J95 czy J120
: 25 sty 2013, 02:07
Witam
czytam forum od paru godzin dużo się dowiedziałem, ale odpowiedzi na moje najważniejsze pytanie nie znalazłem, jeśli takowy temat już jest to proszę o najwyższy wymiar kary i przejażdżkę po lesie na sznurku za LC
Do rzeczy:
Potrzebuje auta dużego, wygodnego i niezawodnego.
Jazda:
Asfalt(80%)
Polne drogi które zimą i wiosną często nie są przejezdne dla osobówek(20%)
Teren zabudowany/poza terenem zabudowanym(40%/60%)
Dłuższe trasy(10%)
Autostrady i drogi ekspresowe(20%)
Samochód będzie się musiał czasami(2-5%) zmierzyć z bardzo ciężką przyczepą, cięższą niż dowód rejestracyjny pozwala, 3 tony nie będą przesadą. Silnik koniecznie diesel, skrzynia koniecznie manualna.
Wiek ma znaczenie niestety albo stety ma być to auto z tego wieku czyli 2 z przodu.
Słuchając opinii i czytając co google na ekran przyniesie postanowiłem, że najlepszym rozwiązaniem będzie LC.
Tylko zastanawiam się nad modelem...
Budżet jest ~50 tys. na początku miało być do 40, ale w razie potrzeby i 55 przejdzie(co nie zmienia faktu, że im mniej tym lepiej )
który model polecalibyście do w/w czynności? Czy da się znaleźć w tych pieniądzach ładne J120 i czy nada się ono do tego? Czy może lepiej wyszukać jakieś bardzo zadbane J95, włożyć parę zł w dodatki i nie pchać się w nowoczesność.
Czy z Toyotami jest jak z innymi markami np. audi czy mercedes im nowsze tym gorsze(jak ktoś ma zadbane 20 letnie auto to jest w lepszej sytuacji niż ten co ma nowe ). Rynek aut zmierza w taką stronę że boje się nowszych samochodów
proszę o wasze opinie, na pewno będę się nimi mocno sugerował. Tak więc w miarę prawdę niż chwalenie swego mimo, że się nie zna cudzego
pozdrawiam
czytam forum od paru godzin dużo się dowiedziałem, ale odpowiedzi na moje najważniejsze pytanie nie znalazłem, jeśli takowy temat już jest to proszę o najwyższy wymiar kary i przejażdżkę po lesie na sznurku za LC
Do rzeczy:
Potrzebuje auta dużego, wygodnego i niezawodnego.
Jazda:
Asfalt(80%)
Polne drogi które zimą i wiosną często nie są przejezdne dla osobówek(20%)
Teren zabudowany/poza terenem zabudowanym(40%/60%)
Dłuższe trasy(10%)
Autostrady i drogi ekspresowe(20%)
Samochód będzie się musiał czasami(2-5%) zmierzyć z bardzo ciężką przyczepą, cięższą niż dowód rejestracyjny pozwala, 3 tony nie będą przesadą. Silnik koniecznie diesel, skrzynia koniecznie manualna.
Wiek ma znaczenie niestety albo stety ma być to auto z tego wieku czyli 2 z przodu.
Słuchając opinii i czytając co google na ekran przyniesie postanowiłem, że najlepszym rozwiązaniem będzie LC.
Tylko zastanawiam się nad modelem...
Budżet jest ~50 tys. na początku miało być do 40, ale w razie potrzeby i 55 przejdzie(co nie zmienia faktu, że im mniej tym lepiej )
który model polecalibyście do w/w czynności? Czy da się znaleźć w tych pieniądzach ładne J120 i czy nada się ono do tego? Czy może lepiej wyszukać jakieś bardzo zadbane J95, włożyć parę zł w dodatki i nie pchać się w nowoczesność.
Czy z Toyotami jest jak z innymi markami np. audi czy mercedes im nowsze tym gorsze(jak ktoś ma zadbane 20 letnie auto to jest w lepszej sytuacji niż ten co ma nowe ). Rynek aut zmierza w taką stronę że boje się nowszych samochodów
proszę o wasze opinie, na pewno będę się nimi mocno sugerował. Tak więc w miarę prawdę niż chwalenie swego mimo, że się nie zna cudzego
pozdrawiam