hilux by PROSYSTEM :)
Moderator: luk4s7
Re: hilux by PROSYSTEM :)
a tu troszke inaczej, zarwany lód pod hilem, poszukiwania tablicy rejestracyjnej
Re: hilux by PROSYSTEM :)
maly i szybki opis
- amorki od niedawna LOVELLS wczesniej IRONMAN
- amorek skretu OME
- resory IRONMAN ( byly to i sa) wzmocnione ( orginaly popekaly szybko)
- lift okolo 2"
- przedni zderzak pospawany z rur ( robiony wlasnorecznie)
- rury na pace robione wlasnorecznie wraz z oswietleniem
- snorkel jeszcze lezy ale niedlugo zamontuje
- silnik D4D wg dowodu rejestracyjnego 94 KW lecz tylko na stronach USA znalazlem takowa moc silnika w polskich katalogach brak tej wersji lub i moze bardziej prawdopodobne blad w dowodzie rej.
- fabryczna blokada tylniego mostu ( jeszcze niesprawna)
- amorki od niedawna LOVELLS wczesniej IRONMAN
- amorek skretu OME
- resory IRONMAN ( byly to i sa) wzmocnione ( orginaly popekaly szybko)
- lift okolo 2"
- przedni zderzak pospawany z rur ( robiony wlasnorecznie)
- rury na pace robione wlasnorecznie wraz z oswietleniem
- snorkel jeszcze lezy ale niedlugo zamontuje
- silnik D4D wg dowodu rejestracyjnego 94 KW lecz tylko na stronach USA znalazlem takowa moc silnika w polskich katalogach brak tej wersji lub i moze bardziej prawdopodobne blad w dowodzie rej.
- fabryczna blokada tylniego mostu ( jeszcze niesprawna)
Re: hilux by PROSYSTEM :)
Ładny, ładny,prosystem pisze:maly i szybki opis
- amorki od niedawna LOVELLS wczesniej IRONMAN
- amorek skretu OME
- resory IRONMAN ( byly to i sa) wzmocnione ( orginaly popekaly szybko)
- lift okolo 2"
- przedni zderzak pospawany z rur ( robiony wlasnorecznie)
- rury na pace robione wlasnorecznie wraz z oswietleniem
- snorkel jeszcze lezy ale niedlugo zamontuje
- silnik D4D wg dowodu rejestracyjnego 94 KW lecz tylko na stronach USA znalazlem takowa moc silnika w polskich katalogach brak tej wersji lub i moze bardziej prawdopodobne blad w dowodzie rej.
- fabryczna blokada tylniego mostu ( jeszcze niesprawna)
a z tym silnikiem to jakaś skucha - wychodzi 127KM, więc raczej niebywały model, zakładam, że pojemność 2,5?
Re: hilux by PROSYSTEM :)
tak pojemnosc 2,5 i znalazlem takowego o takiej mocy na stronach USA ale wydaje mi sie ze to jednak blad w dowodzie rejestracyjnym z ta moca.
opis cd
- poszerzony 38mm na strone
- oponki BF Mud Terrain 31x10,5x15
- progi rurowe przyspawane do ramy
opis cd
- poszerzony 38mm na strone
- oponki BF Mud Terrain 31x10,5x15
- progi rurowe przyspawane do ramy
Re: hilux by PROSYSTEM :)
no to masz albo 102 albo 125 KM, raczej 102 bo 120 ma już intercooler na górze
a powiedz mi - fele to mają jakie ET? - 0 czy ujemne?
a powiedz mi - fele to mają jakie ET? - 0 czy ujemne?
Re: hilux by PROSYSTEM :)
sorry - 102 albo 120, nie było silnika 125...Kwieczor pisze:no to masz albo 102 albo 125 KM, raczej 102 bo 120 ma już intercooler na górze
a powiedz mi - fele to mają jakie ET? - 0 czy ujemne?
Re: hilux by PROSYSTEM :)
felgi standardowe + dystansy 38mm
Re: hilux by PROSYSTEM :)
ogolnie zakupilem go na firme bo ma homologacje i glownie o to chodzilo a ze pickupy zawsze mi sie podobaly to padlo na nigo. duzym problemem bylo znalezienie go ale udalo sie. pozniej zaczely sie modernizacje i latanie po terenie i sie zaczelo. najpierw jako 100% laik zakupilem amorki ironmana i myslalem ze bedzie ok i tez mi sie tak wydawalo. lecz im wiecej czlowiek sie naczytal i pojezdzil zaczelo brakowac roznych bajerow a i zawias zostal zmieniony na LOVELLSa. na ironie przod podskakiwal jak pilka na dziurach teraz autko idzie 110km/h na pooranych polach i nie sprawia to duzego problemu w utrzymaniu go. z ironmana zostaly jedynie resory bo to troszke kosztuje.
Re: hilux by PROSYSTEM :)
nastepnie beda malowane nadkola i felgi na czarny mat. nadkola lakierowane natomiast felgi na poczatek folia w sprayu plastdip. wszystkie emblematy a jest ich az 1 sztuka zmienia kolor na czarny mat. w wolnej chwili zabiore sie za niedzialajaca blokade tylnego mostu. w miedzyczasie skonczylo sie lozysko kola (tyl)
aaaa lustereczka chromowane tez zmiania kolor na czarny mat plastdip. jak sie spodoba to polakieruje wszystkie te elementy bo cos nie bardzo chce mi sie wierzzyc ze ta folia bedzie odporna na kamienie, galezie itd.
aaaa lustereczka chromowane tez zmiania kolor na czarny mat plastdip. jak sie spodoba to polakieruje wszystkie te elementy bo cos nie bardzo chce mi sie wierzzyc ze ta folia bedzie odporna na kamienie, galezie itd.
Re: hilux by PROSYSTEM :)
Nadkola możesz spróbować okleić folią, chyba że masz taniego lakiernika albo malujesz sam . Lusterka zdecydowanie oklejaj folią zamiast plastidipa bo to element najbardziej narażony na darcie gałęziami. Kup do tego folię wylewaną przynajmniej ze średniej półki bo to dosyć trudny element do oklejenia a folia wylewana jest łatwiejsza w nałożeniu.
Plastidip na kołach mam już prawie rok i z mojego doświadczenia na błoto, otoczaki i bardzo częste mycie pod ciśnieniem jest niewrażliwy, gałęzie i ostre kamienie to trochę inna sprawa ale tragedii też nie ma (ja do tej pory naprawiałem tylko raz na jednym kole co zajęło mi całe 5 minut ). Jak nie uprawiasz ekstremu to powinien być ok ale jak często latasz po krzakach to bardziej może się opłacać malowanie.
Plastidip na kołach mam już prawie rok i z mojego doświadczenia na błoto, otoczaki i bardzo częste mycie pod ciśnieniem jest niewrażliwy, gałęzie i ostre kamienie to trochę inna sprawa ale tragedii też nie ma (ja do tej pory naprawiałem tylko raz na jednym kole co zajęło mi całe 5 minut ). Jak nie uprawiasz ekstremu to powinien być ok ale jak często latasz po krzakach to bardziej może się opłacać malowanie.
Re: hilux by PROSYSTEM :)
liczyłem na posta maestro qberusa
Re: hilux by PROSYSTEM :)
ach troche czasu mnie nie bylo a i w miedzyczasie lozysko wymienialem i probowalem szukac zamiennika bez skutku. orginal jedynie NACHI w ASO za jedyne 560 zeta wraz z pierscieniami ustalajacymi. za malowanie zabiore sie jak czas pozwoli w najblizszym czasie. mialem zamiar nadkola siknac farba a fele i lusterka plastdipem. extremu nie uprawiam