koyotek czyli kzj 70 na 39,5x18x15 maleństwo
Moderator: luk4s7
koyotek czyli kzj 70 na 39,5x18x15 maleństwo
Plan był prost trzeba coś kupić a Patrol już nie wystarczał
Wybór padł na LC 70 z 3.0 td z 95 roku
Pierwsza podróż okazała się bardzo zaskakująca oczywiście na plus.
Po dwóch latach jazdy Parchem Tojka zrobiła na mnie wrażenie.Prowadziła się wyśmienici mimo małych luzów w zawieszeniu.
Po powrocie do domu auto poszło do mechanika . Wymiana tulei w zawiasie , zmiana kół , oleje itp. Tydzień jazdy i zaczęły się modyfikacje:
pierwszy etap:
zawias OME +50mm,opony Bogger 33x12.5x15,zderak przód i wyciągarka i tak przez 6 miesięcy, ale po kilku borowaniach i dywagacjach z moim pilotem Luckiem przyszedł czas na drugi etap:
mosty od hdj 80 z blokadami przerobionymi na pneumatykę , mechanik na przód (BRDM), koła 38x14.5x15 Maxis (porazka opony), zawieszenie + 50 mm od HDJ 80, porządny zderzak przód i tak do Pucharu wielkopolski gdzie się okazało że czas na zmianę bebechów w mostach i opon. No i znowu cooo szukanie czegoś nie do zajechania bo jak powtarza mój pilot (ty to masz cegłę na prawej nodze wszystko ukręcisz). No to mosty dostały nowe przełożenia 5,29, półosie i przeguby HD i oczywiście co oponki muszą być jeszcze większe to będzie lepszy prześwit. No i poszło Bogger 39,5x18x15.
Po testach na rzeźni stwierdziliśmy że trzeba by troszku mocy więcej bo bogger agresywny jest i lepiej by było gdyby KOYOT miał takie parametry jak na fabrycznych oponkach no i kolejne wydatki tym razem podniesienie mocy ze 125 KM i 295 Nm na 150 KM i 395 Nm ale nie jak to robi większość fachowców podkręcając magiczną śrubkę w pompie co tak szczerze mówiąc nic nie daje poza większym zużyciem paliwa tylko za pomocą oryginalnego setu MAYRA. Mechanik który go zakładał darł ze mnie łach jak zobaczył co mi przysłali ale po pierwszej jeździe dostał lekkiej zadyszki jak wysiadł z za kierownicy ( o ku...wa ale to auto zapie....sza i to na takich kołach). Tak to było z moim KOYOTKIEM . Zdjęcia wkrótce
Wybór padł na LC 70 z 3.0 td z 95 roku
Pierwsza podróż okazała się bardzo zaskakująca oczywiście na plus.
Po dwóch latach jazdy Parchem Tojka zrobiła na mnie wrażenie.Prowadziła się wyśmienici mimo małych luzów w zawieszeniu.
Po powrocie do domu auto poszło do mechanika . Wymiana tulei w zawiasie , zmiana kół , oleje itp. Tydzień jazdy i zaczęły się modyfikacje:
pierwszy etap:
zawias OME +50mm,opony Bogger 33x12.5x15,zderak przód i wyciągarka i tak przez 6 miesięcy, ale po kilku borowaniach i dywagacjach z moim pilotem Luckiem przyszedł czas na drugi etap:
mosty od hdj 80 z blokadami przerobionymi na pneumatykę , mechanik na przód (BRDM), koła 38x14.5x15 Maxis (porazka opony), zawieszenie + 50 mm od HDJ 80, porządny zderzak przód i tak do Pucharu wielkopolski gdzie się okazało że czas na zmianę bebechów w mostach i opon. No i znowu cooo szukanie czegoś nie do zajechania bo jak powtarza mój pilot (ty to masz cegłę na prawej nodze wszystko ukręcisz). No to mosty dostały nowe przełożenia 5,29, półosie i przeguby HD i oczywiście co oponki muszą być jeszcze większe to będzie lepszy prześwit. No i poszło Bogger 39,5x18x15.
Po testach na rzeźni stwierdziliśmy że trzeba by troszku mocy więcej bo bogger agresywny jest i lepiej by było gdyby KOYOT miał takie parametry jak na fabrycznych oponkach no i kolejne wydatki tym razem podniesienie mocy ze 125 KM i 295 Nm na 150 KM i 395 Nm ale nie jak to robi większość fachowców podkręcając magiczną śrubkę w pompie co tak szczerze mówiąc nic nie daje poza większym zużyciem paliwa tylko za pomocą oryginalnego setu MAYRA. Mechanik który go zakładał darł ze mnie łach jak zobaczył co mi przysłali ale po pierwszej jeździe dostał lekkiej zadyszki jak wysiadł z za kierownicy ( o ku...wa ale to auto zapie....sza i to na takich kołach). Tak to było z moim KOYOTKIEM . Zdjęcia wkrótce
Re: koyotek czyli kzj 70 na 39,5x18x15 maleństwo
Koyotek robił jak ta lala!
Też zdjęć poszukam bo warto
Też zdjęć poszukam bo warto
Re: koyotek czyli kzj 70 na 39,5x18x15 maleństwo
no to te zdjęcia co prawda nie od początku przebudowy ale są
Re: koyotek czyli kzj 70 na 39,5x18x15 maleństwo
a te to już po przedostatnich modyfikacjach
Re: koyotek czyli kzj 70 na 39,5x18x15 maleństwo
ale monster
a jak było z awaryjnością układu napędowego przy tym rozmiarze opon ? mosty , wały , skrzynia ,
pozdrawiam
a jak było z awaryjnością układu napędowego przy tym rozmiarze opon ? mosty , wały , skrzynia ,
pozdrawiam
Re: koyotek czyli kzj 70 na 39,5x18x15 maleństwo
tak jak widzisz jazda była na maxa i nigdy przez dwa lata jazdy nic się nie stało. Lekko nie miała bo były sytuacje ,że na dwóch blokadach , skręconych kołach zatopiona po cyce ruszanie ze strzałem ze sprzęgła z 2000-3000 rpm i musiała jechać.
Tak więc narzekanie kolegi Francka są chyba nie do końca uzasadnione
Tak więc narzekanie kolegi Francka są chyba nie do końca uzasadnione
Re: koyotek czyli kzj 70 na 39,5x18x15 maleństwo
Koyot ty do wszystkich aut masz komplet tak dużych kół czy wymieniasz miedzy nimi?
Re: koyotek czyli kzj 70 na 39,5x18x15 maleństwo
Maciek jest gorliwym wyznawcą Wielkiej Opony
Ma ich dużo, bardzo dużo
Ma ich dużo, bardzo dużo
Re: koyotek czyli kzj 70 na 39,5x18x15 maleństwo
Boggery zmieniam a te inne to mam po dwa komplety choć Bogerów to mam ze 60 sztuk
Dokładnie tak Adam podstawa to wytrzymałe bebech i ogromne koła
Dokładnie tak Adam podstawa to wytrzymałe bebech i ogromne koła