Jak prawidłowo włączać i wyłączać blokady dyferencjałów...
: 25 sty 2012, 22:36
Zauważyłem w swoim aucie pewną rzecz. Jak wrzucam automata na luz "N",trzymam hamulec roboczy wciśnięty i chcę włączyć blokady to:
- włączając centralną blokadę pomarańczowa dioda na desce miga 3-4 razy i się zaświeca,czyli włączona
- włączając tylną blokadę czerwona dioda miga i miga i tylko 2 razy na chyba 20 podejść zaświeciła się na stałe.
Potem znowu był problem z rozłączeniem dyfrów...
Natomiast przyciski dyferencjałów obok reduktora są dwojakiego rodzaju:
- centralny dyfer ma przycisk typu "on/off"
- tylny dyfer ma przycisk typu "touch"
i czy ktoś może mi potwierdzić słuszność różnych rodzajów przycisków,bo już zbaraniałem
Czy w tym wszystkim jest jakaś kolejność włączania i wyłączania dyfrów oraz jak prawidłowo to wykonywać...?
- włączając centralną blokadę pomarańczowa dioda na desce miga 3-4 razy i się zaświeca,czyli włączona
- włączając tylną blokadę czerwona dioda miga i miga i tylko 2 razy na chyba 20 podejść zaświeciła się na stałe.
Potem znowu był problem z rozłączeniem dyfrów...
Natomiast przyciski dyferencjałów obok reduktora są dwojakiego rodzaju:
- centralny dyfer ma przycisk typu "on/off"
- tylny dyfer ma przycisk typu "touch"
i czy ktoś może mi potwierdzić słuszność różnych rodzajów przycisków,bo już zbaraniałem
Czy w tym wszystkim jest jakaś kolejność włączania i wyłączania dyfrów oraz jak prawidłowo to wykonywać...?