95 vs 120 vs 150
: 15 wrz 2021, 19:46
Cześć!
Trochę prowokujący temat, ale nie pozbawiony sensu. 95tkę miałem kilka lat, znam auto od podszewki. Za 1,5 roku kończę spłacać leasing na obecne autko to powoli się rozglądam za tym, co potem . I tak sobie ubzdurałem, że se kupię 120stkę. Ma to być auto rodzinne, bez szpeju, maksymalnie at, czasem jakaś wycieczka piknikowa, może jakieś objazdówki po Bałkanach. Bez napinki. No i tak patrzę, że te fajniejsze 120stki to już kręcą się w pobliżu najtańszych 150tek. Autko będzie brane oczywiście w leasing, wiec może warto rozbić dodatkową świnkę skarbonkę. W związku z tym krótkie pytania:
- jaka jest różnica w komforcie 120 vs 150? 95 podobno przepaść do 120, to już wiem?
- jak z awaryjnością 150 względem 120?
- Czy jest coś, co przemawiam za 150?
Trochę prowokujący temat, ale nie pozbawiony sensu. 95tkę miałem kilka lat, znam auto od podszewki. Za 1,5 roku kończę spłacać leasing na obecne autko to powoli się rozglądam za tym, co potem . I tak sobie ubzdurałem, że se kupię 120stkę. Ma to być auto rodzinne, bez szpeju, maksymalnie at, czasem jakaś wycieczka piknikowa, może jakieś objazdówki po Bałkanach. Bez napinki. No i tak patrzę, że te fajniejsze 120stki to już kręcą się w pobliżu najtańszych 150tek. Autko będzie brane oczywiście w leasing, wiec może warto rozbić dodatkową świnkę skarbonkę. W związku z tym krótkie pytania:
- jaka jest różnica w komforcie 120 vs 150? 95 podobno przepaść do 120, to już wiem?
- jak z awaryjnością 150 względem 120?
- Czy jest coś, co przemawiam za 150?