Prado i hilux hybryda
Moderator: luk4s7
Re: Prado i hilux hybryda
Jeżeli byłoby to zrobione jak w nowej Tundrze to dlaczego nie ?
Re: Prado i hilux hybryda
Jak pójdą podobnie jak mazda w Diesla V6 i do tego hybryda, to super. Lecz nic tego nie zapowiada. Pewnie nowa konstrukcja jak w LC300 oparta o TNGA trochę odchudzi nowego Prado, ale doładują ze 100-150kg baterii i wyjdzie pewnie cięższy niż obecny.
Re: Prado i hilux hybryda
Ale ile momentu i mocy z tych baterii będzie. Jak oglądałem recenzje nowych Tundr to raczej same pozytywne były.
Re: Prado i hilux hybryda
Toyota nie ma takich silników. Patrz co jest w Lexusie RX. Zrobią Prado/LC150 z silnikiem od Highlandera czyli 2.5 hybryda. Jedynie ten silnik mogą zaoferować w Europie. Trzeba pamiętać że w 2025 wejdzie norma EUR7 która wytnie mnóstwo silników i samochodów z Europy.
Re: Prado i hilux hybryda
Ptaszki ćwierkają o tzw hybrid max, tej samej co właśnie weszła do nowego Grand Highlandera, czyli 2,4 turbo 4 cylindry i ponad 300KM. Niestety bez diesla...
Druga alternatywa to wykastrowany 3,3 V6 od LC300, albo 3,5V6 jak w nadchodzącym GX-ie.
Tak czy owak idzie nieuchronne, nowe, czy lepsze...?
Druga alternatywa to wykastrowany 3,3 V6 od LC300, albo 3,5V6 jak w nadchodzącym GX-ie.
Tak czy owak idzie nieuchronne, nowe, czy lepsze...?
Re: Prado i hilux hybryda
Gorsze i to sporo. O kilkaset kilogramow, samochód ma być lekki. Sam stosunek mocy do masy to nie wszystko. Hybrydy, a w szczególności plug-in, zostały wymyślone w celu osiągania dobrych wyników w mało realistycznych testach. Sprawdza się to tylko w korkach, na trasie już nie, a w terenie będzie jeszcze gorzej.
Re: Prado i hilux hybryda
Toyota może mieć takie silniki w ofercie ale czy będą oferowane w Europie to jest pytanie. Może obecna LC150 to ostatni Land Cruiser oferowany w Europie. Wątpię że będzie spełniał przyszłe normy EUR7. Nie sądzę, że będą na 2 lata wprowadzali następcę LC ponieważ wątpliwe jest spełnienie nowych norm.021CLT pisze: ↑11 lut 2023, 16:27Ptaszki ćwierkają o tzw hybrid max, tej samej co właśnie weszła do nowego Grand Highlandera, czyli 2,4 turbo 4 cylindry i ponad 300KM. Niestety bez diesla...
Druga alternatywa to wykastrowany 3,3 V6 od LC300, albo 3,5V6 jak w nadchodzącym GX-ie.
Tak czy owak idzie nieuchronne, nowe, czy lepsze...?
Coś gdzieś czytałem, że hybrydy nie bardzo im pasują z konstrukcją ramową więc nie wiadomo.