Zużycie paliwa

Moderator: luk4s7

RMidgett93
Posty: 1
Rejestracja: 15 wrz 2021, 14:26
Kontakt:

Zużycie paliwa

Post autor: RMidgett93 »

Cześć wszystkim,

Jestem nowy w klubie i zastanawiałem się, czy któryś z właścicieli Land Cruisera ma podobny problem co ja.

Obecnie posiadam 3L Land Cruiser 2010 i stwierdzam, że wydaję zbyt dużo na paliwo każdego tygodnia.

Wydaje mi się, że w miarę upływu lat (posiadam ten pojazd już 5 lat) mój Land Cruiser staje się coraz bardziej spragniony jak chodzi o paliwo.

Wiem, że samochody z silnikiem diesla zwykle nie są najbardziej paliwooszczędne, ale chciałem wiedzieć, czy mogę zrobić coś innego niż całkowicie wymienić pojazd. Za bardzo się już przywiązałem do niego :wink:

Wiem, że istnieje duża niechęć wokół dodatków do paliwa, ale pomyślałem, że może warto spróbować żeby obniżyć zużycie paliwa. Warto w ogóle coś takiego rozważyć, czy prędzej sobie coś uszkodzę?

Awatar użytkownika
021CLT
Posty: 205
Rejestracja: 15 cze 2012, 21:34
Auto: Toyota LC120
Kontakt:

Re: Zużycie paliwa

Post autor: 021CLT »

Ale stwierdziłeś to teraz? Czy te kilka lat temu?
Dziwię się Twojemu postowi.... Generalnie mam wrażenie jakbyś wkładał kij w mrowisko.
Szukasz alternatywy dla diesla? który jest paliwożerny :D
Zmień na benzynę i może załóż LPG...
Widzę, też że wydajesz dużo w skali tygodnia, co dopiero miesiąca...
Proponuję Yaris hybrid podobno 3-4l na 100.

DawidCobra
Posty: 25
Rejestracja: 03 sie 2019, 03:56

Re: Zużycie paliwa

Post autor: DawidCobra »

TLC 120 wyprawowe z dachowym namiotem szpejem off road zabudową blachy pod spodem itp. Po wymianie wtrysków systematycznie oleje itd. Minimalne spalanie na trasie 12,8 a w terenie 15 i więcej. Tak dla informacji dla innych.

Wysłane z mojego SM-G985F przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
021CLT
Posty: 205
Rejestracja: 15 cze 2012, 21:34
Auto: Toyota LC120
Kontakt:

Re: Zużycie paliwa

Post autor: 021CLT »