A jednak Land Cruiser 150
Moderator: luk4s7
Re: A jednak Land Cruiser 150
Pewnie racja z tym rocznikiem 2010 w Polsce i czekaniem na wprowadzenie.
Jednak opcje wyposażenia i ceny mogli by podać szczególnie, że 120 już dużo nie zostało.
Inna sprawa, że mi się 150 specjalnie piękna nie wydaje.
Cóż; najlepiej zweryfikować wygląd na żywo.
Wersja 3d ma koło na klapie (mam sentyment do tego rozwiązania). Ciekawe czy da się zamienić klapy ?
Zderzak nie ma wycieńcia więc powinien pasować; kwestia zawiasów w klapie będzie.
Szkoda, że nie ma nakładek na błotniki. Łatwiej było malować plastiki niż klepać blachę.
Wiadomo czy będzie mocniejszy silnik Diesla?
Czy dopiero po liftingu jak to Toyota ma w zwyczaju, wsadzą coś mocniejszego?
Jednak opcje wyposażenia i ceny mogli by podać szczególnie, że 120 już dużo nie zostało.
Inna sprawa, że mi się 150 specjalnie piękna nie wydaje.
Cóż; najlepiej zweryfikować wygląd na żywo.
Wersja 3d ma koło na klapie (mam sentyment do tego rozwiązania). Ciekawe czy da się zamienić klapy ?
Zderzak nie ma wycieńcia więc powinien pasować; kwestia zawiasów w klapie będzie.
Szkoda, że nie ma nakładek na błotniki. Łatwiej było malować plastiki niż klepać blachę.
Wiadomo czy będzie mocniejszy silnik Diesla?
Czy dopiero po liftingu jak to Toyota ma w zwyczaju, wsadzą coś mocniejszego?
Re: A jednak Land Cruiser 150
Samochody występują już w wersji HD
http://ecom.toyota-gib.com/English/Vehi ... /intro.htm
http://ecom.toyota-gib.com/English/Vehi ... /intro.htm
Re: A jednak Land Cruiser 150
nieeee...no postęp jest wybitnykylon pisze:Samochody występują już w wersji HD
http://ecom.toyota-gib.com/English/Vehi ... /intro.htm
300 kg wiecej masy
juz mi się toto przestaje podobać
Re: A jednak Land Cruiser 150
I Lexus
Re: A jednak Land Cruiser 150
Chyba Ci się pomyliło jak wklejałeś zdjęcie, bo zapodałeś LX-a czyli 200-kę. GX jest taki:
http://www.lexus.com/models/GX/
Wygląda bardzo średniawo, ale ponoć nowa ósemka 4.6 jest bardzo przyjemna i relatywnie ekonomiczna.
http://www.lexus.com/models/GX/
Wygląda bardzo średniawo, ale ponoć nowa ósemka 4.6 jest bardzo przyjemna i relatywnie ekonomiczna.
Re: A jednak Land Cruiser 150
NA stronie TMP jest już cennik LC 150 - miłej lektury życzę
Re: A jednak Land Cruiser 150
Ciekawe dlaczego w wersji X brak częsci wyposażenia OFF-road.
Re: A jednak Land Cruiser 150
PL - najtańsza 5-cio drzwiowa = 193 000
DE - najtańsza 5-cio drzwiowa = 163 103 po dzisiejszym kursie
Nie wiem czy są jakieś dramatyczne różnice w wyposażeniu, ale 30k piechotą nie chodzi.
Różnica pewnie wynika z tego, że Polska oparła się recesji a Niemcy nie. U nas same bogate ludzie a bidnym Niemcom trza dać fory przy zakupach.
DE - najtańsza 5-cio drzwiowa = 163 103 po dzisiejszym kursie
Nie wiem czy są jakieś dramatyczne różnice w wyposażeniu, ale 30k piechotą nie chodzi.
Różnica pewnie wynika z tego, że Polska oparła się recesji a Niemcy nie. U nas same bogate ludzie a bidnym Niemcom trza dać fory przy zakupach.
- Załączniki
-
- Zrzut ekranu 2010-01-10 (godz. 14.40.08).png
- (86,16 KiB) Pobrany 263 razy
Re: A jednak Land Cruiser 150
Pazerność bez dna.
Re: A jednak Land Cruiser 150
Pochwalę Wam się, że moglem sobie takową pomacać największy hit kit, otwiera się ja głosem, podchodzisz i mówisz "open" :) serio
a wygląda tak:
a od D strony tak
rozmiar felgi budzi... wiecie co
natomiast dizajn wnętrza powiem Wam sie mnie podoba, ma coś z siekiery
i stoja w sklepie
cen nie sprawdziłem, bo w piątek mają święto
a wygląda tak:
a od D strony tak
rozmiar felgi budzi... wiecie co
natomiast dizajn wnętrza powiem Wam sie mnie podoba, ma coś z siekiery
i stoja w sklepie
cen nie sprawdziłem, bo w piątek mają święto
Re: A jednak Land Cruiser 150
przynajmniej maja koło na klapie - ładniej to wygląda;
szkoda, że w 150 silnik diesla został stary; mogli chociaż v6 diesla wsadzić szczególnie przy tej cenie sprzedaży
szkoda, że w 150 silnik diesla został stary; mogli chociaż v6 diesla wsadzić szczególnie przy tej cenie sprzedaży
Re: A jednak Land Cruiser 150
Mogli też pewnie włożyć wiele innych silników, ale obawiam się, że to działa w inną stronę- przy tej cenie sprzedaży możemy liczyć tylko na czterocylindrowego diesla Silnik jest dużo tańszy w produkcji niż jakaś V-ka z dwiema głowicami, bardziej skomplikowanym rozrządem, dwoma wtryskiwaczami więcej, jest lżejszy itd. A poza tym trzeba by taki silnik wpierw zaprojektować, a koncernowi ostatnio idzie trochę gorzej. W jakiejś francuskiej gazecie już o tym czytałem- Toyota zamiast walczyć nowym Defenderem zrobiła auto nie gorsze w terenie od poprzednika licząc na klienta, który może z pewnych rzeczy (większego komfortu) zrezygnować, a z pewnych (porządna rama, możliwość lekkiego motania, niezłe jak na dzisiejsze czasy zdolności terenowe, mimo wszystko prostota konstrukcji) już nie.
edit:
poprzednik też miał koło na klapie- były przecież dostępne i takie i takie z kołem pod bagażnikiem
edit:
poprzednik też miał koło na klapie- były przecież dostępne i takie i takie z kołem pod bagażnikiem
Re: A jednak Land Cruiser 150
Panowie, kogo na bliskim wschodzie, gdzie jest docelowy rynek Toyoty obchodzi diesel? To odpad produkcji ! To kula u nogi. Cieszmy się z poczciwej trzy litrowki
Re: A jednak Land Cruiser 150
Co do koła zapasowego, to wątpię, żeby była w Polsce wersja na klapie.
Toyota jak zwykle ma własną logikę kompletacji. Nie można nic zmienić w konfiguracjach co tłumaczą standardem na EU ale jak się porówna konfigurację z Austrii, Niemiec i Polski to kazda jest inna.
Toyota jak zwykle ma własną logikę kompletacji. Nie można nic zmienić w konfiguracjach co tłumaczą standardem na EU ale jak się porówna konfigurację z Austrii, Niemiec i Polski to kazda jest inna.
Re: A jednak Land Cruiser 150
Racja, że v6 była by droższa. Jednak obecny silnik jest za słaby. W 120 miałem moduł ale jednak zawsze jest to ingerencja.
Rama mi się podoba; właściwości terenowe też. Komfort na drodze nie ma aż takiego znaczenia dla mnie; moc natomiast się przydaje.
Co do koła na klapie to oprócz estetyki (bardziej mi się podoba). Natomiast wersja X 120 czyli bez koła jakoś mi nie odpowiadała. Takie małe zboczenie na tym punkcie hehe
Ponadto zawsze można zamontować dodatkowy zbiornik pod spód. Wprawdzie serce mnie bolało w 120 jak tankowałem 200 litrów w sumie ale za to zaglądałem bardzo rzadko na stację.
Podsumowując koła mi brakuje, a i postęp z silnikiem by się przydał; zawsze mogą być 2 do wyboru np. jak w Discovery 2,7 i 3,0.
Racją jest, że rynki docelowe dla 150 to Rosja i okolice, a tam królują mocne motory benzynowe.
Klapę z kołem przy ewentualnym zakupie pewnie będzie trzeba ściągnąc z bliskiego wschodu; ale zawsze jest to trochę zachodu. Powinien być wybór.
Rama mi się podoba; właściwości terenowe też. Komfort na drodze nie ma aż takiego znaczenia dla mnie; moc natomiast się przydaje.
Co do koła na klapie to oprócz estetyki (bardziej mi się podoba). Natomiast wersja X 120 czyli bez koła jakoś mi nie odpowiadała. Takie małe zboczenie na tym punkcie hehe
Ponadto zawsze można zamontować dodatkowy zbiornik pod spód. Wprawdzie serce mnie bolało w 120 jak tankowałem 200 litrów w sumie ale za to zaglądałem bardzo rzadko na stację.
Podsumowując koła mi brakuje, a i postęp z silnikiem by się przydał; zawsze mogą być 2 do wyboru np. jak w Discovery 2,7 i 3,0.
Racją jest, że rynki docelowe dla 150 to Rosja i okolice, a tam królują mocne motory benzynowe.
Klapę z kołem przy ewentualnym zakupie pewnie będzie trzeba ściągnąc z bliskiego wschodu; ale zawsze jest to trochę zachodu. Powinien być wybór.