Nowa 150 2022/2023
: 24 lis 2021, 17:34
Takie nowości: https://www.carsguide.com.au/car-news/t ... el-v6-from
Ciekawe jakie silniki będą na EU?
Ciekawe jakie silniki będą na EU?
Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
https://tlc.org.pl/
Na chwilę obecna pogłoski. Gdyż gdzieś czytałem, że zostanie obecne 2.8 diesel
Jeżeli to żart, to zupełnie nieśmieszny. Kup Scanię, może ukoi Twoje poczucie zagrożenia. A w terenie im wyższa masa tym gorzej, samochody terenowe kupuje się również do jazdy w terenie. Posiadanie terenówki tylko po to, żeby czuć się bezpiecznie na czarnym to bzdura i masochizm.Dla wielu osób kupujących SUVa duża masa to plus, dla mnie też. Niech fura waży i 3 tony, przynajmniej jak mi ktoś wyjedzie na czołówkę golfem 4 to nie będzie to mój problem, a jego.
To tylko liczby, zachowanie samochodu to co innego.A czy ja wiem czy 2.5 hybryda to nie ta droga dla land cruisera mini czyli prado? W RAV4 phev jest to ponad 300KM, a 150ka miała już diesla 177KM.
Chyba w automacie, przy normalnej skrzyni jeździ jak trzeba. To kolejny punkt, w którym masa ma ogromne znaczenie.To byłby upgrade i może by nawet miało to to przyspieszenie lepsze od Opla Astry z 1992. Bo 177KM w prado to była porażka, wręcz niebezpieczne to to było przy wjeżdżaniu na autostrady, gorsze od dostawczaka.
W Australii użytkują te samochody zgodnie z przeznaczeniem, stąd takie preferencje. Do tego spore odległości, a żadna hybryda nie jest tak oszczędna jak diesel, szczególnie w cięższych samochodach (przypominam, że hybryda jest sporo cięższa od diesla).Ale diesel pewnie będzie, bo w Australii lubią, a tam prado to najpopularniejszy SUV i musi być diesel.
A od kiedy do Prado trafiają silniki od "dużych" LC? Tak jak nie było 1HD-T, 1HD-FT, 1HD-FTE (4,2) i 1VD-FTV (4,5) tak też F33A-FTV (3,3) nie trafi do Prado, zostanie 1GD-FTV (2,8), raczej nie będzie 2GD-FTV (2,4) ale kto ich tam wie. Jedyne wyjątki to "mniejsze" silniki benzynowe pakowane do Lexusów GX (czyli Prado w przebraniu) - 2UZ-FE (4,7), 1UR-FE (4,6) i 1GR-FE (4,0 - ten trafiał też do Toyot)Stąd moja złośliwa uwaga, że będzie 2.0d od BMW. Ewentualnie wyżyłowany 2.4d, bo 3.3d nie sądzę, żeby dali.
Dobry żart tynfa wart Czyli ładujesz przez cały listopad i już możesz pojechać 150 km w jedną stronę, a i to pod warunkiem, że nie będzie zbyt zimno Znajomy ma od niecałego roku cały dach w panelach PV. Przez cały styczeń wyprodukował tyle energii co jednego słonecznego dnia w czerwcu. Podobnie było w lutym. Proponuję nieco mniej wiary w chwytliwe hasła, a nieco więcej analitycznego, inżynierskiego myślenia.Co przemawia za elektrykami to ładowanie z panela na dachu domu: strasznie mi się ten pomysł podoba, że nie musiałbym ładować pazernej władzy haraczów typu akcyza, opłata paliwowa, emisyjna, sryjna etc.
A skąd te dane że 10$ i już mistrz?Wiener pisze: ↑01 gru 2021, 11:09Ale to nie tyle walka o kilogramy, co walka o zbicie kosztów. Jak wymyślisz w automotive coś, co zbije koszt produkcji o $10 na sztuce to jesteś mistrz. Dla wielu osób kupujących SUVa duża masa to plus, dla mnie też. Niech fura waży i 3 tony, przynajmniej jak mi ktoś wyjedzie na czołówkę golfem 4 to nie będzie to mój problem, a jego.
Mam wrażenie że nie jeździłeś prado 177KM. Nie będę argumentował bo to kwestie indywidualne, ale jesteś pewien że tak się sumuje KM w rav4 plugin? 300KM Jezu to już chyba powinno zmieniac geometrię skrzydełA czy ja wiem czy 2.5 hybryda to nie ta droga dla land cruisera mini czyli prado? W RAV4 phev jest to ponad 300KM, a 150ka miała już diesla 177KM.