Strona 3 z 7

Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !

: 05 lip 2017, 13:52
autor: 021CLT
Co do hybryd.... Ekologia z pewnością nie jest wspierana. Przy produkcji baterii do hybrydy wytwarza się tyle co2 co przez 8 lat jeżdzenia zwykłym samochodem.
Po drugie zobaczcie jak ktoś ma ochotę w dane katalogowe Toyot np Avensis lub Rav 4 - diesle emitują mniej co2 niż hybrydy, mają mniejsze spalanie i większy moment o ile komuś zależy na momencie.
Szkoda że Toyota idzie w kierunku kastracji. Jeep ma 3.0 V6 diesla, nowy Vw Amarok wprowadza 3.0 V6. Nie wspomnę że Land Rover TDV6. Tylko czekać jak z 2,8 zrobią 2,4 jak w hilux. Szkoda.
A Land Cruiser 2018 wygląda bardzo ok. Szczególnie wewnątrz, konsola jest bardziej feng-szuj.

Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !

: 14 lip 2017, 21:17
autor: Wiener
Hybryda ma tylko ominąć chore wymysły UE.

Obrazek

Ale ładny. :)

Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !

: 07 sie 2017, 09:05
autor: Wiener
Obrazek

Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !

: 16 sie 2017, 15:47
autor: Zeng
Jak dla mnie środek ok, ale zewnątrz zmienili tylko grill na wzór 90 (za mały, śmiesznie wyglada). Rewelacji nie ma.

Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !

: 16 sie 2017, 17:08
autor: ar2r
zachary pisze:
Wiener pisze:, to masz 1200rpm ze wspomaganiem hybrydy. Dasz gazu i auto momentalnie ma 5000rpm...
A to Lexus RX450H pokazuje obroty silnika? hmmm....
Pokazuje jak zmienisz tryb


Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !

: 16 sie 2017, 22:15
autor: Cruiser
Jak dla mnie to "szału nima". Kolejna kosmetyczna zmiana bez wpływu na powołanie tego auta.
Jest jednak światełko w tunelu: albo niedługo zakończą produkcję, albo szykują prawdziwą petardę i potrzebują czasu.
No chyba, że nie mogą nic wymyślić i tak będą zmieniać te popierdółki następne ćwierćwiecze. :-)

Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !

: 12 wrz 2017, 15:12
autor: 021CLT

Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !

: 12 wrz 2017, 16:36
autor: 021CLT

Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !

: 12 wrz 2017, 22:11
autor: luk4s7
Ładny. Kupuje jutro świnkę skarbonkę. Po 1zł dziennie i już za 821 lat kupuję!

Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !

: 13 wrz 2017, 09:00
autor: rolkos
Łukasz za 10 lat kupisz za 10000 ojro jak 120 teraz. Po obecnym kursie musisz odkładać po 3 zł dziennie.
Auto super wygląda w porównaniu do obecnej 150. Jest też dłuższe o 6cm.

Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !

: 06 paź 2017, 07:46
autor: Wiener
Pojawiły się już cenniki na niektórych europejskich stronach Toyoty. Zapowiada się podobna cena i lepsze wyposażenie jak automatyczna blokada tylnego mostu i wentylowane siedzenia. U arabów są już zdjęcia nowej J15 z 4.0 pod maską. Oby toyota polska nie dała dupy i zaoferowała także 4.0 bo 2.8 z 177KM to jak na ponad 2 tonową terenówkę w 2017 aż śmieszne. Tym bardziej że ten samochód jest z 4.0 opracowany i wystarczy wcisnąć odpowiedni przycisk na klawiaturze żeby go zamówić jako Toyota Polska...

Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !

: 06 paź 2017, 08:42
autor: dohap
Nie bedzie 4.0 w oficjalnej dystrybucji. Zreszta i tak naokolo sami fani klekotów.

Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !

: 06 paź 2017, 09:07
autor: Wiener
Skąd ta informacja że nie będzie? Do tej pory jest.

Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !

: 06 paź 2017, 16:39
autor: dohap
Z tmp i od dwoch dealerow. W eu tez ma nie być.
Do tej pory to jest to co akurat przyplynie. Dwusetki np sa takie jakie ktos spakował na statek. Do tej pory byly np owiewki na maske do j200, ale poniewaz sprzedala sie zawrotna ilosc 2 sztuk to tmp przestala sprowadzac ten produkt bo koszty papierologii przewyzszają jakikolwiek zysk.
Europa jest rynkiem mikroskopijnym dla LC, pamietaj ze nowe benzyny tez muszą spelniac normy, poza tym i tak wszyscy wolą diesle.

Re: J15 PRADO na 2018, w końcu pozytywna zmiana !

: 07 paź 2017, 07:33
autor: Wiener
Spełnienie norm dla wolnossącej benzyny to pestka. Poza tym kto woli diesla z 177KM od wolnossącej benzyny 281KM? Ja rozumiem że kupując golfa 3 w tedeiku patrzy się na spalanie ale w samochodzie za ćwierć bańki?