co w teren?
Moderator: luk4s7
co w teren?
panie i panowie,- no przyszedł taki czas ze odstawiam motocykl enduro i przesiadam sie na 4 koła. co prawda jeżdżę już od dawna lc 120 ale tylko po asfaltach , czasami zjeżdżając na lekki teren. po ostatnim rajdzie organizowanym w moim mieście przez grupe zapaleńców off-roadu http://www.turek.net.pl/telewizja/10568 ... d-4x4-trwa" onclick="window.open(this.href);return false; zachorowałem na tą chorobę. wszystko było by ok , gdyby nie to ze jestem fanem marki toyota i dobrze było by pojezdzic takim samochodem extremalnie. co polecacie, by stanąc w szranki z range rover discowery? czy seria 70 w krótkiej budzie moze spokojnie nawiazac walke z w/w ?. jak ma się wytrzymałość 70 w terenie. ktos z Was używa. jak z dostępnością części na rynku wtórnym. a moze polecacie inny model. mam budżet na zakup w wysokości 25 kpln i rozterki co kupić?
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 03 paź 2013, 21:02
- Auto: LR DEF 100" V8 4,0 :) HDJ 100 ju? jest :) a misiek szuka pana ;)
- Kontakt:
Re: co w teren?
Dyskoteka ekstremalnie to chyba ci chodzi o awaryjnośćraymund60 pisze:jestem fanem marki toyota i dobrze było by pojezdzic takim samochodem extremalnie. co polecacie, by stanąc w szranki z range rover discowery?
Re: co w teren?
pisząc o land roverze miałem na mysli disco I 300
Re: co w teren?
Najsłabszym punktem w disco są mosty, żeby nim jeździć "ekstremalnie" trzeba kupę forsy wpakować w ich bebechy. W LJ70 mosty może nie są pancerne, ale o klasę lepsze, w KZJ są już masywniejsze przeguby, a w HZJ i J4 kłopoty z mostami nie występują
Do toyot masz oryginalne wyjścia mocy na kołach zębatych, PTO w LR to jakaś pomyłka z łańcuchem od WSKi. To gdybyś chciał ekstremalnie z wyciągarką mechaniczną. Najlepiej kup za 20 tys jakieś HZJ albo LJ (KZJ raczej będzie droższa) i zacznij jeździć na takie właśnie pojazdówki jak w linku, po roku już będziesz wiedział czego potrzebujesz, a co jest wyrzucaniem pieniędzy.
Do toyot masz oryginalne wyjścia mocy na kołach zębatych, PTO w LR to jakaś pomyłka z łańcuchem od WSKi. To gdybyś chciał ekstremalnie z wyciągarką mechaniczną. Najlepiej kup za 20 tys jakieś HZJ albo LJ (KZJ raczej będzie droższa) i zacznij jeździć na takie właśnie pojazdówki jak w linku, po roku już będziesz wiedział czego potrzebujesz, a co jest wyrzucaniem pieniędzy.
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 03 paź 2013, 21:02
- Auto: LR DEF 100" V8 4,0 :) HDJ 100 ju? jest :) a misiek szuka pana ;)
- Kontakt:
Re: co w teren?
do lr też są niezniszczalne PTO tylko nie z Serii a trzeba brać MD a poza tym nawet super HD wzmacniane elementy za kupę kasy do mostów nie wytrzymują za wieleAddams pisze: Do toyot masz oryginalne wyjścia mocy na kołach zębatych, PTO w LR to jakaś pomyłka z łańcuchem od WSKi.
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 03 paź 2013, 21:02
- Auto: LR DEF 100" V8 4,0 :) HDJ 100 ju? jest :) a misiek szuka pana ;)
- Kontakt:
Re: co w teren?
tak się domyślałem i podtrzymuję że jedynym ekstremalnym aspektem posiadania takowej jest jej awaryjnośćraymund60 pisze:pisząc o land roverze miałem na mysli disco I 300
Re: co w teren?
A MDto jeszcze istnieje
Re: co w teren?
@ Addams-, panie kolego, mam do pana blisko, chętnie pogadał bym w realu o ile ma pan czas i chęci. przyznam się ze pański opis to dla mnie czarna dziura w kosmosie, bo tak po prawdzie nie znam do końca mechanizmów dyferencjałów i blokad mostów oraz systemów przeniesienia napędów. jesli nie będzie dla pana problemem to proszę o nr fonu przez PW lub esemesem na nr 6zero1981116. zadzwonię i spokojnie pogadamy.
Re: co w teren?
Raymund, bardzo chętnie, nie czuję się co prawda znawcą w kwestiach mechaniczno-technicznych, jest tu wielu mocniejszych ode mnie, ale jakieś tam pojęcie mam
We wtorek o 8 rano mam spotkanie w Turku w kopalni, potem możemy się spotkać na jakiejś kawie jeśli dasz radę
We wtorek o 8 rano mam spotkanie w Turku w kopalni, potem możemy się spotkać na jakiejś kawie jeśli dasz radę
Re: co w teren?
oki, thx za PW. To najlepsza opcja by dowiedzieć sie dużo więcej. jesteśmy umówieni.
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 03 paź 2013, 21:02
- Auto: LR DEF 100" V8 4,0 :) HDJ 100 ju? jest :) a misiek szuka pana ;)
- Kontakt:
Re: co w teren?
ostatnio w LS powiedzieli że produkcja rusza na nowoAddams pisze:A MDto jeszcze istnieje
Re: co w teren?
Rajmund nie wiem co masz na myśli pisząc exterm,ale jeśli chodzi o taki jak na tym filmiku:
to 120-ka bez wciągarki da radę.
to 120-ka bez wciągarki da radę.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8429
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: co w teren?
Górol - Ty się nie liczysz w opiniach na temat j12 ...
A w temacie - auto do OR to se trza zrobić. Ale nie jako pierwsze, ale tak trzecie. W sensie - pierwsze dwa to nauka jazdy i krystalizacja stylu i upodobań. Tak przy trzecim zwykle sie już wie, czego się chce. I zwykle wtedy wychodzi, że tego, co się chce - to nie wyprodukowali w serii ...
Toyota to klocki lego. Jak się wgłębi w temat - to można se dosyć dowolną konfiguracje ułożyć.
A w temacie - auto do OR to se trza zrobić. Ale nie jako pierwsze, ale tak trzecie. W sensie - pierwsze dwa to nauka jazdy i krystalizacja stylu i upodobań. Tak przy trzecim zwykle sie już wie, czego się chce. I zwykle wtedy wychodzi, że tego, co się chce - to nie wyprodukowali w serii ...
Toyota to klocki lego. Jak się wgłębi w temat - to można se dosyć dowolną konfiguracje ułożyć.
Re: co w teren?
Ja to się na tym całym offroadzie nie znam , ale za 25000zł to sobie nie złożę terenowego auta marzeńRokfor32 pisze:A w temacie - auto do OR to se trza zrobić. Toyota to klocki lego. Jak się wgłębi w temat - to można se dosyć dowolną konfiguracje ułożyć.
Re: co w teren?
Bo Ty byś chciał Kamil z wszystkimi wygrywać, a kolega chce tylko objechać disco