120 czy 95?
Moderator: luk4s7
120 czy 95?
Ciezko kupic dobra j95 i zaczalem sie zastanawiac, czy nie dolozyc do j120.
W zalozeniu samochod do turystyki bez topienia itp.
Na jednym z zagranicznych forow wyczytalem, ze j120 ma mniejszy "ground clearance" a z danych wynika takze, ze mniejszy bagaznik a mi zalezy na jednym i drugim (oczywiscie wiekszym).
Nie bijcie prosze i powiedzcie, ktory z tych modeli jest bardziej pakowny (takze tylna kanapa) i dzielny w terenie (seryjnie)
Z gory dzieki,
Stefek.
W zalozeniu samochod do turystyki bez topienia itp.
Na jednym z zagranicznych forow wyczytalem, ze j120 ma mniejszy "ground clearance" a z danych wynika takze, ze mniejszy bagaznik a mi zalezy na jednym i drugim (oczywiscie wiekszym).
Nie bijcie prosze i powiedzcie, ktory z tych modeli jest bardziej pakowny (takze tylna kanapa) i dzielny w terenie (seryjnie)
Z gory dzieki,
Stefek.
Re: 120 czy 95?
Oba równie dobre w terenie. 120 ma poprawionych wiele mankamentów 95.
Jeśli masz kasę to dołóż do 120.
Jeśli masz kasę to dołóż do 120.
Re: 120 czy 95?
Przeczytalem dzial J12 (wczesniej J9) i nieco mnie przerazily opinie o J12 z przebiegami 300 tys.
"Potwierdzam opinie powyżej. Nie wiem ile miałbyś za niego zapłacić - ale tak czy siak musisz mieć luźne 30 tyś w razie 'W'."
O J9 tak strasznych opinii nie znalazlem.
Czy w takim razie koszty ekspolatacji J9 sa mniejsze? (silnik D4D)
"Potwierdzam opinie powyżej. Nie wiem ile miałbyś za niego zapłacić - ale tak czy siak musisz mieć luźne 30 tyś w razie 'W'."
O J9 tak strasznych opinii nie znalazlem.
Czy w takim razie koszty ekspolatacji J9 sa mniejsze? (silnik D4D)
Re: 120 czy 95?
Są bardzo zbliżone. Każdy z modeli miał swoje mankamenty. Do j12 jest więcej części używanych i łatwiej znaleźć niezmęczony samochód.
Re: 120 czy 95?
szukaj w benzynie wtedy czesc kosztów z drogim remontem silnika d4d odpadnie.
zawieszenie i reszta podobnie.
pawel
zawieszenie i reszta podobnie.
pawel
Re: 120 czy 95?
Miałem ten sam dylemat i też szukałem samochodu na wycieczki z rodziną. Ja wybrałem 120 i naprawdę nie żałuję , nowoczesna sylwetka w terenie wszędzie da rady /no chyba że ktoś chce się nią topić w błocie/ bagażnik dla 4 osobowej rodziny w zupełności wystarcza nawet na długie wycieczki . tak że gorąco polecam 120 a i mam dizla ale bez przesady to przecie toyota
Re: 120 czy 95?
Mnie przerażają opinie aut 10-cio letnich z przebiegiem 100tyś.Stefek pisze:Przeczytalem dzial J12 (wczesniej J9) i nieco mnie przerazily opinie o J12 z przebiegami 300 tys.
Potwierdzam luźne 30tys.dobrze mieć bez wzglu na "W" Np.na allegro jest J120 z 2007 roku,z przebiegiem 130tyś. za 29900Stefek pisze:"Potwierdzam opinie powyżej. Nie wiem ile miałbyś za niego zapłacić - ale tak czy siak musisz mieć luźne 30 tyś w razie 'W'."
Tu masz opinie najbardziej wiary godną,użytkownika 90,który pisze obiektywnie,a nie moje jest mojsze piszę to ja użytkownik 120 z 2009 roku z przebiegiem 230tys.zadowolony zresztąStefek pisze:O J9 tak strasznych opinii nie znalazlem.
Tuco pisze:Są bardzo zbliżone. Każdy z modeli miał swoje mankamenty. Do j12 jest więcej części używanych i łatwiej znaleźć niezmęczony samochód.
Jak mówi stare przysłowie; 'Jak dbasz tak masz' Każde auto się psuje z tym że 70% na wyraźne życzenie kierownikaStefek pisze:Czy w takim razie koszty ekspolatacji J9 sa mniejsze? (silnik D4D)
Troszkę z ale całkiem serio.Sławek pisze:ale bez przesady to przecie toyota
Dobrego zakupu życzę i wytrwałości w poszukiwaniach.Szukaj auta z polskiego salonu dużo mniejsze szanse na rozczarowanie,choć kasa większa.
na
Re: 120 czy 95?
Bardzo dziekuje wszystkim za pomoc.
120ka juz stoi przed domem
Stefek
120ka juz stoi przed domem
Stefek
Re: 120 czy 95?
i super wybór . może jakieś zdjęcia i konkrety
Re: 120 czy 95?
D4D salon PL od pierwszego wlasciciela. Jest kilka rzeczy do zrobienia, ale byla serwisowana na biezaco. Jedna sam dodalem urywajac szpilke kola zapasowego. A prawie sie udalo. Dwie odkrecilem a trzecia sruba, mimo, ze juz sie krecila, musiala sie urwac.
J120 w porownaniu z j95, ktore sprawdzalem, prowadzi sie znacznie lepiej. Nie buja sie. Oczywiscie moze to byc kwestia konkretnych egzemplarzy a nie modelu.
J120 w porownaniu z j95, ktore sprawdzalem, prowadzi sie znacznie lepiej. Nie buja sie. Oczywiscie moze to byc kwestia konkretnych egzemplarzy a nie modelu.
Re: 120 czy 95?
też miałem dylemat którą wybrać ale dla mnie po przejechaniu się zdecydowanie wygrała 120
Re: 120 czy 95?
Nie patrz ktora sie lepiej buja kwestia czego chcesz od auta. W kazde z nich musisz cos wlozyc, tylko pytanie czy bedziesz jezdzil pod disco czy w pole
Re: 120 czy 95?
Pod disco a potem w pole;-)
Jedynym minusem J120 jest zbyt nowoczesny wyglad (jak dla mnie), ale jakos sie przyzwyczaje
A i nie ma w tylnej klapie zamka na kluczyk. Jak padnie centralny, to moze byc problem z otwarciem lub zablokowaniem drzwi Pogrzebie w necie moze ktos dorabial klamke od srodka.
Jedynym minusem J120 jest zbyt nowoczesny wyglad (jak dla mnie), ale jakos sie przyzwyczaje
A i nie ma w tylnej klapie zamka na kluczyk. Jak padnie centralny, to moze byc problem z otwarciem lub zablokowaniem drzwi Pogrzebie w necie moze ktos dorabial klamke od srodka.
Re: 120 czy 95?
zapomnij o tym. Ja mam 9, zamek w klapie dawno padl Poki co zyje