wyleczyłeś mniekylon pisze:Jej wygląd tak zniechęcił, że nie interesował już nas stan techniczny. Biorąc pod uwagę patenty narozkładane pod maską w celu odpalenia to raczej nie była igła . Samochód wart jest 4 tysięcy, a nie 14 .
dzięki
Moderator: luk4s7
wyleczyłeś mniekylon pisze:Jej wygląd tak zniechęcił, że nie interesował już nas stan techniczny. Biorąc pod uwagę patenty narozkładane pod maską w celu odpalenia to raczej nie była igła . Samochód wart jest 4 tysięcy, a nie 14 .
przebieg na poziomie 170 kkm to przebieg ŻADENkylon pisze:Przebieg nie taki tragiczny. Oby prawdziwy był.
Samochód bardziej miałby mieć charakter wyprawowy niż przeprawowy. Myślałem kiedyś o Patrolu Gr jednak przeglądając fora doszedłem do wniosku, że LC będzie w moim przypadku kompromisem pomiędzy komfortem użytkowania prawie na co dzień, zdolonściami terenowymi i niezawodnością. Topić w błocie raczej go nie będę, ale piaskownie i lżejsze tory off chętnie odwiedzę. Może kiedyś w końcu uda mi się zebrać "ekipę" na wyprawę do Maroka. Dodatkowo świetnie mógłby się nadać do "przestawiania" przyczepy 3 tonowej gdy tacho blokuje ciężarowego.HunterR32 pisze:Sory ze sie wtrace ale mysle ze zakup 3d 120-stki jest nietrafiony, mozna dociekac ze jesli chcesz kupic auto 3d to chodzi ci o jazde glownie w terenie a 120 raczej sie do tego nienadaje chyba ze sie myle i wiecej bedziesz jezdzil po czarnym to przepraszam za moja wypowiedz
a w czym sa lepsze ?HunterR32 pisze:jestem innego zdania te pozniejsze 3.0 td sa lepsze a szczegolnie z GU4, co do 3d to na wyprwy tez wydaje mi sie ze jest niezadobra z racji ograniczonego miejsca natomiast do jazdy w terenie jest lepsza od 5d i nie ma co tu dyskutowac gabaryty tego auta mowia same za siebie, zwisy itp. masz wiecej mozliwosci