A jednak Land Cruiser 150

Moderator: luk4s7

rzemanki
Posty: 68
Rejestracja: 10 gru 2008, 01:23

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: rzemanki »

Pewnie racja z tym rocznikiem 2010 w Polsce i czekaniem na wprowadzenie.

Jednak opcje wyposażenia i ceny mogli by podać szczególnie, że 120 już dużo nie zostało.

Inna sprawa, że mi się 150 specjalnie piękna nie wydaje.

Cóż; najlepiej zweryfikować wygląd na żywo.

Wersja 3d ma koło na klapie (mam sentyment do tego rozwiązania). Ciekawe czy da się zamienić klapy ?

Zderzak nie ma wycieńcia więc powinien pasować; kwestia zawiasów w klapie będzie.

Szkoda, że nie ma nakładek na błotniki. Łatwiej było malować plastiki niż klepać blachę.

Wiadomo czy będzie mocniejszy silnik Diesla?

Czy dopiero po liftingu jak to Toyota ma w zwyczaju, wsadzą coś mocniejszego?

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18050
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: kylon »

Samochody występują już w wersji HD
http://ecom.toyota-gib.com/English/Vehi ... /intro.htm

lech
Posty: 222
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:46

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: lech »

kylon pisze:Samochody występują już w wersji HD
http://ecom.toyota-gib.com/English/Vehi ... /intro.htm
nieeee...no postęp jest wybitny :mrgreen:
300 kg wiecej masy :mrgreen:

juz mi się toto przestaje podobać :evil:

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18050
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: kylon »

I Lexus
Obrazek

Rafi
Posty: 897
Rejestracja: 17 cze 2009, 15:49
Auto: VZJ90, KDJ120
Kontakt:

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: Rafi »

Chyba Ci się pomyliło jak wklejałeś zdjęcie, bo zapodałeś LX-a czyli 200-kę. GX jest taki:
http://www.lexus.com/models/GX/

Wygląda bardzo średniawo, ale ponoć nowa ósemka 4.6 jest bardzo przyjemna i relatywnie ekonomiczna.

Maniek 70
Posty: 41
Rejestracja: 10 paź 2009, 17:44
Auto: LC 120

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: Maniek 70 »

NA stronie TMP jest już cennik LC 150 - miłej lektury życzę :)

tomekk7
Posty: 19
Rejestracja: 06 paź 2009, 22:49
Auto: LC 120

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: tomekk7 »

Ciekawe dlaczego w wersji X brak częsci wyposażenia OFF-road.

Awatar użytkownika
Pyrka
Posty: 3742
Rejestracja: 15 mar 2009, 12:59
Kontakt:

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: Pyrka »

PL - najtańsza 5-cio drzwiowa = 193 000
DE - najtańsza 5-cio drzwiowa = 163 103 po dzisiejszym kursie

Nie wiem czy są jakieś dramatyczne różnice w wyposażeniu, ale 30k piechotą nie chodzi.
Różnica pewnie wynika z tego, że Polska oparła się recesji a Niemcy nie. U nas same bogate ludzie :D a bidnym Niemcom trza dać fory przy zakupach.
Załączniki
Zrzut ekranu 2010-01-10 (godz. 14.40.08).png
(86,16 KiB) Pobrany 263 razy

Awatar użytkownika
cosi
Sąd Koleżeński
Posty: 653
Rejestracja: 02 lis 2008, 21:00
Auto: był Hilux'08
Kontakt:

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: cosi »

Pazerność bez dna.

Awatar użytkownika
tadeo
Klubowicz
Posty: 1429
Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Auto: VDJ 76 i 150
Kontakt:

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: tadeo »

Pochwalę Wam się, że moglem sobie takową pomacać :) największy hit kit, otwiera się ja głosem, podchodzisz i mówisz "open" :):) serio
a wygląda tak:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

a od D strony tak
Obrazek

rozmiar felgi budzi... wiecie co :)
Obrazek

natomiast dizajn wnętrza powiem Wam sie mnie podoba, ma coś z siekiery :)
Obrazek


i stoja w sklepie :)

Obrazek

cen nie sprawdziłem, bo w piątek mają święto :)

rzemanki
Posty: 68
Rejestracja: 10 gru 2008, 01:23

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: rzemanki »

przynajmniej maja koło na klapie - ładniej to wygląda;

szkoda, że w 150 silnik diesla został stary; mogli chociaż v6 diesla wsadzić szczególnie przy tej cenie sprzedaży

Rafi
Posty: 897
Rejestracja: 17 cze 2009, 15:49
Auto: VZJ90, KDJ120
Kontakt:

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: Rafi »

Mogli też pewnie włożyć wiele innych silników, ale obawiam się, że to działa w inną stronę- przy tej cenie sprzedaży możemy liczyć tylko na czterocylindrowego diesla :wink: Silnik jest dużo tańszy w produkcji niż jakaś V-ka z dwiema głowicami, bardziej skomplikowanym rozrządem, dwoma wtryskiwaczami więcej, jest lżejszy itd. A poza tym trzeba by taki silnik wpierw zaprojektować, a koncernowi ostatnio idzie trochę gorzej. W jakiejś francuskiej gazecie już o tym czytałem- Toyota zamiast walczyć nowym Defenderem zrobiła auto nie gorsze w terenie od poprzednika licząc na klienta, który może z pewnych rzeczy (większego komfortu) zrezygnować, a z pewnych (porządna rama, możliwość lekkiego motania, niezłe jak na dzisiejsze czasy zdolności terenowe, mimo wszystko prostota konstrukcji) już nie.

edit:
poprzednik też miał koło na klapie- były przecież dostępne i takie i takie z kołem pod bagażnikiem :P

Awatar użytkownika
tadeo
Klubowicz
Posty: 1429
Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Auto: VDJ 76 i 150
Kontakt:

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: tadeo »

Panowie, kogo na bliskim wschodzie, gdzie jest docelowy rynek Toyoty obchodzi diesel? To odpad produkcji ! To kula u nogi. Cieszmy się z poczciwej trzy litrowki :)

tomekk7
Posty: 19
Rejestracja: 06 paź 2009, 22:49
Auto: LC 120

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: tomekk7 »

Co do koła zapasowego, to wątpię, żeby była w Polsce wersja na klapie.
Toyota jak zwykle ma własną logikę kompletacji. Nie można nic zmienić w konfiguracjach co tłumaczą standardem na EU ale jak się porówna konfigurację z Austrii, Niemiec i Polski to kazda jest inna.

rzemanki
Posty: 68
Rejestracja: 10 gru 2008, 01:23

Re: A jednak Land Cruiser 150

Post autor: rzemanki »

Racja, że v6 była by droższa. Jednak obecny silnik jest za słaby. W 120 miałem moduł ale jednak zawsze jest to ingerencja.
Rama mi się podoba; właściwości terenowe też. Komfort na drodze nie ma aż takiego znaczenia dla mnie; moc natomiast się przydaje.

Co do koła na klapie to oprócz estetyki (bardziej mi się podoba). Natomiast wersja X 120 czyli bez koła jakoś mi nie odpowiadała. Takie małe zboczenie na tym punkcie hehe
Ponadto zawsze można zamontować dodatkowy zbiornik pod spód. Wprawdzie serce mnie bolało w 120 jak tankowałem 200 litrów w sumie ale za to zaglądałem bardzo rzadko na stację.

Podsumowując koła mi brakuje, a i postęp z silnikiem by się przydał; zawsze mogą być 2 do wyboru np. jak w Discovery 2,7 i 3,0.

Racją jest, że rynki docelowe dla 150 to Rosja i okolice, a tam królują mocne motory benzynowe.

Klapę z kołem przy ewentualnym zakupie pewnie będzie trzeba ściągnąc z bliskiego wschodu; ale zawsze jest to trochę zachodu. Powinien być wybór.

ODPOWIEDZ