeli chodzi o dobór akcesoriów i dodatków terenowych, nie mówiąć o wyborze dodatkowych opcji wyposażenia, których w Toyocie nie uraczysz.
Na Disco w wybranej przeze mnie kompletacji kazali mi czekać....9 miesięcy (Śmiech na sali), do tego czasu 2 razy zmienie zdanie, a Toyotę miałem w tydzień.
Wracając do głównego wątku w temacie to Pneumatyka jest tylko w wersji X.
Blokadę ma tylko Prestige (przynajmniej w 2010 tak było jak kupowałem swoją)
Re: Które wersję mają blokadę tyłu? (troszku pilne pytanie)
milczacy pisze:no dobra Pany, ale miast tylko "żale wylewać" lepiej byłoby jakieś "pospolite ruszenie" uskutecznić.
Jeden poruszony kamyczek potrafi lawinę wywołać
Wielu z nas ma konta na FB, więc można na profilu TMP zacząć coś kulturalnie urabiać.
jasne - widać jak się ruszyli potencjalni klienci :
https://www.facebook.com/ToyotaPolska/p ... ed_comment" onclick="window.open(this.href);return false;
swoją drogą rozmowa jak z koniem
Re: Które wersję mają blokadę tyłu? (troszku pilne pytanie)
odpowiada pewnie "specjalista działu marketingu"
Re: Które wersję mają blokadę tyłu? (troszku pilne pytanie)
no widzisz, ale skoro dyskutujących jest 2 a nie 2000 to co się dziwić...
-
- Posty: 2200
- Rejestracja: 16 paź 2009, 00:25
- Auto: VW T4 Syncro- Osio?ek, ale jak w domu si? czuj?
- Kontakt:
Re: Które wersję mają blokadę tyłu? (troszku pilne pytanie)
Aż se konto Ani na R(yj)-z-B(uku) wykorzystam do polemiki z TMP. Będzie 3, których matką nadzieja.