J90 D4D czy MITSUBISHI PAJERO 3,2 DiD
Moderator: luk4s7
J90 D4D czy MITSUBISHI PAJERO 3,2 DiD
No i koledzy mam dylemat....
Poszukuje j90 od 2001 do 2002 roku z tym silnikiem już D4D... i jako tako to nie widziałem nic ładnego i pewnego do kupna....
i teraz w sumie wpadłem może Mitsubishi Pajero 3,2 DiD??
Co sądzicie o czymś takim??
http://allegro.pl/show_item.php?item=809697181
lub
http://otomoto.pl/mitsubishi-pajero-C10121135.html
http://otomoto.pl/mitsubishi-pajero-3-2 ... 16805.html
te 90 albo za stare albo nie prawdziwy przebieg lub bite;/ przedział cenowy do 40 tysięcy
Samochód ten ma mi służyć głównie po mieście.... i w trasie... czasami szuterek.... na teren mam przygotowaną KZJ70....
Czekam koledzy poradę....
Może mi wybijecie pomysł z głowy kupna mitsu??:)
Poszukuje j90 od 2001 do 2002 roku z tym silnikiem już D4D... i jako tako to nie widziałem nic ładnego i pewnego do kupna....
i teraz w sumie wpadłem może Mitsubishi Pajero 3,2 DiD??
Co sądzicie o czymś takim??
http://allegro.pl/show_item.php?item=809697181
lub
http://otomoto.pl/mitsubishi-pajero-C10121135.html
http://otomoto.pl/mitsubishi-pajero-3-2 ... 16805.html
te 90 albo za stare albo nie prawdziwy przebieg lub bite;/ przedział cenowy do 40 tysięcy
Samochód ten ma mi służyć głównie po mieście.... i w trasie... czasami szuterek.... na teren mam przygotowaną KZJ70....
Czekam koledzy poradę....
Może mi wybijecie pomysł z głowy kupna mitsu??:)
- francek
- Klubowicz
- Posty: 1240
- Rejestracja: 10 mar 2009, 13:51
- Auto: Hilary - SpecHilux 2.4td, Gienryk - Nissan Patrol Y60 TD42, Pingwin- Nissan Patrol Y61 ZD30, Teściu- Nissan Terrano 2.7td
- Kontakt:
Re: J90 D4D czy MITSUBISHI PAJERO 3,2 DiD
Wybiją To akurat jest niezbyt udany model tego pojazdu. To już chyba lepiej Pajerko III generacji.
A d4d tylko z pierwszego okresu produkcji
A w ogóle Ravka to fajny samochodzik jest na miasto
A d4d tylko z pierwszego okresu produkcji
A w ogóle Ravka to fajny samochodzik jest na miasto
Re: J90 D4D czy MITSUBISHI PAJERO 3,2 DiD
Chodzi mi tylko o samochód na ramie..... nic innego... a wiesz może co się w nim psuło??
Re: J90 D4D czy MITSUBISHI PAJERO 3,2 DiD
Pajero III nie ma ramy-konstrukcja samonośnaCobra pisze:Chodzi mi tylko o samochód na ramie.....
Re: J90 D4D czy MITSUBISHI PAJERO 3,2 DiD
Krótka Pojarka za 40 dychy z 2002 to już jest lekkie przegięcie. Podobno są problemy z tymi motorami - podobno -zasłyszana opinia. I automaty w tych modalch wymagają czułej opieki.
Może moja Zrobiona na cacy http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=820417946
Może moja Zrobiona na cacy http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=820417946
Re: J90 D4D czy MITSUBISHI PAJERO 3,2 DiD
W ostatnim AŚ4x4 jest artykuł o tym Pajero właśnie, o braku ramy i niezbyt udanych silnikach.
http://4x4.auto-swiat.pl/wydania,Mitsub ... 785,1.html
http://4x4.auto-swiat.pl/wydania,Mitsub ... 785,1.html
Ostatnio zmieniony 16 lis 2009, 17:33 przez Pyrka, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: J90 D4D czy MITSUBISHI PAJERO 3,2 DiD
Czyli dobrze słyszałem, myślałem kiedyś o takim aucie, ale się nawróciłem
Re: J90 D4D czy MITSUBISHI PAJERO 3,2 DiD
W ramach leczenia jedna z opinii użytkowników Pajero III:
"Kupa zlomu za kupe kasy. Zdecydowanie lepszy wybor to nowy Land Cruiser - i to pod kazdym wzgledem. cale szczescie auto jest na gwarancji i na firme, wiec koszty do zniesienia, ale gdyby nie to to auto jest dla bogatych naiwnych. Z zazdroscia spogladam na kazdego LandCruisera spotkanego na ulicy."
Reszta opinii tu: http://www.autocentrum.pl/oceny/mitsubishi/pajero/iii/
"Kupa zlomu za kupe kasy. Zdecydowanie lepszy wybor to nowy Land Cruiser - i to pod kazdym wzgledem. cale szczescie auto jest na gwarancji i na firme, wiec koszty do zniesienia, ale gdyby nie to to auto jest dla bogatych naiwnych. Z zazdroscia spogladam na kazdego LandCruisera spotkanego na ulicy."
Reszta opinii tu: http://www.autocentrum.pl/oceny/mitsubishi/pajero/iii/
Re: J90 D4D czy MITSUBISHI PAJERO 3,2 DiD
Opinie z autocentrum są pisane przez kogokolwiek, można się nimi podpierać, ale raczej jako ogółem, a nie jakimiś konkretnymi. Artykuł z Auto Świata to bubel, nie ma tam wymienionych większości bolączek tego samochodu. Pisałem o Pajero (dokładnie było to porównanie Pajero i LC 120) w dziale "Używane" do konkurencyjnego do AŚ tygodnika. Długo i rzetelnie szukałem informacji na temat usterkowości, kosztów utrzymania tego samochodu. I nic ciekawego z tego nie wynika. I oczywiście to Pajero jest konstrukcją samonośną.
Nie mogę teraz znaleźć tekstu na kompie, ani tej gazety, ale tak z pamięci:
-rozrząd jest na łańcuchu, wycierają się ślizgacze, potrafi hałasować, czasami całość do wymiany (nie tanio), a czasami nawet silnik, ponoć egzemplarze późniejsze nie mają już tej dolegliwości,
-zdarzają się problemy z automatami,
-DI-D pali 1,5-2 litry więcej niż D4-D,
-auto koroduje,
-padają przednie łożyska, trzeba wymieniać całe piasty (tutaj mogłem coś pokręcić, ale chyba to o to chodziło),
-była jakaś partia w Polsce egzemplarzy, w których padały turbiny jak muchy
-3.5 GDI to jakiś kiepski żart, co wiem z własnego doświadczenia, w mieście pali dwie dychy, nie jedzie specjalnie i nie da rady do niego założyć gazu,
-części są cholernie drogie, tylne amortyzatory w ASO kosztowały jak sprawdzałem mniej więcej tyle co miechy do do 120-ki na pneumatyce,
Plusy też są, po asfalcie jeździ troszkę pewniej niż 90-ka, zdecydowanie bardziej odporna na zużycie jest skórzana tapicerka, plastiki, obszycie kierownicy.
Jak bardzo chcesz to poszukam wszystkich informacji jakie zgromadziłem jak o tym pisałem.
Nie mogę teraz znaleźć tekstu na kompie, ani tej gazety, ale tak z pamięci:
-rozrząd jest na łańcuchu, wycierają się ślizgacze, potrafi hałasować, czasami całość do wymiany (nie tanio), a czasami nawet silnik, ponoć egzemplarze późniejsze nie mają już tej dolegliwości,
-zdarzają się problemy z automatami,
-DI-D pali 1,5-2 litry więcej niż D4-D,
-auto koroduje,
-padają przednie łożyska, trzeba wymieniać całe piasty (tutaj mogłem coś pokręcić, ale chyba to o to chodziło),
-była jakaś partia w Polsce egzemplarzy, w których padały turbiny jak muchy
-3.5 GDI to jakiś kiepski żart, co wiem z własnego doświadczenia, w mieście pali dwie dychy, nie jedzie specjalnie i nie da rady do niego założyć gazu,
-części są cholernie drogie, tylne amortyzatory w ASO kosztowały jak sprawdzałem mniej więcej tyle co miechy do do 120-ki na pneumatyce,
Plusy też są, po asfalcie jeździ troszkę pewniej niż 90-ka, zdecydowanie bardziej odporna na zużycie jest skórzana tapicerka, plastiki, obszycie kierownicy.
Jak bardzo chcesz to poszukam wszystkich informacji jakie zgromadziłem jak o tym pisałem.
Re: J90 D4D czy MITSUBISHI PAJERO 3,2 DiD
No to koledzy mi troche pomogliście... bo właśnie dzisiaj do ręki wpadła mi gazeta o Pajero... Sądziłem że ten silnik na łańcuchu będzie niezniszczalny jak w naszych 80tkach z tym silnikem 4,2...
Super rafi że pomogłeś
Tylko że 90-tek z tym D4D nie ma za dużo... A zależy mi na wersji krótkiej. Nie potrzebuje longa;)
jedyna 90 tka fajna jaką znalazłem to jest ta....
http://allegro.pl/show_item.php?item=812031604
Jeżeli się nie mylę to już kiedy u nas na forum widziałem na sprzedaż jakiś czas temu... Niby wszystko ok. facet pisze że bezwypadkowę... Więc dzwonie gadam wszystko ok... i coś mnie podkusiło żeby zapytać wprost... leżał na jakimś boku ?? tak leżał...
no właśnie tak wyszła bezwypadkowość tego autka.. czekam od 2 dni na zdjęcia przed przewrotką jak nie będą złe to pewnie kupie tego...
Co sądzicie??
Super rafi że pomogłeś
Tylko że 90-tek z tym D4D nie ma za dużo... A zależy mi na wersji krótkiej. Nie potrzebuje longa;)
jedyna 90 tka fajna jaką znalazłem to jest ta....
http://allegro.pl/show_item.php?item=812031604
Jeżeli się nie mylę to już kiedy u nas na forum widziałem na sprzedaż jakiś czas temu... Niby wszystko ok. facet pisze że bezwypadkowę... Więc dzwonie gadam wszystko ok... i coś mnie podkusiło żeby zapytać wprost... leżał na jakimś boku ?? tak leżał...
no właśnie tak wyszła bezwypadkowość tego autka.. czekam od 2 dni na zdjęcia przed przewrotką jak nie będą złe to pewnie kupie tego...
Co sądzicie??
Re: J90 D4D czy MITSUBISHI PAJERO 3,2 DiD
a właśnie zacytuje Auto Swiat 4x4 "Konstukcja została sprytnie przemyślana, oczywiście samonośnia, jednakże odnajdziemy elementy zintegrowanej ramy"?? Więc jak jest z tą ramą??
Jak nie ma ramy to gdzie miałbym z przodu zainstalować stalowy zderzak?/:D
Jak nie ma ramy to gdzie miałbym z przodu zainstalować stalowy zderzak?/:D
Re: J90 D4D czy MITSUBISHI PAJERO 3,2 DiD
Kiera obszyta skórą nie podobną do oryginału, dziury po petach w fotelach, brak znaczków D4D na błotnikach i na silniku... chyba już trochę ją sprzedaje, bo pamiętam te fotki fioletowe.Cobra pisze:No to koledzy mi troche pomogliście... bo właśnie dzisiaj do ręki wpadła mi gazeta o Pajero... Sądziłem że ten silnik na łańcuchu będzie niezniszczalny jak w naszych 80tkach z tym silnikem 4,2...
Super rafi że pomogłeś
Tylko że 90-tek z tym D4D nie ma za dużo... A zależy mi na wersji krótkiej. Nie potrzebuje longa;)
jedyna 90 tka fajna jaką znalazłem to jest ta....
http://allegro.pl/show_item.php?item=812031604
Jeżeli się nie mylę to już kiedy u nas na forum widziałem na sprzedaż jakiś czas temu... Niby wszystko ok. facet pisze że bezwypadkowę... Więc dzwonie gadam wszystko ok... i coś mnie podkusiło żeby zapytać wprost... leżał na jakimś boku ?? tak leżał...
no właśnie tak wyszła bezwypadkowość tego autka.. czekam od 2 dni na zdjęcia przed przewrotką jak nie będą złe to pewnie kupie tego...
Co sądzicie??
Re: J90 D4D czy MITSUBISHI PAJERO 3,2 DiD
No nie ma ramy i już. Są tylko tak przetłoczone profile w nadwoziu, że niby imitują ramę.Cobra pisze:a właśnie zacytuje Auto Swiat 4x4 "Konstukcja została sprytnie przemyślana, oczywiście samonośnia, jednakże odnajdziemy elementy zintegrowanej ramy"?? Więc jak jest z tą ramą??
Jak nie ma ramy to gdzie miałbym z przodu zainstalować stalowy zderzak?/:D
Z motaniem tego auta jost troche więcej zabawy i kosztów. Zresztą co się martwisz, przecież chcesz go do miasta.
- francek
- Klubowicz
- Posty: 1240
- Rejestracja: 10 mar 2009, 13:51
- Auto: Hilary - SpecHilux 2.4td, Gienryk - Nissan Patrol Y60 TD42, Pingwin- Nissan Patrol Y61 ZD30, Teściu- Nissan Terrano 2.7td
- Kontakt:
Re: J90 D4D czy MITSUBISHI PAJERO 3,2 DiD
Sorry ale to bełkot fanatyka z drugiej strony.Pyrka pisze:W ramach leczenia jedna z opinii użytkowników Pajero III:
"Kupa zlomu za kupe kasy. Zdecydowanie lepszy wybor to nowy Land Cruiser - i to pod kazdym wzgledem. cale szczescie auto jest na gwarancji i na firme, wiec koszty do zniesienia, ale gdyby nie to to auto jest dla bogatych naiwnych. Z zazdroscia spogladam na kazdego LandCruisera spotkanego na ulicy."
Reszta opinii tu: http://www.autocentrum.pl/oceny/mitsubishi/pajero/iii/
Toyka też się je...e tyle, że naprawa tego wytworu w tej krainie to o wiele poważniejszy wydatek niż naprawa Mitsu czy Nissana.
Mity o niezniszczalności silników 4.2 td Toyoty może Wam rozwiązać np. jeden z Tutejszych Klubowiczów. Ja Was proszę bez fanatyzmu Rzeczowe opinie mają sens, te podszyte kultem, śliną i fanatyzmem niestety nie.
Kolega pytał o Pajero 3.2 Did dostał w miarę konkretną odpowiedź.
Pisanie przy tym o niezajebliwości Toyoty jest śmieszne
Mi np. ostatnio podoba się wątek o automatycznych skrzyniach biegów w 100-kach
Też takie bezawaryjne jak 80-tka
Re: J90 D4D czy MITSUBISHI PAJERO 3,2 DiD
Ta 90 z linka wygląda bardzo średnio, ten fotel, kierownica, pedały to jakoś się kłócą jak dla mnie z podanym przebiegiem.