Silniki benzynowe w Prado (150)
Moderator: luk4s7
Silniki benzynowe w Prado (150)
Co myślicie o silnikach benzynowych, dostępnych aktualnie w Prado sprzedawanej w ZEA:
4.0, 24 V, DUAL VVT-I, 1GR-FE
oraz
2.7 16 V DUAL VVT-I, 2TR-FE
Czy nie jest to lepszy wybór pod względem niezawodności niż diesel 2.8 D-4D?
4.0, 24 V, DUAL VVT-I, 1GR-FE
oraz
2.7 16 V DUAL VVT-I, 2TR-FE
Czy nie jest to lepszy wybór pod względem niezawodności niż diesel 2.8 D-4D?
Re: Silniki benzynowe w Prado (150)
Obydwa silniki mają b. dobrą opinię. Ten mniejszy bywa nawet określany jako "bulletproof," jakkolwiek, moim zdaniem, może być nieco za słaby do tak ciężkiego samochodu. Ja w 4runnerze z silnikiem 3.4 litra nie miałem poczucia nadmiaru mocy . Na forum jest użytkownik sebastian44, który posiada TLC 120 z tym silnikiem więc można zapytać bezpośrednio.
- incognitus
- Posty: 28
- Rejestracja: 09 lip 2020, 22:05
- Auto: Fortuner GGN155 '16 4.0L
LC GRJ150 '17 4.0L
Octavia '10 1.6MPI 102KM
Re: Silniki benzynowe w Prado (150)
Mam dwa 4.0. Fruwają jak auto sportowe.
Silniki 2.7 w porównaniu do 4.0 strasznie mulą - opinia Polaka z ZEA który ma właśnie porównanie.
Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
Silniki 2.7 w porównaniu do 4.0 strasznie mulą - opinia Polaka z ZEA który ma właśnie porównanie.
Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: Silniki benzynowe w Prado (150)
2.7 do J120 jest jeszcze wystarczający. Ale do J150 moim zdaniem może być słaby.
Re: Silniki benzynowe w Prado (150)
Przymierzałem się kilka miesięcy temu do 150 z 2TRFE, jednak po przejażdżce zrezygnowałem właśnie ze względu na silnik, jak na mój gust jest za słaby.
4.0 to zdecydowanie lepszy wybór.
4.0 to zdecydowanie lepszy wybór.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 06 lut 2022, 09:11
Re: Silniki benzynowe w Prado (150)
Czy jest w ogóle możliwość rejestracji Prado 2.7 w Polsce? On chyba spełnia normę EURO 4. Gdzieś natknąłem się na ogłoszenie sprzedaży fabrycznie nowego PRADO 2.7 z dopiskiem "nür für export" poza UE....
Re: Silniki benzynowe w Prado (150)
Wydaje mi się, że nie ma szans na legalną rejestrację nowego samochodu z tym silnikiem w UE.
Wysłane z mojego LM-G810 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LM-G810 przy użyciu Tapatalka
Re: Silniki benzynowe w Prado (150)
Według mojej najlepszej wiedzy używane bez problemu da się zarejestrować. Obecne normy są dla aut nowych. Czyli trzeba poprosić kogoś w Arabowie żeby zarejestrował na siebie a Ty od niego odkupujesz i gotowe. Auto może nie zrobić nawet 1m przebiegu.
Re: Silniki benzynowe w Prado (150)
Ta którą testowałem była sprowadzona jako nowa i zarejestrowana w CZ, nie mam pojęcia czy sposobem o którym pisze Łukasz, w każdym razie da się.
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: Silniki benzynowe w Prado (150)
A jak są rejestrowane nowe J70? Przecież one też nie spełniają obowiązującej normy w EU. Akurat to nie stanowi żadnego problemu, jeździ tego od groma więc się da. Pytanie po co, bo jak już sprowadzać to lepiej 4.0.