Ja nie mam tak pięknych fotek jak Kylon bo robię tylko telefonem ale... coś tam na nich widać.
Dla odmiany zrobię reklamę Toyocie Łódź z ul.Brzezińskiej. Dostałem od nich kluczyk i życzyli powodzenia. Miłe.
Napiszę może więcej jeszcze jutro, a póki co na gorąco oceniam auto bardzo dobrze. Jest bardzo przyjemne wnętrze, wszystko miękkie i pod ręką. Zdecydowanie jak w fajnej osobówce. Można by wręcz powiedzieć że trochę sportowo. Ma się wrażenie otaczania i bliskości wszystkiego dookoła.
Genialne są fotele! Jednak jak dla mnie (188cm) trochę zbyt wysoko umieszczone. Mimo obniżenia na maksa miałem wrażenie siedzenia nad zegarami a nie naprzeciw ich (siedzę za kierownicą prawidłowo, a na pewno nie leżę jak co niektórzy). Porównuję do pozycji w LC J15. W tym drugim siedzi się bliżej podłogi samochodu po maksymalnym obniżaniu fotela. Pewnie jak ktoś niższy to ma to mniejsze znaczenie. Daje to jednak świetną widoczność dookoła poza tyłem. Tylna szyba dość mała. Ale to mało istotne.
Hybryda 218KM jeździ genialnie! Przyspiesza natychmiast przy każdej prędkości. Jechałem maks 160km/h bo na tyle pozwalał ruch na autostradzie. Po prostu śmig i jedziemy szybciej niż dozwolone. Elastyczność tak samo na wielki plus! Wciskam gaz i rwie do przodu. Nie wyje. Głośniej jest dopiero przy większych prędkościach. Ale to wiatr raczej. Wiało dziś dość znacznie. Słuchać w każdym razie szum powietrza. Poniżej 100km/h zupełnie cicho.
Zawieszenie jest komfortowe i sprężyste. Czy to szybka jazda po autostradzie czy zimowe dziury bocznych dróg czy wreszcie płyty betonowe drogi wśród pól - nic nie stuka, nie trzeszczy, jest miękko i komfortowo.
Ustawienia Eco i Sport się wyraźnie od siebie różnią. W tym drugim usztywniania się wyraźnie układ kierowniczy. No i zmieniają kolorki na desce ale to bajer.
Genialne jest audio JBL! Najlepiej to słychać przy większej głośności. Warte dopłaty jak ktoś lubi dobrą muzykę.
Okno dachowe bym sobie darował. No ale to ja. Nic moim zdaniem nie wnosi.
Dużo miejsca w środku. Usiadłem za sobą i mogę spokojnie założyć nogę na nogę. Bagażnik wielki choć szczerze to tam nie zajrzałem tym razem.
Multimedia też fajne. Działa to szybko (w porównaniu do J15 to poprawa o 500%) i sprawnie.
Próbowałem ładowarki indukcyjnej ale coś nie chciała gadać z moim sprzętem. Niby zaczynała lądować ale za kilkanaście sekund przestawała. Może dlatego że mam blachę (jak Grucha z Chłopaki nie płaczą
) wsadzoną do pokrowca na telefon aby się trzymał uchwytu magnetycznego. Nie chciało mi się wyjmować jej dla testów. Zakładam że działa. Też fajne. Przydatne.
Podoba mi się też czarna podsufitka. Nie wiem czemu to taka awangarda teraz. Moim zdaniem bardziej praktyczne to niż jasna. Odporniejsza na dziecięce paluchy.
Dźwignia zmiany biegów wreszcie jak w normalnym aucie a nie jakiś dżojstik od Atari. Normalnie P R N D i sekwencja + oraz - . Przydatny jest automatyczny ręczny który sam się zaciąga po wbiciu pozycji P.
No i się tak rozpisałem że chyba już mi wiele nie zostanie do dodania...
Ogólnie brałbym gdyby... jeszcze miała reduktor i mogła pociągnąć większą przyczepę. Że nie ma to muszę się dalej męczyć w LC