Rybka - LJ70 na landrynke.

Opis naszych samochodów.

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
rybkabartek
Posty: 167
Rejestracja: 10 sty 2012, 20:59
Auto: LJ70
Kontakt:

Re: Rybka - LJ70 na landrynke.

Post autor: rybkabartek »

Porobię zdjęcia i pokażę.
Były reanimowane tj. boki w siedziskach zostały zastąpione naturalną skórą.
Oprócz tego fotele ostro prane , tapicerka była zdejmowana z obić i prana ręcznie w wannie.

Awatar użytkownika
rybkabartek
Posty: 167
Rejestracja: 10 sty 2012, 20:59
Auto: LJ70
Kontakt:

Re: Rybka - LJ70 na landrynke.

Post autor: rybkabartek »

Fotele wyprane, miejsca przetarte zastąpione skórą.

Obrazek

Awatar użytkownika
rybkabartek
Posty: 167
Rejestracja: 10 sty 2012, 20:59
Auto: LJ70
Kontakt:

Re: Rybka - LJ70 na landrynke.

Post autor: rybkabartek »

Auto w dniu dzisiejszym miało sesje zdjęciową razem ze swoją młodszą toyką.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
pc_bit
Posty: 80
Rejestracja: 27 gru 2013, 21:27
Auto: LJ70 90r 2L-T

Re: Rybka - LJ70 na landrynke.

Post autor: pc_bit »

Witam - stary super robotę odwaliłeś - nie ma co ... ja jestem dopiero na początku tej podróży i jedno pytanko tylko mam - powiedz mi koniecznie jakie masz felgi i oponki na tych zdjęciach bo są boskie ....

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8420
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: Rybka - LJ70 na landrynke.

Post autor: Rokfor32 »

Opony to maxxis mudzilla, 33/13,5-15. Mieszczą sie w fabrycznych poszerzeniach - więc fele nie większe jak 8" szerokości.

MaxLux
Klubowicz
Posty: 2890
Rejestracja: 05 kwie 2007, 11:01
Auto: GRJ120
Kontakt:

Re: Rybka - LJ70 na landrynke.

Post autor: MaxLux »

Ldn ladne - ale zrob cos z tymi tylnymi zderzakami bo wygladaja jak bez "dupy" :)

Awatar użytkownika
pc_bit
Posty: 80
Rejestracja: 27 gru 2013, 21:27
Auto: LJ70 90r 2L-T

Re: Rybka - LJ70 na landrynke.

Post autor: pc_bit »

Rokfor32 pisze:Opony to maxxis mudzilla, 33/13,5-15. Mieszczą sie w fabrycznych poszerzeniach - więc fele nie większe jak 8" szerokości.

dzięki za info. jestem w trakcie zmiany kapci i te zdecydowanie wezmę po rozwagę przy wymianie.

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8420
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: Rybka - LJ70 na landrynke.

Post autor: Rokfor32 »

Ja bym się zastanowił pięć razy. Raz ze jodełka to specyficzny wzór, nie wszędzie się sprawdza, a dwa - to diagonalna guma - ciężka i sztywna, przy lekkim aucie niekoniecznie działa jak trzeba.

Awatar użytkownika
MilitarniKris
Posty: 121
Rejestracja: 29 lis 2010, 09:46
Auto: LJ70 - CeJota
Kontakt:

Re: Rybka - LJ70 na landrynke.

Post autor: MilitarniKris »

WIdzę, że temat schodzi teraz na opony. Tak się składa, że też się rozglądam za MT 33x12,5r15, macie jakieś sugestie?
Mają dobrze robić w błocie ale i też dobrze by było w miarę bezpiecznie poruszać się po twardym. Obecnie mam 32x11,5r15 BFG KM1, felga 8", et-20, bieżnik 13mm.

MaxLux
Klubowicz
Posty: 2890
Rejestracja: 05 kwie 2007, 11:01
Auto: GRJ120
Kontakt:

Re: Rybka - LJ70 na landrynke.

Post autor: MaxLux »

jak MT do wszystkiego to stary dobry BFG 33x10,5 - mam doskonale porownanie w dwoch identycznych autach i 10,5 lepiej robi

12.5 lepiej wyglada ;)

Awatar użytkownika
pc_bit
Posty: 80
Rejestracja: 27 gru 2013, 21:27
Auto: LJ70 90r 2L-T

Re: Rybka - LJ70 na landrynke.

Post autor: pc_bit »

Rokfor32 pisze:Ja bym się zastanowił pięć razy. Raz ze jodełka to specyficzny wzór, nie wszędzie się sprawdza, a dwa - to diagonalna guma - ciężka i sztywna, przy lekkim aucie niekoniecznie działa jak trzeba.
Co masz na myśli że niekoniecznie działa jak trzeba ? :?:

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8420
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: Rybka - LJ70 na landrynke.

Post autor: Rokfor32 »

Nie ugina się - i nie rozkłada nacisku.A to oznacza, że zamiast trzymać się gleby jak gekon ściany - opona zagrzebuje sie do jądra ziemi.

jak ktoś jeździ tylko na simexach (czy tam ogólnie małych kapciach nabitych stale na kamień) - to nie poczuje różnicy. Ale jak ktoś już się naumie wykorzystywać bonusy oferowane przez większe opony dzięki dopasowaniu cisnienia do warunków jazdy - to to zjawisko co napisałem wcześniej o maxxisach cc - męczy i jest upierdliwe. Nie po to sie kupuje wielgachnego kapcia - żeby w piasku na plaży się auto zagrzebywało ... :wink:

W mojej RJ max co przy maxxisach było powietrza - to jakieś 1,0 na czarne (coby troche spalanie zmniejszyć - przy większym ciśnieniu i masie tej opony amory nie wyrabiały), a na szutry i lekki teren 0,5. Przy cięższym terenie 0,2, ale na śniegu (głębokim) nie dało się tak wypuścić powietrza - żeby opona zachowywała się prawidłowo. Za sztywna.

Awatar użytkownika
pc_bit
Posty: 80
Rejestracja: 27 gru 2013, 21:27
Auto: LJ70 90r 2L-T

Re: Rybka - LJ70 na landrynke.

Post autor: pc_bit »

czyli klasyk BFGoodrich MT KM2 33x12,5r15 ?

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8420
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: Rybka - LJ70 na landrynke.

Post autor: Rokfor32 »

Klasyk bfg był dosyć ujowy jakościowo - i przy dłuższej jeździe na niskich ciśnieniach szlag trafiał konstrukcję opony (rozwarstwiał się kord na bokach opony).

Ale może być maxxis - model big horn. Lub na wypasie (i zabójcze cenowo u nas) opony interco - model tsl radial.

Awatar użytkownika
pc_bit
Posty: 80
Rejestracja: 27 gru 2013, 21:27
Auto: LJ70 90r 2L-T

Re: Rybka - LJ70 na landrynke.

Post autor: pc_bit »

ok. dzięki za info.
Już teraz mam dość klarowny obraz opon i wiem chyba ci kupić .....

podsumowując na pewno nie maxxis mudzilla ....

ODPOWIEDZ