A jednak Land Cruiser 150

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
Pyrka
Posty: 3742
Rejestracja: 15 mar 2009, 12:59
Kontakt:

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: Pyrka »

Mniam, mniam. Od Arctictrucks.
35"
Obrazek

Obrazek

33"
Obrazek

Więcej na http://www.arctictrucks.is/pages/4664


Rafi
Posty: 897
Rejestracja: 17 cze 2009, 15:49
Auto: VZJ90, KDJ120
Kontakt:

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: Rafi »

Ten przód to po złości jest taki obrzydliwy w tym Lexusie?

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 393
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:01
Auto: r??ne
Kontakt:

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: Damian »

Michalkrk pisze:nie wiem czy to dobrze ,ale chyba w LR sie to nie psuje...i zawsze to dodatkowa pomoc w terenie
sypie się i to często, wbija w tryb awaryjny, trza kasować błędy, wymienia się sensory, itd.

Oglądałem ostatnio program na Discovery Science o przyszłości motoryzacji - poza smutnym pierdzeniem o ekologii, prowadzący i wypowiadający się z entuzjazmem przedstawiciele ośrodków badawczych zapewniali, ze już niedługo nic nie będziemy musieli robić! Auto samo będzie się poruszać w skomplikowanej sieci drogowej, wybierać optymalną trasę, itd.
Pedalska dekadencja. Jak ktoś się orientuje ciut więcej w historii to jest tu idealna analogia do upadku Imperium Rzymskiego. :mrgreen:

Awatar użytkownika
mopar
Klubowicz
Posty: 974
Rejestracja: 31 gru 2007, 02:24
Auto: HDJ 100
Kontakt:

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: mopar »

hashid pisze:widziałem na żywca - mniejsza v8, przetłoczenia z boku w realu wcale nie są tak przytłaczające. środek jak w niemieckiej kuchni z katalogu geometria. popatrzyłem i się dowartościowałem :? mamy fajne starocia :mrgreen:
srodek 150 takze i mnie nie powalil , sporo rozwiazan nawiazuje do modelu FJ zarowno designem jak i jakoscia wykonania... ale to kwestia swiatowego marketingu... i z tym nie dyskutuje. zewnetrznie natomiast nawiazuje do modelu V8 w miniaturze i po kilku dniach obcowania z nia na zywo cieszy oko swą sylwetką. silnik diesla pozostal ten sam d4d , co w poprzednim modelu- szkoda....zmieniona zostala natomiast skrzynia biegow i posiada bardziej dynamiczny charakter zarowno na szosie jak i w terenie . praktycznie kazda z wersji zostala nafaszerowana wszelkiej masci systemami elektronicznymi takimi jak a-trac ,crowl , kdss, dac, hac... itp...
ciekawostka jest tez specyfikacja modelu x (bardziej szosowy - aktywne zawieszenie,dvd....) i wersja prestige(bardziej terenowy - system multi terain, kamery :shock: ...)
ciekawostka techniczna jest bardziej rozbudowany system kdss w stosunku do V8 . w 150 sa 2 silowniki z tylu i jeden na przeniej osi , w V8 byly tylko 2 po przekatnej pojazdu. NOWY system kdss w 150 jest bardziej wydajniejszy i daje nam zblizona wartosc wykrzyzu do o wiele wiekszej V8 . 150 w terenie robi naprawde znakomicie i jestem pod wrazeniem jej mozliwosci... 8) w podsumowaniu ogolnym i w porownaniu z V8 , ktora ostatnio sie poruszam 8) , z pelna odpowiedzialnoscia stwierdzam ,ze jest to mimo wszystko auto o klase nizszym komforcie niz V8 I nie ma co sie z nim rownac ... i jest mi tam ciasno i niewygodnie :wink:

Rafi
Posty: 897
Rejestracja: 17 cze 2009, 15:49
Auto: VZJ90, KDJ120
Kontakt:

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: Rafi »

Damian pisze: Oglądałem ostatnio program na Discovery Science o przyszłości motoryzacji - poza smutnym pierdzeniem o ekologii, prowadzący i wypowiadający się z entuzjazmem przedstawiciele ośrodków badawczych zapewniali, ze już niedługo nic nie będziemy musieli robić! Auto samo będzie się poruszać w skomplikowanej sieci drogowej, wybierać optymalną trasę, itd.
Pedalska dekadencja. Jak ktoś się orientuje ciut więcej w historii to jest tu idealna analogia do upadku Imperium Rzymskiego. :mrgreen:
A amerykanie (tak, ci amerykanie) nie chcieli kupować nowych BMW- M5, 135i, 335i bo nie było wersji z manualem. I zrobili. Tyle, że BMW się ostatnio idealnie wpasowuje w potrzeby rynku, a Toyota raczej nie bardzo (brak. np Corolli kombi, a poprzednia była bardzo popularna, czy też brak jakiegoś V6 diesla w 150-ce). Świetlaną przyszłość widzę raczej dla producentów potrafiących połączyć ekosraczkę z potrzebami konsumentów, a nie takich co chcą uszczęśliwiać na siłę.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18030
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: kylon »

Mopar. Crawla zrobili w dieslu :?:

Awatar użytkownika
mopar
Klubowicz
Posty: 974
Rejestracja: 31 gru 2007, 02:24
Auto: HDJ 100
Kontakt:

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: mopar »

kylon pisze:Mopar. Crawla zrobili w dieslu :?:
tak . w 150 jest w dwoch wersjach , a w V8 diesel od tego roku w wersji x na wyposazeniu i opcjonalnie w innych

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18030
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: kylon »

Bardzo mi się podobał ten system W V8. Będę musiał się troszku poturlać nowym autkiem 8).

Awatar użytkownika
mopar
Klubowicz
Posty: 974
Rejestracja: 31 gru 2007, 02:24
Auto: HDJ 100
Kontakt:

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: mopar »

http://coyot.pl/galerie/land-cruiser-150-w-polsce/" onclick="window.open(this.href);return false;
p.s. do modow wrzuccie fotki i wywalcie link , co by kwasow nie bylo :wink:

Awatar użytkownika
fobos
Posty: 3155
Rejestracja: 04 kwie 2007, 20:47
Auto: VZJ 90
Kontakt:

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: fobos »

Kwasy to się mogą zacząć po przeniesieniu zdjęć. Niech zostanie jak jest.

Awatar użytkownika
mopar
Klubowicz
Posty: 974
Rejestracja: 31 gru 2007, 02:24
Auto: HDJ 100
Kontakt:

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: mopar »

a tak btw . to moze utworzyc dzial j150 :?:
chyba juz czas , bo widac je na drogach....

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18030
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: kylon »

Jestem za utworzeniem działu J150, a zdjęcia niech pozostaną gdzie są już raz mieliśmy popis :mrgreen:
Będę robił J150 to porobię odpowiednie fotki :wink:

Awatar użytkownika
mopar
Klubowicz
Posty: 974
Rejestracja: 31 gru 2007, 02:24
Auto: HDJ 100
Kontakt:

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: mopar »

z tym rozbudowanym systemem KDSS to jednak sciema :oops: dzis specjalnie wszedlem pod auto i zbadalem .
jest identycznie jak w V8 - czyli po jednym silowniku po przekatnej pojazdu w miejscu lacznika drazka stabilizatora.
przepraszam za wprowadzenie w blad :oops: . ale i tak 150 wykrzyz ma imponujacy..
c.d.n.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18030
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: kylon »

Oficjalne akcesoria rodem Toyota
http://www.toyota.pl/images/akcesoria_lc150_2010.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Katalog modelu
http://www.toyota.pl/Images/katalog_lc150.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

oraz cennik
http://www.toyota.pl/Images/spec_lc150.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Kilka filmów poglądowych
http://www.toyota.com.au/prado/explore/video-gallery" onclick="window.open(this.href);return false;

I troszku techniki
http://www.toyota.com.au/prado/features ... radoRugged" onclick="window.open(this.href);return false;

System MTS troszku nawiązuje do Land Rovera :mrgreen:

ODPOWIEDZ