Cześć!
ile może być warta Toyota HZJ76L-RKMRS rocznik 2014, 4.2D, przebieg ok.130tys. km, bez modyfikacji, normalne ślady użytkowania.
Chciałbym wiedzieć z jakim budżetem muszę się liczyć.
Dzięki za sugestie!
HZJ76L 2014 za ile?
Moderator: luk4s7
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: HZJ76L 2014 za ile?
Ja bym strzelał 80 tysięcy. Ale na Twoim miejscu szukałbym z silnikiem v8 VDJ. HZJ trochę odstaje od dziesiejszych standardów ruchu drogowego (czytaj ciężko się w ogóle włączyć do ruchu). Oczywiscie posiadacze samochodów które mają szalone 100 KM i mniej sie pewnie nie zgodzą. Ale od auta za taka cene wymaga sie troche wiecej.
Re: HZJ76L 2014 za ile?
Pytanie jaka, z czym, jaki przebieg, pochodzenie itp. Bez tego to takie troche zyczeniowe. Wejdz sobie na mobile.de albo napisz do transautomobile.
PS ja tam sie wlaczam normalnie do ruchu hzj, pokonuje europe i jest ok. Oczywiscie to nie vdj ale na wyjazdach sie nie spinam, a jak chce sie spieszyc to mam inne auta
PS ja tam sie wlaczam normalnie do ruchu hzj, pokonuje europe i jest ok. Oczywiscie to nie vdj ale na wyjazdach sie nie spinam, a jak chce sie spieszyc to mam inne auta
Re: HZJ76L 2014 za ile?
Na mobile.de brak obecnie używanych HZJ.can pisze: ↑10 wrz 2020, 17:38Pytanie jaka, z czym, jaki przebieg, pochodzenie itp. Bez tego to takie troche zyczeniowe. Wejdz sobie na mobile.de albo napisz do transautomobile.
PS ja tam sie wlaczam normalnie do ruchu hzj, pokonuje europe i jest ok. Oczywiscie to nie vdj ale na wyjazdach sie nie spinam, a jak chce sie spieszyc to mam inne auta
Ten konkretny model jest na licytacji za granicą, mam tylko zdjęcia, przebieg (podałem w pierwszym poście), nume VIN, informacje że jeździ, hamuje i skręca . Był zarejestrowany w Szwajcarii. Wygląda na auto flotowe (piękny biały kolor).
Re: HZJ76L 2014 za ile?
https://www.reezocar.com/en/occasion/an ... 68269.html za 29950€ + akcyza 18% bo pow 4l
https://m.mobile.de/auto-inserat/toyot ... ml?ref=srp Mobile-oczywiscie ze jest; z transautomobile ale na export za 31k€ nowka. Czyli + clo + vat + akcyza I wez to zarejestruj w ue.
A na deser podlubana z 2012 z 82kkm za 68k€, tez z mobile: https://m.mobile.de/auto-inserat/toyota ... l?ref=srp
https://m.mobile.de/auto-inserat/toyot ... ml?ref=srp Mobile-oczywiscie ze jest; z transautomobile ale na export za 31k€ nowka. Czyli + clo + vat + akcyza I wez to zarejestruj w ue.
A na deser podlubana z 2012 z 82kkm za 68k€, tez z mobile: https://m.mobile.de/auto-inserat/toyota ... l?ref=srp
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2518
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: HZJ76L 2014 za ile?
ta ostatnia jest jakoś przedłużana - ciekawe jak to pomotali
Re: HZJ76L 2014 za ile?
Hmmm. Pozwolę się nie zgodzić. Akurat 1HZ do tego resoraka pasuje bardziej niż ten V8. To moja subiektywna ocena oczywiście. Jeżdżę na codzień i w trasy i włączenie się do ruchu nie stanowi najmniejszego problemu choć rakieta to nie jest. Osobiście bym się nie zamienił na VDJ ale co kto lubisebastian44 pisze: ↑10 wrz 2020, 12:26Ja bym strzelał 80 tysięcy. Ale na Twoim miejscu szukałbym z silnikiem v8 VDJ. HZJ trochę odstaje od dziesiejszych standardów ruchu drogowego (czytaj ciężko się w ogóle włączyć do ruchu). Oczywiscie posiadacze samochodów które mają szalone 100 KM i mniej sie pewnie nie zgodzą. Ale od auta za taka cene wymaga sie troche wiecej.