Hej,
Mam przeczucie ze to zly temat ale nie moge znalezc odpowiedniejszego.
Pytanie do doswiadczonych kolegow. Poniewaz wlasnie przymiezam sie do kupna wymazonej maszyny co oczywiscie nie jest latwe bylbym wdzieczny za drobna rade. Mieszkam w Szwecji , na polnocy wiec tylko benzyna wchodzi w gre. 100-tka albo 80-tka. Wlasciwie to znalazlem taka jedna. Co myslicie:
http://www.blocket.se/skaraborg/Lexus_L ... w=3&last=1" onclick="window.open(this.href);return false;
(przebieg: 1 szwedzka mila to 10km).
Aha no ale czy ten Lexus to dokladnie to samo co FZJ-tka??
Thanks from the mountain za jakas rade.
Jaką toyotę kupić - Szwecja.
Moderator: luk4s7
Re: Jaką toyotę kupić - Szwecja.
Zapytam moze bardziej konkretnie, moze ktos z kolegow zechce pomoc
Samochod obejrzal mechanik Toyoty i stwierdzil wyciek z ukladu kierowniczego. Nie jakis wielki ale ponoc mokro.
Jakie moga byc koszty naprawy, jest to cos co musi zniechecac.
Poza tym kontrolki blokad. Podobno po zapiecie swieca, a normalnie maja mrugac. Wiem ze ktos o tym napisal juz na forum ale nie moge znalezc. Wdziecznym za wskazowke. Poza tym auto w b.dobrym stanie wewnatrz i zewnatrz. Przeszlo szwedzki przeglad miesiac temu wiec malo prawdopodobne zeby mialo jakies wieksze problemy bo tu strasznie na to uczuleni.
pozdro
Samochod obejrzal mechanik Toyoty i stwierdzil wyciek z ukladu kierowniczego. Nie jakis wielki ale ponoc mokro.
Jakie moga byc koszty naprawy, jest to cos co musi zniechecac.
Poza tym kontrolki blokad. Podobno po zapiecie swieca, a normalnie maja mrugac. Wiem ze ktos o tym napisal juz na forum ale nie moge znalezc. Wdziecznym za wskazowke. Poza tym auto w b.dobrym stanie wewnatrz i zewnatrz. Przeszlo szwedzki przeglad miesiac temu wiec malo prawdopodobne zeby mialo jakies wieksze problemy bo tu strasznie na to uczuleni.
pozdro
-
- Klubowicz
- Posty: 1889
- Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
- Auto: 4Runner
- Kontakt:
Re: Jaką toyotę kupić - Szwecja.
To ja mogę w jednym punkcie odpowiedzieć , po zapięciu blokad kontrolki powinny świecić , jak mrugają to znaczy że się nie zapięły .
PozdrawiaM
PozdrawiaM
Re: Jaką toyotę kupić - Szwecja.
Precyzując:
Kontrolki bokad migają przez ten okres czasu, jaki mija od włączenia włącznka blokad do chwili, kiedy blokada/y się rzeczywiście zapną. Czasem trwa to chwilkę, czasem trzeba ruszyć autem metr/dwa w przód czy tył. Ale generalnie migają jak został im wydany roazkaz załączenia, a jeszcze tego rozkazu nie wypełniły. Jak się zapną - palą się na stałe. W trakcie wyłączania blokad również migają póki się nie rozłączą. Zatem jeżeli ci te kontrolki się po chwili migania (miganie może trwać bradzo krótko lub wręcz wcale, jak od razu "zaskoczą ząbki") zapala na stałe - to zazwyczaj znak, że blokady działają. Bywają odwrotne problemy - tzn załączasz blokady, kontrolki zaczynają mrugać - i tak se mrugają bez końca. To znak, iż blokada/y nie załączają się. A to słabo - jeżeli nie uda się przeczyścić silniczków od załączania blokad (i trzeba je np wymienić) - to koszta rosną strasznie....
Z cieknąca przekładnią kierowniczą - typowy problem w 80tkach (o 100tkach nie wiem). Regenreacja tu u nas w Polsce mniej więcej od 600-1000zł (w zależności co poszło i ile trzeba podziałać - było na forum, poszukaj), używka podobnie (choć nie wiesz co kupujesz; moze się okazać, że stan podobny, bo to typowa usterka w 80-tkach), koszt nowej - nie wiem (ale dużo więcej - o ile jest; ja regenerowałem).
Pozdrawiam
Lecch(u)
Kontrolki bokad migają przez ten okres czasu, jaki mija od włączenia włącznka blokad do chwili, kiedy blokada/y się rzeczywiście zapną. Czasem trwa to chwilkę, czasem trzeba ruszyć autem metr/dwa w przód czy tył. Ale generalnie migają jak został im wydany roazkaz załączenia, a jeszcze tego rozkazu nie wypełniły. Jak się zapną - palą się na stałe. W trakcie wyłączania blokad również migają póki się nie rozłączą. Zatem jeżeli ci te kontrolki się po chwili migania (miganie może trwać bradzo krótko lub wręcz wcale, jak od razu "zaskoczą ząbki") zapala na stałe - to zazwyczaj znak, że blokady działają. Bywają odwrotne problemy - tzn załączasz blokady, kontrolki zaczynają mrugać - i tak se mrugają bez końca. To znak, iż blokada/y nie załączają się. A to słabo - jeżeli nie uda się przeczyścić silniczków od załączania blokad (i trzeba je np wymienić) - to koszta rosną strasznie....
Z cieknąca przekładnią kierowniczą - typowy problem w 80tkach (o 100tkach nie wiem). Regenreacja tu u nas w Polsce mniej więcej od 600-1000zł (w zależności co poszło i ile trzeba podziałać - było na forum, poszukaj), używka podobnie (choć nie wiesz co kupujesz; moze się okazać, że stan podobny, bo to typowa usterka w 80-tkach), koszt nowej - nie wiem (ale dużo więcej - o ile jest; ja regenerowałem).
Pozdrawiam
Lecch(u)