Wbudowane radio z CD, Wspomaganie kierownicy, Ustawienia kierownicy, Skórzana kierownica, Zamek centralny z pilotem, Immobiliser, Obrotomierz, Elektryczne opuszczanie przednich okien, Elektryczne opuszczanie tylnych okien, Regulowana wysokość przednich siedzeń
Wyposażenie zewnętrzne: Podgrzewane lusterka, Elektryczne lusterka, Światła przeciwmgielne, przednie, Światła przeciwmgielne, tylne, Przyciemniane szyby, Wycieraczka tylna, Koło dojazdowe/zapasowe
Klimatyzacja: automatyczna
Wspomaganie bezpieczeństwa samochodu: ABS, EBD
Liczba poduszek powietrznych: 4
Hamulec przedni: tarczowe z chłodzeniem wewnętrznym
Hamulec tylny: tarczowe z chłodzeniem wewnętrznym
Seryjny rozmiar opon: 215/80 R 16 S
Więcej informacji: Toyota LandCruiser to samochód należący do kategorii SUV. A dzięki temu, że dobrze radzi sobie z terenem, w czym pomaga jej duży prześwit i rozstaw, mogłaby się zaliczać także między off-roady. LandCruiser dysponuje bardzo sztywnym ramieniem i większym suwem wszystkich kół. Samochód jest oferowany z silnikiem 3,0 i 3,4 litra. W wydłużonej wersji 100 pod maską znajduje się silnik o pojemności 4,7 litra. Auto ma również wielki potencjał i dostateczną moc.
CIEKAWY OPIS
Moderator: luk4s7
Re: CIEKAWY OPIS
"ma potencjał"
Re: CIEKAWY OPIS
No i wreszcie wiem co to znaczy SUV. Bo jakieś tam głupie tlumaczenia o Sport Utility Vehicle do mnie nigdy nie trafiały. Tylko dlaczego nie SUW?kames76 pisze:.... samochód należący do kategorii SUV. ... dysponuje ...większym suwem wszystkich kół....
przegrzany mocno JJB
Re: CIEKAWY OPIS
Samochód sportowo-użytkowy (ang. Sport Utility Vehicle w skrócie SUV) – pod tym pojęciem kryje się auto, mające połączyć cechy luksusowego samochodu osobowego i terenowego. Od tego ostatniego różni się tym, że może, ale nie musi, radzić sobie w terenie i zawsze zapewnia wysoki komfort podróżowania, w przeciwieństwie do spartańsko wyposażonych i czasem twardo zawieszonych aut terenowych, jak np. Land Rover Defender.
Historia
Określenie to pojawiło się w USA i tam funkcjonowało w odniesieniu do luksusowych samochodów terenowych. Ponieważ obecnie w Ameryce Północnej nie oferuje się spartańsko wyposażonych terenówek, więc określenie SUV jest tam często mylnie uważane za tożsame z określeniem „samochód terenowy” (all-terrain lub off-road vehicle). Rolę aut terenowych spełniają tam pick-upy, nazywane z ang. truck (cieżarówka).
Za pierwszy samochód typu SUV uważa się Jeepa Wagoneera, który pojawił się na rynku w USA w 1962 roku. Za pierwszy europejski samochód tego typu uchodzi Range Rover, debiutujący w 1970, jednak dopiero w dziesięć lat później posiadał wyposażenie klasyfikujące go do tej kategorii.
Historia
Określenie to pojawiło się w USA i tam funkcjonowało w odniesieniu do luksusowych samochodów terenowych. Ponieważ obecnie w Ameryce Północnej nie oferuje się spartańsko wyposażonych terenówek, więc określenie SUV jest tam często mylnie uważane za tożsame z określeniem „samochód terenowy” (all-terrain lub off-road vehicle). Rolę aut terenowych spełniają tam pick-upy, nazywane z ang. truck (cieżarówka).
Za pierwszy samochód typu SUV uważa się Jeepa Wagoneera, który pojawił się na rynku w USA w 1962 roku. Za pierwszy europejski samochód tego typu uchodzi Range Rover, debiutujący w 1970, jednak dopiero w dziesięć lat później posiadał wyposażenie klasyfikujące go do tej kategorii.
Re: CIEKAWY OPIS
Cobretti my sie napierdzielamy z opisu wiemy szto eto suvCobra pisze:Samochód sportowo-użytkowy (ang. Sport Utility Vehicle w skrócie SUV) – pod tym pojęciem kryje się auto, mające połączyć cechy luksusowego samochodu osobowego i terenowego. Od tego ostatniego różni się tym, że może, ale nie musi, radzić sobie w terenie i zawsze zapewnia wysoki komfort podróżowania, w przeciwieństwie do spartańsko wyposażonych i czasem twardo zawieszonych aut terenowych, jak np. Land Rover Defender.
Historia
Określenie to pojawiło się w USA i tam funkcjonowało w odniesieniu do luksusowych samochodów terenowych. Ponieważ obecnie w Ameryce Północnej nie oferuje się spartańsko wyposażonych terenówek, więc określenie SUV jest tam często mylnie uważane za tożsame z określeniem „samochód terenowy” (all-terrain lub off-road vehicle). Rolę aut terenowych spełniają tam pick-upy, nazywane z ang. truck (cieżarówka).
Za pierwszy samochód typu SUV uważa się Jeepa Wagoneera, który pojawił się na rynku w USA w 1962 roku. Za pierwszy europejski samochód tego typu uchodzi Range Rover, debiutujący w 1970, jednak dopiero w dziesięć lat później posiadał wyposażenie klasyfikujące go do tej kategorii.