Strona 2 z 2

Re: Nowa 150 2022/2023

: 01 gru 2021, 19:55
autor: aadamuss
Za " darmo" jest przez jakiś czas i to ludzi cieszy. Tak samo jak stare systemy solarne cieczowe dotowane czy pompy ciepla z dotacją.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


Re: Nowa 150 2022/2023

: 01 gru 2021, 20:18
autor: Wiener
Tak, jestem pewien. Osiągami nie odbiega za bardzo od innych kompaktowych SUVów z tylko spalinowymi 300KM silnikami.
https://www.youtube.com/watch?v=NeFrI8O9Xtw

Jeździłem 150ką 177KM. Nawet kupić chciałem, ale naprawdę nie szedł. I to nie że Land Cruiserów nie lubię, bo uwielbiam, po prostu na UE była tak spedalona słaba wersja, że to była kpina z klienta. A weź od Arabów tachaj 150kę 4.0 za 300k netto jak to jest no nie oszukujmy się tylko Prado.

Prund nie jest za darmo, ale nie dotuję pazernego państwa. Jasno napisałem, że chodzi o prund bezakcyzowy zdrowy bezemisyjnoopłatowy. :D

A co do szklanych domów: https://www.youtube.com/watch?v=qx-mMQl5wY8 :D

Dane że $10/sztuce mistrz w automotive od profesorka od lean production, który coś tam liznął praktyki.

Re: Nowa 150 2022/2023

: 22 sty 2022, 16:03
autor: Eskulap
Nowe Prado mogło by mieć także napęd z RX'a 3.5 V6 plus hybryda, i było by wystarczające 🙂 ale mało prawdopodobne by włożyli na nasz rynek silnik większy od obecnego 2.8 diesla nawet jeśli była by to hybryda...

Re: Nowa 150 2022/2023

: 23 sty 2022, 22:46
autor: Zyzol
coś tam się dzieje z produkcją albo dystrybucją - zamówienia wstrzymane - takie info dostałem

Re: Nowa 150 2022/2023

: 24 sty 2022, 20:52
autor: kylon
Ja dziś słyszałem (nie wiem na ile to prawdziwe info) że na 2022 rok TMPL dostało 50 aut i w 10 minut się limit wyczerpał. Za chwilę wszyscy ominą ten przytułek i rynek zaleją auta z innych rynków.

Re: Nowa 150 2022/2023

: 24 sty 2022, 22:07
autor: rzemanki
kylon pisze:
24 sty 2022, 20:52
Ja dziś słyszałem (nie wiem na ile to prawdziwe info) że na 2022 rok TMPL dostało 50 aut i w 10 minut się limit wyczerpał. Za chwilę wszyscy ominą ten przytułek i rynek zaleją auta z innych rynków.
Prawdziwe.

Re: Nowa 150 2022/2023

: 24 sty 2022, 22:20
autor: Zyzol
ciekawa polityka... :roll:

Re: Nowa 150 2022/2023

: 24 sty 2022, 23:27
autor: rzemanki
Zyzol pisze:
24 sty 2022, 22:20
ciekawa polityka... :roll:
Nie ma aut (inne rynki; komponenty itd itp) to po 1.
2. Sporo było zamówionych w 2021 z dostawami do września 2022.
3. Miał być nowy model; finalnie (prawdopodobnie) będzie kolejny facelifting i po przerwie wakacyjnej już będzie oferowany zmieniony model.

Dlatego taka mała dostępność 150 - przynajmniej tak mi się wydaje.

Re: Nowa 150 2022/2023

: 25 sty 2022, 10:31
autor: Eskulap
Na wschodzie LC 150 jeszcze jest na ten rok 22 produkowane i równolegle wchodzi nowe LC 300 z silnikiem 3.5 twin turbo a także wersja z 4.0 V6. Co do następcy 150 o oznaczeniu być może 180, jeszcze nie ma oficjalnych wzmianek czy z końcem tego roku wjedzie czy też trzeba będzie dłużej poczekać

Re: Nowa 150 2022/2023

: 10 lut 2022, 15:58
autor: Jarek73
kylon pisze:
24 sty 2022, 20:52
Ja dziś słyszałem (nie wiem na ile to prawdziwe info) że na 2022 rok TMPL dostało 50 aut i w 10 minut się limit wyczerpał. Za chwilę wszyscy ominą ten przytułek i rynek zaleją auta z innych rynków.
Brałem w tym udział i udało się. Dostałem informację od zaprzyjaźnionego handlowca o tej akcji. Umówiłem się z nim i chodził potem przez parę dni do pracy wcześnie i klikał F5. System uruchomił się o godz.10:13. O godz. 10:21 system nie przyjmował już rezerwacji. Auta mają zjechać najdalej do września, prawdopodobnie lipiec/sierpień.

Kolejnego liftingu bym się nie spodziewał. Pewnie nie są to dla Was nowe informacje, źródła informują o nowym modelu, premiera koniec 2023, sprzedaż połowa 2024. Oznaczenie J180 lub J250. O silnikach mało wiadomo. Być może hybryda, czyli elektryk z 2 litrową benzyną (coś jak highlander), być może na innych rynkach pozbawiony jednej turbiny nowy diesel V6 z J300.

Nowa 150 2023

: 28 lip 2023, 18:23
autor: tlcool
Giszter pisze:
29 lis 2021, 14:36
Czemu hybryda byłaby zła? W bardzo ciężki teren masz serie 70. Zamontowanie rozsądnej hybrydy z wspomagającym silnikiem elektrycznym, który dawałby duży moment obrotowy od "0" byłoby na warunki bardzo ciekawą opcją :) A jak coś się zepsuje, chociaż nie powinno, bo toyota ma zacykane hybrydy to naprawa czegoś takiego w Europie nie będzie problemem.